sobota, 13 września 2014

Biżuteria ...

My home

... dla domu, czyli o błyszczących dodatkach we wnętrzach. Ja najbardziej lubię te w kolorze polerowanego srebra. Dlaczego? Ponieważ: 
  • pasują praktycznie do każdego stylu
  • są dużo bardziej bezpieczne niż dodatki w kolorze np. złota; z tymi drugimi zdecydowanie łatwiej przekroczyć tę delikatną czerwoną linię pomiędzy aranżacją szykowną a aranżacją kiczowatą. 
  • jak za dotykiem czarodziejskiej różdżki rozświetlają wnętrze, co przy mojej ciemnobrązowej stolarce ma ogromne znaczenie
i ...
  • są ponadczasowe, coś jak "mała czarna" w szafie.
Dlatego już od kilku lat chętnie "inwestuję" w błyszczący drobiazg. Mam już sporą kolekcję takich dodatków, która ostatnio powiększyła się o prześliczny klosz marki Zilverstad kupiony na Westwing za 69 zł. Patrząc na standardową ofertę tej firmy, myślę, że .... to atrakcyjna cena :) 

Klosz zgrał mi się idealnie z paterą, którą też kiedyś kupiłam na Westwing za całe ... 9 zł. 

Ładny zestaw z tego wyszedł? .... Jeżeli podobają się Wam takie błyskotki to trzymam kciuki, abyście też dla siebie podobne upolowali. A tymczasem zapraszam na kawowe bezy .... Idę dzisiaj na ZUMBĘ, więc na odrobinę słodkiej przyjemności mogę sobie pozwolić ... hihihi. 






Zapowiada się słoneczny weekend, zatem ... pięknych chwil odpoczynku Wam życzę

28 komentarzy:

  1. Fajne sreberka ! Faktycznie rozjaśniają wnętrze. Ten klosik jest świetny !
    I witrynka w tle świetnie wygląda, pozdrawiam Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Super błyskotki i genialna taca,
    podziwiam Twoją konsekwencję w doborze dodatków.
    Nawzajem, udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, podobnie jak Ty, również uwielbiam takie błyskotki! Klosz upolowałaś świetny :) Ja również wybieram się na spacer, bo i u nas piękna pogoda :D Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kilka lat temu odkrylam srebrne dodatki tylko z matowe. Pasowaly wlaśnie do ciemnego brązu. Teraz dodajac do salonu szrość nadal sa jak znalał. Mam mniej w swojej kolekcji ale uwielbiam te w Bożonarodzeniowym wydaniu:-). Pozdrowionka, wracam do żywych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką biżuterię:):):) Śliczne wszystko kochana!!!
    udanej niedzieli:)
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię srebrne dodatki...
    Szczególnie w kuchni.Dlatego zainwestowałam w wiele porządnych naczyń ze szlachetnej stali.
    W salonie mam trochę srebra, ale narazie są poukrywane w szufladach.Na święta Bożego Narodzenia chcę dodać srebro do bieli i czerwieni, tak dla odmiany zamiast złota... Pomysły już mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też mam takie garnki. Bardzo sobie je chwalę.
      :))) s.

      Usuń
  7. Hola amiga querida ! ! Que tenga un óptimo domingo
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Sreberka to jest to,co dziewczyny lubią najbardziej :) Mama zawsze mówiła,że sroka jestem hihi Świetny zestaw wyszedł i napatrzeć się nie mogę na tą Twoją witrynkę. No cudna jest!!
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Betuś ciągle się nią zachwycam, nie znudziła mi się .. czyli jest dobrze :)))) s.

      Usuń
  9. Piękne, srebro to elegancja w każdym calu, idealnie pasuje do kryształów i nie tylko:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty nawet kawalek drucika z fredzelkiem jak zaprezentujesz to wyglada to efektowanie;)
    A tak na serio to w 100% sie zgadzam. Zreszta ja jak sroka tez zbieram sreberka
    Ze zlotem to wlasnie jest lekki problem. Mialam w sypilani , ale powoli zostaje tego coraz mniej. Opatrzylo mi sie
    Ale drobne akcenty -czemu nie

    Ja na westwing tylko raz robilam zakupy. Jak cos tam juz wypatrze ...to jest wyprzedane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Aniu, ze ja na ogół kupuję w kampaniach, które już się kończą.
      Czyli wychodzi, że mi się podoba to ... co innym raczej nie.
      :))) s.

      Usuń
    2. Ja robiac zakupy "domowe" to lubie obmacac , zobaczyc live..pomyslec..TkMaxx spelnia moje wymagania
      Dzis u mnie widzialam piekna duza lampe -Ralph Lauren- na nodze (no tak mysle 150cm) I teraz patrze po wolnych rogach gdzie by ja tu upachac;) Chyba na fotkach w internecie nie wpadla by mi tak w oko, ale jak ja w sklepie widzialam to tez inaczej. Dlatego ten westwing srednio u mnie sie sprawdza;()

      Usuń
  11. Widziałam ten klosz i miałam na niego chrapkę ale oczywiście zbyt długo się zastanawiałam - teraz żałuję:-( Wygląda bajecznie, zresztą jak wszystko u Ciebie:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancki ten klosik :-) Biżuterię bardzo lubię, ale taką właśnie wyjątkową, naturalną...
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  13. 24 year old Data Coordiator Isa Brosh, hailing from Swift Current enjoys watching movies like Analyze This and Yoga. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a S40. Zobacz wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...