wtorek, 22 października 2013

A zdradzisz mi, gdzie kupiłaś? (5) Pewnie!

My home


Obiecane kontakty zakupowe na lampy.

1. Kinkiety z abażurami


Kupione za 299 zł (komplet razem z abażurami) w sklepie


Kinkiety bardzo porządne wykonane (angielskiej firmy, której logo jest fajnie wygrawerowane na podstawie). 

Teraz w ofercie tego sklepu są te kinkiety z abażurami białymi i czarnymi. 
Spodobał mi się jeszcze jeden model kinkietu (za 249 zł).




2. Lampy stojące z czarnymi abażurami


Wylicytowane na Allegro; tu jest link do aktualnej aukcji (nikt jeszcze nie licytuje, więc ....)


To są lampy w komplecie z kremowymi abażurami. Ja abażury wymieniłam na czarne welurowe; kontakt zakupowy do abażurów jest tutaj (ale chyba aktualnie mają w ofercie tylko ze złotymi środkami, ja mam ze srebrnymi). 



3. Srebrne lampy


Lampa stojąca to kolejna wygrana licytacja na Allegro. Aktualna aukcja jest tutaj (cena z godz. 11.00 to ok. 20 zł). Tych lamp sporo się pokazuje na aukcjach; można upolować w rozsądnej cenie. Ostatnio widziałam taką, ale w kolorze czarnym - też fajna. 


 Lampa na biurku to oczywiście kultowy już model IKEA - FORSA; cena 59,99 zł. 





Mam nadzieję, że skorzystacie z tych kontaktów. 

Jak jeszcze coś Wam u mnie "wpadło w oko", to napiszcie mi. Podzielę się kontaktami, jak tylko będą aktualne :))) 

Pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia


29 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje kinkiety. Lampy stojące też. A lampkę na biurko mam , hi hi hi , miłego dnia życzę , pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Kochana, ze masz. Buziaki slę wieczorne :)))
      Ps. Dali mi dzisiaj w robocie w kość, i dopiero wieczorkiem zaglądam ....

      Usuń
  2. Po tym jak wczesnym wieczorem padłam zmęczona, dziś obudziłam się w dobrym nastroju i na dodatek pięknie słońce świeci.
    Życzę Ci udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Moniczko wczoraj padalas ze zmęczenia, ja dzisiaj ....
      Dziękuje Ci za życzenia ... W sumie dzień był udany tylko ... Pracowity
      Miłego wieczorku :))))

      Usuń
  3. Kinkiety są urocze, lampy stojące też-zresztą jak zwykle wszystko mi się podoba. Znowu się powtórzę ale uwielbiam Twój styl i wyczucie smaku i dzieki piękne dobra kobietko,że podajesz namiary na sklepy!:-) Buźka i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja gratuluje Ci dobra kobietko ....... Pierwszego miejsca na Deccorii.
      Należy sie to Twojej kuchni nie na 100, ale 1000 procent!!!
      Buziaki nocne :))) s.

      Usuń
  4. Sylwuś, bardzo Ci dziękuję za ten post. Od dawna wzdycham na widok Twoich lamp i teraz będę je bacznie obserwować :-) Jeszcze nie do końca wyklarował się styl w moim domu bo zaczynając remont zupełnie nie wiedziałam czego chcę. Teraz mam każde pomieszczenie w innym stylu i muszę ten mój nieudany "eklektyzm" ogarnąć i nadać mu wspólny mianownik. Tak czy inaczej, lampy w tym stylu na pewno wpiszą się w klimat mojego mieszkania. Pozdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, jakbyśmy widziała mój domek pare lat temu. Jak to mój M mówi "każdy pies z innej budy" koszmar jakiś.
      Powoli, powoli dojdziesz ze wszystkim .....
      Uściski :)))) s

      Usuń
  5. Powiem Ci,że masz nosa do fajnych rzeczy.Gdybym tylko miała miejsce na taką stojącą to bym sobie ją zakupiła,niestety u mnie to już nawet szpilki nie da się wcisnąć...a tu jeszcze choinkę trzeba będzie gdzieś rozsądnie ulokować :) Że dom z gumy nie jest cholerka :P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, nie narzekaj, nie narzekaj.
      Jak ostatnio upchałaś taką wielgachną półkę to znaczy, że jak potrzeba -to miejsce wyczarujesz.
      :)))))))))))))))))))))) na wieczór s.

      Usuń
  6. Śliczne lampki! Wszystkie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzyni okazji z Ciebie ^^ Ja niestety nie mam serca do licytacji... Ale na te IKEOWĄ lampeczkę chyba się skuszę predzej czy później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie mam serca, czasem coś zalicytuje i .. Zapomnę, a potem email ze wygrałam ... Przypadek.
      Jak tam Twoja przeprowadzka?
      :))))))))))) s.

      Usuń
    2. Przeprowadzka jest wieczna :) Jest obecnie w stanie połowicznym - mieszkam to tu, to tam... Dokona się ostatecznie w maju/czerwcu... A może i nie, bo przyszły rok jest dla mnie nadal wielką zagadką ;)

      Usuń
    3. NUDNO u Ciebie Kochana z pewnością nie jest :))))
      To też ma swoja wartość ...

      Usuń
  8. Ponawiam pytanie o pochodzenie sofy i foteli z salonu. Tkanina i kształt sofy są przepiękne i co najważniejsze cudnie wkomponowane w salon. Czekam z niecierpliwością...gdyż chcemy jednak mieć wypoczynek jeszcze przed świętami, a czasu już mało. Trochę czasu spędziłam na poszukiwaniach ale takiej nie znalazłam niestety. Będę niezmiernie wdzięczna za namiary.
    P.S. Super blog. Obserwuję wpisy od pewnego czasu codziennie i z niecierpliwością czekam na kolejne. Przedstawia Pani piękne inspiracje wnętrzarskie. Mój ulubiony blog o wnętrzach. A propos-zupa ogórkowa świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przepraszam, że tak późno Ci odpisuję, ale ... mam jakiś "Meksyk" w pracy.
      Niestety nie pomogę Ci z tym wypoczynkiem. Szukałam w internecie i wychodzi, że tej firmy już nie ma, upadła.
      W sumie to by się nawet zgadzało, bo ja ten wypoczynek kupiłam z ich likwidowanego salonu. Widać - nie przeżyli.
      :((((( strasznie mi przykro.
      Musisz szukać. Jeżeli mogę Ci coś doradzić, to staraj się docierać do producentów mebli tapicerowanych specjalizujących się w eksporcie na północ, ew. do Anglii. To oni mają w swoich ofertach właśnie takie mega-wygodne wypoczynki, bo takie są wymogi tamtejszych rynków.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i trzymam kciuki, na pewno coś znajdziesz :))) s.

      Usuń
    2. Ps. fajnie, że pomysł na zupę ogórkową przypadł do smaku :))) s.

      Usuń
  9. wspaniały blog cudowne wyczucie stylu, przepiękny dom gratulacje.
    Mam pytanie dotyczące kinkietów jaka firma jest ich producentem?
    nie ma ich już na stronie sklepu a są boskie muszę je mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kochana i cieszę się bardzo, że Ci się u mnie spodobało.
      Co do kinkietów - to jest holenderska marka Colmore; poszukaj na Allegro - powinnaś coś znaleźć.
      :)))) s.

      Usuń
    2. dziekuje serdecznie podobam mi sie wszystko 100% w moim stylu jestem jeszcze bardzo ciekawa czy skora w lazience jest naturalna i ta cudna kremowa narzuta futrzana.? blog zostal zapisany do ulubionych zyskał kolejną fankę pozdrawiam

      Usuń
    3. :)))
      Tak naturalne, chociaż to w dzisiejszych czasach nie jest zbyt dobrze oceniane :0 ....ciiii

      Usuń
  10. a ja pukam ,gdzie kupić fajny sztruks za nie jakieś bajońskie kwoty,mam zamiar synowi zasłony zrobić do mocno słonecznego pokoju i oczywiście jakas poducha czy coś na krzesło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam przejrzeć oferty sklepów internetowych, czasami można trafić na coś naprawdę taniego i dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mam! Te lampy są piękne! Zastanawiam się na lampą z ikei z tym łamanym ramieniem. Musze przemyśleć sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy design. Projektant musiał się napracować i rękoma i wyobraźnią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kinkiety z pierwszego zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...