wtorek, 22 października 2013

A zdradzisz mi, gdzie kupiłaś? (5) Pewnie!

My home


Obiecane kontakty zakupowe na lampy.

1. Kinkiety z abażurami


Kupione za 299 zł (komplet razem z abażurami) w sklepie


Kinkiety bardzo porządne wykonane (angielskiej firmy, której logo jest fajnie wygrawerowane na podstawie). 

Teraz w ofercie tego sklepu są te kinkiety z abażurami białymi i czarnymi. 
Spodobał mi się jeszcze jeden model kinkietu (za 249 zł).




2. Lampy stojące z czarnymi abażurami


Wylicytowane na Allegro; tu jest link do aktualnej aukcji (nikt jeszcze nie licytuje, więc ....)


To są lampy w komplecie z kremowymi abażurami. Ja abażury wymieniłam na czarne welurowe; kontakt zakupowy do abażurów jest tutaj (ale chyba aktualnie mają w ofercie tylko ze złotymi środkami, ja mam ze srebrnymi). 



3. Srebrne lampy


Lampa stojąca to kolejna wygrana licytacja na Allegro. Aktualna aukcja jest tutaj (cena z godz. 11.00 to ok. 20 zł). Tych lamp sporo się pokazuje na aukcjach; można upolować w rozsądnej cenie. Ostatnio widziałam taką, ale w kolorze czarnym - też fajna. 


 Lampa na biurku to oczywiście kultowy już model IKEA - FORSA; cena 59,99 zł. 





Mam nadzieję, że skorzystacie z tych kontaktów. 

Jak jeszcze coś Wam u mnie "wpadło w oko", to napiszcie mi. Podzielę się kontaktami, jak tylko będą aktualne :))) 

Pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia


33 komentarze:

  1. Fajne te Twoje kinkiety. Lampy stojące też. A lampkę na biurko mam , hi hi hi , miłego dnia życzę , pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Kochana, ze masz. Buziaki slę wieczorne :)))
      Ps. Dali mi dzisiaj w robocie w kość, i dopiero wieczorkiem zaglądam ....

      Usuń
  2. Po tym jak wczesnym wieczorem padłam zmęczona, dziś obudziłam się w dobrym nastroju i na dodatek pięknie słońce świeci.
    Życzę Ci udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Moniczko wczoraj padalas ze zmęczenia, ja dzisiaj ....
      Dziękuje Ci za życzenia ... W sumie dzień był udany tylko ... Pracowity
      Miłego wieczorku :))))

      Usuń
  3. Kinkiety są urocze, lampy stojące też-zresztą jak zwykle wszystko mi się podoba. Znowu się powtórzę ale uwielbiam Twój styl i wyczucie smaku i dzieki piękne dobra kobietko,że podajesz namiary na sklepy!:-) Buźka i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja gratuluje Ci dobra kobietko ....... Pierwszego miejsca na Deccorii.
      Należy sie to Twojej kuchni nie na 100, ale 1000 procent!!!
      Buziaki nocne :))) s.

      Usuń
  4. Sylwuś, bardzo Ci dziękuję za ten post. Od dawna wzdycham na widok Twoich lamp i teraz będę je bacznie obserwować :-) Jeszcze nie do końca wyklarował się styl w moim domu bo zaczynając remont zupełnie nie wiedziałam czego chcę. Teraz mam każde pomieszczenie w innym stylu i muszę ten mój nieudany "eklektyzm" ogarnąć i nadać mu wspólny mianownik. Tak czy inaczej, lampy w tym stylu na pewno wpiszą się w klimat mojego mieszkania. Pozdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, jakbyśmy widziała mój domek pare lat temu. Jak to mój M mówi "każdy pies z innej budy" koszmar jakiś.
      Powoli, powoli dojdziesz ze wszystkim .....
      Uściski :)))) s

      Usuń
  5. Powiem Ci,że masz nosa do fajnych rzeczy.Gdybym tylko miała miejsce na taką stojącą to bym sobie ją zakupiła,niestety u mnie to już nawet szpilki nie da się wcisnąć...a tu jeszcze choinkę trzeba będzie gdzieś rozsądnie ulokować :) Że dom z gumy nie jest cholerka :P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, nie narzekaj, nie narzekaj.
      Jak ostatnio upchałaś taką wielgachną półkę to znaczy, że jak potrzeba -to miejsce wyczarujesz.
      :)))))))))))))))))))))) na wieczór s.

      Usuń
  6. Śliczne lampki! Wszystkie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzyni okazji z Ciebie ^^ Ja niestety nie mam serca do licytacji... Ale na te IKEOWĄ lampeczkę chyba się skuszę predzej czy później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie mam serca, czasem coś zalicytuje i .. Zapomnę, a potem email ze wygrałam ... Przypadek.
      Jak tam Twoja przeprowadzka?
      :))))))))))) s.

      Usuń
    2. Przeprowadzka jest wieczna :) Jest obecnie w stanie połowicznym - mieszkam to tu, to tam... Dokona się ostatecznie w maju/czerwcu... A może i nie, bo przyszły rok jest dla mnie nadal wielką zagadką ;)

      Usuń
    3. NUDNO u Ciebie Kochana z pewnością nie jest :))))
      To też ma swoja wartość ...

      Usuń
  8. Ponawiam pytanie o pochodzenie sofy i foteli z salonu. Tkanina i kształt sofy są przepiękne i co najważniejsze cudnie wkomponowane w salon. Czekam z niecierpliwością...gdyż chcemy jednak mieć wypoczynek jeszcze przed świętami, a czasu już mało. Trochę czasu spędziłam na poszukiwaniach ale takiej nie znalazłam niestety. Będę niezmiernie wdzięczna za namiary.
    P.S. Super blog. Obserwuję wpisy od pewnego czasu codziennie i z niecierpliwością czekam na kolejne. Przedstawia Pani piękne inspiracje wnętrzarskie. Mój ulubiony blog o wnętrzach. A propos-zupa ogórkowa świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przepraszam, że tak późno Ci odpisuję, ale ... mam jakiś "Meksyk" w pracy.
      Niestety nie pomogę Ci z tym wypoczynkiem. Szukałam w internecie i wychodzi, że tej firmy już nie ma, upadła.
      W sumie to by się nawet zgadzało, bo ja ten wypoczynek kupiłam z ich likwidowanego salonu. Widać - nie przeżyli.
      :((((( strasznie mi przykro.
      Musisz szukać. Jeżeli mogę Ci coś doradzić, to staraj się docierać do producentów mebli tapicerowanych specjalizujących się w eksporcie na północ, ew. do Anglii. To oni mają w swoich ofertach właśnie takie mega-wygodne wypoczynki, bo takie są wymogi tamtejszych rynków.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i trzymam kciuki, na pewno coś znajdziesz :))) s.

      Usuń
    2. Ps. fajnie, że pomysł na zupę ogórkową przypadł do smaku :))) s.

      Usuń
  9. wspaniały blog cudowne wyczucie stylu, przepiękny dom gratulacje.
    Mam pytanie dotyczące kinkietów jaka firma jest ich producentem?
    nie ma ich już na stronie sklepu a są boskie muszę je mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kochana i cieszę się bardzo, że Ci się u mnie spodobało.
      Co do kinkietów - to jest holenderska marka Colmore; poszukaj na Allegro - powinnaś coś znaleźć.
      :)))) s.

      Usuń
    2. dziekuje serdecznie podobam mi sie wszystko 100% w moim stylu jestem jeszcze bardzo ciekawa czy skora w lazience jest naturalna i ta cudna kremowa narzuta futrzana.? blog zostal zapisany do ulubionych zyskał kolejną fankę pozdrawiam

      Usuń
    3. :)))
      Tak naturalne, chociaż to w dzisiejszych czasach nie jest zbyt dobrze oceniane :0 ....ciiii

      Usuń
  10. a ja pukam ,gdzie kupić fajny sztruks za nie jakieś bajońskie kwoty,mam zamiar synowi zasłony zrobić do mocno słonecznego pokoju i oczywiście jakas poducha czy coś na krzesło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam przejrzeć oferty sklepów internetowych, czasami można trafić na coś naprawdę taniego i dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mam! Te lampy są piękne! Zastanawiam się na lampą z ikei z tym łamanym ramieniem. Musze przemyśleć sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy design. Projektant musiał się napracować i rękoma i wyobraźnią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kinkiety z pierwszego zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kinkiety wracają do łask, ja także zamierzam kupić kilka sztuk do siebie, bo aktualnie jestem na etapie remontu mieszkania. Świetny wpis kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie prezentują się te lampy. Dzięki nim wnętrze nabiera super klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie dodatki są bardzo modne obecnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...