środa, 16 października 2013

2 w 1. Inspirujące DIY

DIY


W ostatni weekend  "wsiąkłam" na długie godziny w niesamowity świat 

Thistlewood Farm


Cuda tam są ... i duże, i małe. Mając w głowie swoją schodową galerię (prace ciągle w toku), zwróciłam uwagę na fajne DIY, w którym dekoracyjny wieniec połączony został z rodzinną galerią. Świetny pomysł! Prosty, a jaki efektowny. 

Na razie zastanawiam się, gdzie u mnie takie cudeńko będzie dobrze wyglądać. Jak do tej pory odpowiedniego miejsca nie znalazłam. Ale może Wy szybciej niż ja znajdziecie u siebie miejsce na taką dekorację i pochwalicie się nią na swoich blogach.*

* Tych, którzy nie mają własnego bloga, zachęcam do przysłania zdjęć takiego DIY do mnie - chętnie je pokarzę światu :))) 

Przyszło mi do głowy, że taki wieniec to też fajny pomysł na prezent świąteczny bliskiej osobie. Muszę nad tym pomyśleć .... 






Uściski przesyłam i cieszę się, że przybywa nowych czytelników na Velour Home.
Fajnie, że tu zaglądacie :)))


12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, fajne rzeczy wyszukujesz, buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysl. mi by sie takie cos podobalo ze zdjeciami w kolorze sepia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny pomysł, podoba mi się, bo ja bardz lubię wianki :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec taki,fajna rzecz ale gdzie go wcisnąć jak miejsca brak? U mnie rzecz jasna hihi :P
    Ja już powoli wpadam w wir poszukiwania dekoracji świątecznych...tak mnie jakoś naszło :)))
    Buziol

    OdpowiedzUsuń
  5. no tego jeszcze nie widziałam:) gdzie zdjecia tam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobny wianek ze wstazek zrobilam sobie na ubiegloroczne swieta ...fotek nie dokladalam ..a wisial sobie nad kominkiem-wtedy jeszcze go mialam :)
    Uwielbiam prace reczne , wiec na pewno lukne na znaleziony przez Ciebie blog ...jak tylko znajde chwilke
    Serdecznosci V.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne DIY, bardzo inspirujące, aż chce się wiecej!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Można go wykorzystać na różne sposoby:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Dziewczyny, że Wam się pomysł spodobał :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pomył jest na prawdę bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...