środa, 17 lipca 2019

wnętrze w nowojorskim stylu z kroplą granatu

VH Inspiracje




Styl nowojorski ... Wiele osób marzy o wnętrzach urządzonych właśnie w takim stylu. 

Projektów w tym klimacie jest już naprawdę sporo, ale ... moim zdaniem ... ciągle jest  niedosyt takich realizacji, które potrafiłyby połączyć chłodną elegancję tego stylu z normalną, domową przytulnością. 

Dzisiaj mam dla Was projekt, który wypełnia tę lukę. Wnętrze zaprojektowane przez 


pod nadzorem cudownej i zdolnej Katarzyny Fresel - Karweckiej. 


Gotowi? 
.... zaczynamy .... 




***













 







Ps.1.  Niezwykle mnie cieszy, że detalem w tym pięknym wnętrzu stały się poduchy z weluru z oferty Velour Home Boutique KLIK :))))

Ps.2. Jeżeli macie pytania dotyczące tego projektu lub innych projektów Kreska Studio, zapraszam do kontaktu z Panią Katarzyną biuro@studio-kreska.pl


I jak? Podoba Wam się ten projekt? 
Sylwia 

107 komentarzy:

  1. omg !
    stanowczo moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko to wygląda! Z chęcią bym sobie sprawiła w takim stylu cały dom *.* Obecnie szukam jakiegoś fajnego łóżka z dobrym materacem do sypialni by móc się dobrze wyspać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz wnętrze, eleganckie i wszystko ładnie współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, zdecydowanie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnętrze na bogato. Dla mnie za mało przytulnie, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny styl, pięknie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przemyślanie zaprojektowane pomieszczenie, wszystkie meble są ze sobą bardzo spójne. Muszę przyznać, że to właśnie tego typu zdjęcia przyczyniły się do tego, że tak bardzo podobają mi się aktualnie narożniki tapicerowane. Cena wybranego przeze mnie meble wcale nie była wygórowana, ponieważ zakupu dokonałam przez internet. Dzięki temu mogłam zaoszczędzić i dokupić dwie dodatkowe sofy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowe meble pasowały by do mojego mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  9. Aranżacja mieszkania bardzo mi się podoba. Dużo ciekawych rozwiązań i dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Granat w Twoim wnętrzu pięknie się prezentuje. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie zaaranżowane wnętrza. Podoba mi się ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkania w stylu nowojorskim są przepiękne. Wspaniałe inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie zaaranżowana przestrzeń. Bardzo gustownie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wnętrze ale i same zdjęcia również ładnie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że całkiem sporo osób w dzisiejszych czasach decyduje się na zaaranżowanie swojego mieszkania w tym stylu. Mi też ona bardzo się podoba, ale nie wiem, czy sama byłabym w stanie dobrać pasujące dodatki. Bardzo podobały mi się te, które widziałam na https://flhf.com.pl/nasze-marki/ ale wcale nie tak łatwo jest wybrać. Pewnie też to znacie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! Przepiękne wnętrze. Myślę, że z pewnością można by tak wyposażyć hotel.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam granat we wnętrzach i bardzo pdooba mi się kolor na krzesłąch, ale niestety cała reszta nie do końca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo eleganckie i urządzone z ogromnym wyczuciem mieszkanie. Zdecydowanie moja kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie zaaranżowane wnętrza. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda granat jest w modzie. I w nowoczesnych wnętrzach też się sprawdza. Można się też pokusić o jakiś akcent na ścianie, może fototapeta w takich odcieniach? na https://www.dekowizja.pl/fototapety/do-salonu powinno się udać taką znaleźć. Mają mnóstwo wzorów, w przeróżnej tematyce. Niektóre zdjęcia na mnie zrobiły ogromne wrażenie. Chętnie bym takie na stałe na ścianie umieściła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna aranżacja. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne. Wygląda bardzo elegancko i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mieszkanie urządzone w tym stylu prezentuje się niezwykle elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam tego bloga wiele jest tutaj przydatnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedyny taki blog w necie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł na wnętrza w takim stylu bardzo mi się podoba. Elegancko i oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda to super! fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny styl mieszkania, posadzka wyłożona fajnymi płytkami o ciekawym kształcie i zdobieniu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wnętrza wyglądają bardzo okazale i gustownie. Widać, że każdy detal jest przemyślany. Szczególnie podoba mi się łazienka utrzymana w odcieniu bieli, która wygląda na bardzo luksusową. Po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Aranżacja mieszkania bardzo mi się podoba. Właśnie w takim stylu chciałabym urządzić swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  33. W takim wnętrzu jak na moje dobrze pasowałby też kominek w nowoczesnym stylu. Myślę, że Producent Kominków - Ignif jest w stanie zaproponować taki design, jakbyście byli zainteresowani to na podanej stronie są podane szczegóły kontaktowe gdzie można składać zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy blog i fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne inspiracje! Ja chcę urządzić dom w stylu nowojorskim, ale zamiast granatu będzie butelkowa zieleń :D Póki co jestem na etapie wyboru farb - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Ranking-najlepszych-farb-zmywalnych i poszukiwań mebli. Pewnie jeszcze trochę potrwa zanim się urzadzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo interesujący wpis. Piękne zdjęcia. W każdym z prezentowanych wnętrz chętnie bym pomieszkała. Mają w sobie coś bardzo swojskiego i przytulnego. Brakuję jedynie w salonie sufitu napinanego który jest ostatnio w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialna aranżacja muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  39. Extra jest ten wpis! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Interesująca koncepcja na wykończenie swoich wnętrz... A ten kolor- granatowy, obłędny. Muszę poszukać w tym kolorze tutaj https://www.edinos.pl/meble mebli. Tam wiem, że mają spory wybór i zróżnicowany. Także przypuszczam, że uda mi się coś fajnego tam upolować. No i na pewno też w korzystnej cenie, bo te tutaj meble wydają się bardzo drogie, a ja mam nieco ograniczony budżet.

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł na aranżację! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. W sumie samo urządzanie wnętrz zależy tylko i wyłącznie od nas i od tego co lubimy. Ja jeszcze do końca pomysłu nie mam jak urządzić moje mieszkanie. Kupiłam je całkiem niedawno od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ i najbardziej podoba mi się to, że będę w końcu mieszkała w Trójmieście.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dekoracje, tekstylia, tkaniny to wszystko sprawia, że wnętrze staje się stylowe i przytulne

    OdpowiedzUsuń
  46. Cała aranżacja wygląda super. Wszystko świetnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysł na oryginalną aranżację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały wystrój i bardzo oryginalne dodatki. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam wnętrza urządzone w tym stylu. Przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo interesujące zestawienie mebli i kolorów, widać po nim dobrze dlaczego styl nowojorski jest taki popularny. Z zawodowego punktu widzenia interesują mnie bardziej dekoracje okienne, a i tu jest ciekawie. Szczególnie ładnie wyglądają te zasłony na (ukrytym w suficie) karniszu. Z drugiej jednak strony i o roletce okiennej (na pierwszych zdjęciach) trudno powiedzieć złe słowo. Pozdrawiam gorąco Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  51. Inteligentne oświetlenie pozwala na spore konfiguracje podczas aranżacji wnętrza, dlatego polecam Wam sprawdzić inteligentny salon z oferty firmy Spectrum Smart. Jeżeli jesteście zainteresowani to wszelkie informacje znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Styl nowojorski to zdecydowanie mój ulubiony pomysł na dekorację wnętrz. Jest elegancki i idealnie pasuje do nowoczesnych domów.

    OdpowiedzUsuń
  53. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Taki styl jest bardzo elegancki i przyznam szczerze, że chciałabym w ten sposób mieć urządzone mieszkanie. Jednak nie wiem jak to będą widzieć architekci https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Ciekawe jakby wyglądała u nas taka nowojorska kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny artykuł. Mam wrażenie, że równie dobrze sprawdziłyby się tam rustykalne Kosze plecione . Widziałam ostatnio bardzo ciekawe propozycje w tym zakresie, więc chyba się skuszę na jakiś mały kosz do przechowywania poduszek z tarasu.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi dzisiaj bardzo spodobał się kominek elektryczny led 3d i rozważam zamówienie go do salonu lub sypialni. Myślę o zmianach w domu i wydaje mi się, że kominek jest super opcją.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podoba mi się taki nowojorski styl i chyba gotowa byłabym urządzić w taki właśnie sposób mieszkanie. Zastanawiam się też nad możliwościami takich projektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania . Wnętrza są różnorodne, funkcjonalne i bardzo ładnie rozwiązane.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakie jest wasze zdanie na temat kupowania nowego agd gdy stare się zepsuje? Ja powiem szczerze, że wolę zgłosić się do naprawa agd żukowo niż kupować co chwilę jakiś sprzęt. To jest spora oszczędność pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne kolory, wnętrze wygląda na prawdę wyjątkowo, inspirujący blog.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeśli chodzi o sprawdzony skup samochodow to polecam ten https://skup-aut-polnoc.pl/skup-aut-bytow/. Sprzedaliśmy tam niedawno nasze auto i jestesmy zadowoleni. Transakcja przebiegła sprawnie, wycena ok, nikt niczego nie zaniżał.

    OdpowiedzUsuń
  62. Granat we wnętrzach prezentuje się po prostu świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie się prezentuje to wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo podobają mi się takie wnętrza, świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ciekawy i inspirujący wpis.

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajnie to wygląda. Tylko te korale na krzesłach psują efekt

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowna aranżacja wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  68. Kiedy faktycznie lubimy takie wnętrza to jak najbardziej mogą się one podobać. Jak dla mnie również niezwykle ważne jest to aby wiedzieć komu zlecić przeprowadzenie remontu. Muszę dodać, że ja przede wszystkim stawiam na firmę https://www.wawerbud.pl/ co do której mam pełne zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie to wszystko wygląda, aranżacja na najwyższym poziomie! Najbardziej przypadła mi do gustu łazienka, połączenie bieli ze srebrnymi i czarnymi dodatkami prezentuje się bardzo schludnie. Szukając w internecie podobnego oświetlenia natknęłam się na tę stronę, zamówiłam stąd lampy do swojego domu i jestem z nich bardzo zadowolona :) https://mlamp.pl/pl/menu/zyrandole-szklane-197

    OdpowiedzUsuń
  70. Niesamowite wnętrze. Miło je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  71. świetna strona, polecam bardzo https://univers.lubin.pl/ witrynę z artykułami o różnej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  72. To jakie wnętrze nas interesuje to jest nasza sprawa i ja jeszcze chcę powiedzieć, że dla mnie bardzo ważną kwestią było to aby zawsze mieć jak najładniejsze podłogi drewniane. Na pewno w takiej sytuacji dobrze jest wybrać firmę https://cyklinowaniewarszawa.pl/ która bez problemów może przeprowadzić ich cyklinowanie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Kiedy moja płyta indukcyjna odmówiła posłuszeństwa, wiedziałem, że potrzebuję profesjonalnej naprawy. Na szczęście trafiłem na ten serwis AGD specjalizujący się w naprawie płyt indukcyjnych we Wrocławiu. Ich usługi są nie tylko fachowe, ale także dostępne w przystępnych cenach. Jeśli masz problemy z płytą indukcyjną, nie wahaj się skorzystać z ich pomocy - https://serwisagd-technik.pl/naprawa-plyt-indukcyjnych-wroclaw/.

    OdpowiedzUsuń
  74. To wnętrze na prawdę inspiruje

    OdpowiedzUsuń
  75. Przecudny dom i najbardziej spodobały mi się meble - coś wspaniałego. Mnie też zależy na jakości i oryginalności - dlatego w planach mam zgłosić się do firmy maxdesign-meble.eu , żeby wykonali mi wyposażenie do poszczególnych wnętrz na wymiar.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ta aranżacja należy do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. WOW! Zakochałam się w tym pomysłowym połączeniu elegancji nowojorskiego stylu z odrobiną energii granatu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...