piątek, 17 kwietnia 2015

Kolekcja Christian Lacroix

Home shopping



Lubicie markowe produkty w przystępnych cenach?

Też pytanie, kto by nie lubił  .... :))))

Dzisiaj o kolekcji, na którą trafiłam robiąc cotygodniowe zakupy.

Gdzie?

....




W Carrefour. Do końca maja jest dostępna kolekcja domowych tekstyliów znanego projektanta

Christian Lacroix


W skład kolekcji wchodzą ...







Ja skusiłam się na narzutę, chociaż u mnie "robi" za kocyk. Najważniejsze jest duża (dużo większa niż normalne pledy, więc M z niej chętnie korzysta,  bo nogi mu nie wystają) i bardzo miękka.

Na zdjęciach jest w sypialni, ale tak na prawdę krąży po całym domku ...




Ps. przy okazji testuję jakiś kolor w sypialni. Myślałam o niebieskim i na próbę ubrałam poduszkę w mój żakiecik ...

Zasady kupienia kolekcji nie są wygórowane ...


Moje wrażenia? 

Przy cenach PO RABACIE, moim zdaniem, zakup warty rozważenia. Kolory i wzornictwo klasyczne,  jakość zupełnie dobra. Ja mam zamiar kupić jeszcze ręczniki. Są puchate i mają ładne logo. 

Mam nadzieję, że przyda się Wam taki namiar zakupowy. No bo chyba nie wszyscy robią zakupy w Carrefour ...


Miłego weekendu


15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kolekcja nie wiedziałam że takie rzeczy też w Carrefour można dostać! Szkoda że w Polsce :(
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz a byłam dzisiaj w pobliżu tego sklepu i nie zaszłam. Szkoda, bo Twój kocyk śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowa i elegancka kolekcja:)
    wspaniałego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety sklepiku nie mam w pobliżu, ale za to portfel nienaruszony, hi hi hi. Fajne rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wygląda całkiem fajnie :)) Mnie wpadł w oko ciemny szary dywanik do łazienki, chyba się skuszę :))) Miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie robię zakupów w C, ale zainteresowała mnie narzuta i też ręczniki, więc chyba jutro się wybiorę:) Dziękuję Sylvia i pozdrawiam serdecznie, aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry Pani Sylwio mam dwa pytania
    czy można wiedzieć jaki to kolor tapicerki w jadalni na krzesłach>? Czy to Chesterfield meble? Jeśli tak to jaki kolor wzornika 22 czy 24?
    Kolejne pytanie to gdzie mogę kupić te biało niebieską zastawę , którą Pani pokazał na stole świątecznym? Dokładnie te "cebulki" . Mam takie same ale chętnie widziałabym cos do kompletu.
    Serdecznie ozdrawiam i dziękuję za odp.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Monika,
      tak to fotele z tej firmy. Kolor ostatni na próbniku - to jest taka węglowa czerń (ciemny grafit). Mi się bardzo podoba.
      Co do zastawy - to pamiątka rodzinna; ale z tego co wiem na Allegro jest tego bardzo dużo.

      Usuń
  8. ceny faktycznie zaskakująco niskie...

    OdpowiedzUsuń
  9. uściski dziewczyny! jeszcze ręczników nie kupiłam.Jak kupie, to się pochwalę.
    Na razie walczę z płytkami na balkonach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś podobnego! Christian w supermarkecie. No to mamy wielki świat w naszych domach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam piszę żeby Panią ostrzec. Proszę nie kupować tych ręczników. To bubel. Mimo kilku pań ręczniki wciąż się sypia i niestety jak Pani poszuka to nie jestem jedyną osobą z tym problemem. Ręczniki nie nadają się nawet na szmaty. Z narzuty i kota jestem bardzo zadowolona ale ręczniki proponuję odpuścić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO dziękuję za informację; właśnie przymierzałam się do zakupu tych ręczników, bo maj ucieka i pomyślałam sobie, że czas najwyższy. Ale w tej sytuacji ....
      I tak człowiek wychodzi na markowych rzeczach .... marketing ... Z narzuty (koca) jesteśmy zadowoleni; wychodzi, ze z tej KOLEKCJI ta jedna rzecz się u nas ostanie. Pozdrawiam ciepło :)))))

      Usuń
  12. potwierdzam opinię dotycząca beznadziejnych ręczników Christian Lacroix, żałuję bardzo że je kupiłam, całe szczęście że były z rabatem....sypią się, pylą się jak...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...