piątek, 11 października 2013

Szarości chodzą za mną ...

Inspirations


Moja miłość do szarości we wnętrzach kwitnie. W połączeniu z brązami drewna,  blaskiem metalu oraz dodatkami B&W dają niesamowity efekt 
.... szlachetności ...  nie wymuszonej elegancji ... przytulności .... zaskoczenia ... 

Do tej pory myślałam, że najlepszym kolorem "bazą" są beże / biel. Myliłam się ....

Dzisiaj jedno z takich wnętrz zaprojektowane przez Harloe Interiors  http://harloeinteriors.com/. Jest tu wszystko, co kocham we wnętrzach  ....

Dlaczego na takie aranżacje nie wpadłam wcześniej?  :((((( .... 

 
 źródło: Harloe Interiors

Miłego weekendu!!!!


19 komentarzy:

  1. Ja osobiście wolę cieplejsze kolory. Szarości są chłodne. Ale jest to wiadomo rzecz gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie wydawało, ze szarości za zimne. Ale w połączeniu zdrowiem nabierają ciepła. Przykład - moja jadalnia. Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny, s.

      Usuń
  2. masz ciekawy blog, jest cos do czytania, dodaj do ulubionych
    www pl ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) mam nadzieje, ze będzie coraz ciekawiej. Pozdrawiam, s.

      Usuń
  3. Szarość rzeczywiście wnosi styl, klasykę i elegancję. Osobiście jednak wolę biel z kolorowymi dodatkami.. Chłodna elegancja nie jest taka.. domowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dzisiejsze wnetrza są rzeczywiscie takie ..... pokazowe. Ale u mnie z szarościami już tak chłodno nie jest, przynajmniej tak mi sie wydaje ;) pozdrawiam, s.

      Usuń
  4. podoba mi się szarość jako baza, ale jestem zbyt roztrzepana i niekonsekwentna, żeby utrzymać taki reżim kolorystyczny w domu :))) pozostaje mi podziwianie jej na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sama nie wiem co mi sie podoba, beże ... biel .... szarość ....... :))))) s.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój dom! Pięknie go udekorowałaś i nawet szarości nabrały ciepła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się wzbraniam przed szarościami, ale niektóre (jak u Ciebie :) ) zaczynają mi się podobać!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaczynałam od beżowego koloru na ścianach i dopiero po pomalowaniu na jasno szary pomieszczenia zyskały. Wizualnie zyskałam większą przestrzeń, a dodatki nabrały " szlachetności".
    Pozwolę sobie do Ciebie zaglądać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba,jest idealnie kolorystycznie i nie tylko :))) Kominek na wypasie,wielki i prawie,że królewski hihi :)
    Ściskam sobotnio Sylwuś :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeż ściskam sobotnio Beti :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoj dom jest w 100% inspiracja tworcza.Dodatki , kolory ,wyposarzenie .......Nie pisze tego zlosliwie ale po to aby wszystkie Panie to wiedzialy .Jedyna dygresja z mojej strony jest dywan w jadalni. Wymien dywan ma wiekszy tak aby po wysunieciu krzesla od stolu kraeslo nadal zostawalo swobodnie na dywanie . Zobaczysz jak sie zmieni I bedzie to znacznie lepiej wygladalo . Mozesz tez zobaczys jak wyglada bez dywanu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za te słowa ..... To niesamowity zastrzyk energii
      I za uwagi ..... O dywanie myślałam ... Co prawda to Nain, ale chyba będę musiała go sprzedać .... Rzeczywiście nie bardzo pasuje.
      Pozdrawiam serdecznie .... S. :)))

      Usuń
  11. szarości są piękne ale ja zawsze się obawiam,że bym w nich zmarzła,choc patrząc na twój dom,przemycasz tę szarość bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...