piątek, 17 kwietnia 2015

Kolekcja Christian Lacroix

Home shopping



Lubicie markowe produkty w przystępnych cenach?

Też pytanie, kto by nie lubił  .... :))))

Dzisiaj o kolekcji, na którą trafiłam robiąc cotygodniowe zakupy.

Gdzie?

....




W Carrefour. Do końca maja jest dostępna kolekcja domowych tekstyliów znanego projektanta

Christian Lacroix


W skład kolekcji wchodzą ...







Ja skusiłam się na narzutę, chociaż u mnie "robi" za kocyk. Najważniejsze jest duża (dużo większa niż normalne pledy, więc M z niej chętnie korzysta,  bo nogi mu nie wystają) i bardzo miękka.

Na zdjęciach jest w sypialni, ale tak na prawdę krąży po całym domku ...




Ps. przy okazji testuję jakiś kolor w sypialni. Myślałam o niebieskim i na próbę ubrałam poduszkę w mój żakiecik ...

Zasady kupienia kolekcji nie są wygórowane ...


Moje wrażenia? 

Przy cenach PO RABACIE, moim zdaniem, zakup warty rozważenia. Kolory i wzornictwo klasyczne,  jakość zupełnie dobra. Ja mam zamiar kupić jeszcze ręczniki. Są puchate i mają ładne logo. 

Mam nadzieję, że przyda się Wam taki namiar zakupowy. No bo chyba nie wszyscy robią zakupy w Carrefour ...


Miłego weekendu


22 komentarze:

  1. Bardzo fajna kolekcja nie wiedziałam że takie rzeczy też w Carrefour można dostać! Szkoda że w Polsce :(
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz a byłam dzisiaj w pobliżu tego sklepu i nie zaszłam. Szkoda, bo Twój kocyk śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowa i elegancka kolekcja:)
    wspaniałego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety sklepiku nie mam w pobliżu, ale za to portfel nienaruszony, hi hi hi. Fajne rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wygląda całkiem fajnie :)) Mnie wpadł w oko ciemny szary dywanik do łazienki, chyba się skuszę :))) Miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie robię zakupów w C, ale zainteresowała mnie narzuta i też ręczniki, więc chyba jutro się wybiorę:) Dziękuję Sylvia i pozdrawiam serdecznie, aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry Pani Sylwio mam dwa pytania
    czy można wiedzieć jaki to kolor tapicerki w jadalni na krzesłach>? Czy to Chesterfield meble? Jeśli tak to jaki kolor wzornika 22 czy 24?
    Kolejne pytanie to gdzie mogę kupić te biało niebieską zastawę , którą Pani pokazał na stole świątecznym? Dokładnie te "cebulki" . Mam takie same ale chętnie widziałabym cos do kompletu.
    Serdecznie ozdrawiam i dziękuję za odp.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Monika,
      tak to fotele z tej firmy. Kolor ostatni na próbniku - to jest taka węglowa czerń (ciemny grafit). Mi się bardzo podoba.
      Co do zastawy - to pamiątka rodzinna; ale z tego co wiem na Allegro jest tego bardzo dużo.

      Usuń
  8. ceny faktycznie zaskakująco niskie...

    OdpowiedzUsuń
  9. uściski dziewczyny! jeszcze ręczników nie kupiłam.Jak kupie, to się pochwalę.
    Na razie walczę z płytkami na balkonach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś podobnego! Christian w supermarkecie. No to mamy wielki świat w naszych domach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam piszę żeby Panią ostrzec. Proszę nie kupować tych ręczników. To bubel. Mimo kilku pań ręczniki wciąż się sypia i niestety jak Pani poszuka to nie jestem jedyną osobą z tym problemem. Ręczniki nie nadają się nawet na szmaty. Z narzuty i kota jestem bardzo zadowolona ale ręczniki proponuję odpuścić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO dziękuję za informację; właśnie przymierzałam się do zakupu tych ręczników, bo maj ucieka i pomyślałam sobie, że czas najwyższy. Ale w tej sytuacji ....
      I tak człowiek wychodzi na markowych rzeczach .... marketing ... Z narzuty (koca) jesteśmy zadowoleni; wychodzi, ze z tej KOLEKCJI ta jedna rzecz się u nas ostanie. Pozdrawiam ciepło :)))))

      Usuń
  12. potwierdzam opinię dotycząca beznadziejnych ręczników Christian Lacroix, żałuję bardzo że je kupiłam, całe szczęście że były z rabatem....sypią się, pylą się jak...

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie, że chce Ci się publikować informacje o rabatach wraz ze szczegółowymi informacjami co do warunków ich uzyskania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie prezentuje się ta kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystkie dodatki do wnętrz, zwłaszcza wszelkie koce i poduszki. Tutaj wszystko też prezentuje sie naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...