czwartek, 31 października 2013

Zjawiskowe biuro. GOTHIC ... marzenie ....

Dreams


Dzisiaj porcja moich marzeń. Dawno nic w tym temacie nie było. A one w mojej głowie są i ... ciągle ich zbiór rośnie i rośnie :)

O czym marzę? Ostatnio mam sporo pracy, więc dużo czasu spędzam w biurze. W jakim otoczeniu chciałabym pracować? TAKIM!!!!!








To jest biuro w budynku z 1870 roku w Portland. Jego aranżacja jest niesamowita ... Szlachetne drewno. Zjawiskowe sople z kryształu. Klasyczna czerń. Nowoczesne fotele. Dodatki vintage. Delikatny blask złota. Tak ... w takim miejscu chciałabym pracować. 

Na marginesie - nie wiem dlaczego, ale w Polsce raczej nie spotyka się takich projektów (przynajmniej ja nie spotkałam). U nas przestrzenie biurowe są aranżowane tak ... schematycznie .... przewidywanie ... nudno :(

Jutro dzień ciszy i zadumy
Pozdrawiam Was 


9 komentarzy:

  1. Cudnie. Teraz zbliza sie okres swiateczny wiec takie sople beda do zdobycia i tu sobie mysle, zechyba bedzie to fajny pomysl na wigilijny stol? Hmmm..zdjecia juz laduja do schowka:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa aranżacja, bardzo lubię połączenie elementów surowych i nowoczesnych ze stylowymi, klasycznymi meblami, ale... to wnętrze na mnie robi wrażenie trochę zimnego i ponurego, taki klimat starego zamczyska. Może czepiam się szczegółów, ale ja bym to wnętrze trochę dociepliła - może światłem, może ciekawymi obrazami (jakaś wielkoformatowa abstrakcja w energetycznych kolorach...? Te piękne drewniane szafy są cudowne, czerń komponuje się idealnie, ale czegoś mi tam jeszcze brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje ...wiekszosc biur jakie odwiedzilam ..byla tak bezplciowa , ze czasami zastanawialam sie czy tam ludzie pracuja . W tym projekcie urzekly mnie te wiszace sople ...swietnie wygladaja na ciemnym tle i te okna :)))
    Ps. osobiscie chcialam miec w domowym biurze ..butelkowa zielen na scianach ...pomysl sprzedalam a maz zakupil tapety ....wiosenna zielona salatka ..hahahhaha ...bez komentarza :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wnętrze..:)Jedyne co do mnie nie przemawia to ta ogromna ponura brązowa szafa, ale reszta cacko:)

    http://forumwnetrzarskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W 100% zgadzam się z Kalliope. Jest pięknie, ale jak dla mnie za ponuro i brakuje mi tu kolorystycznych elementów, które lepiej wpływałyby na moją wydajność w pracy i lepszy humor ;) Tymczasem mogę powzdychać, a moje domowe biuro jest takie zwyczajne, małe i proste. Dałaś mi do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem Dziewczyny. Może i macie rację, że troszkę ponurawo. Ale w sumie to efekt zamierzony - projekt był opisany jako gotyk.
    Mnie zachwyciły przede wszystkim te sople z kryształu, ale chyba u nas raczej nie do zdobycia ....
    Szukam zatem projektu w innym stylu.
    Buziaki :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się też podoba...cegła,wspaniałe okna i te ozdoby ze szkła...super! Mogłabym tam zamieszkać,tylko dodałabym kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poduszki :))))
      Wrócilaś!!!
      Buziaki :))) s.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...