czwartek, 14 sierpnia 2014

Szary gołąbek

My home


Kolejny krok w sypialnianych zmianach. 

Zasłony. 
Były ŚNIEŻNOBIAŁE, będą SZARE jak gołąbek. 

Przyznam, że taka zmiana koloru w oknach, tak jak pokazywane już wcześniej lustro w złotej!!?? ramie (dla zainteresowanych KLIK), to dla mnie samej ogromne zaskoczenie.

Dlaczego?
Ponieważ długi czas nie akceptowałam innego koloru w oknach, niż biel. W całym domu mam tylko białe zasłony, wyjątek stanowią zasłony w pokojach chłopców (kratka). 

Jednak już od jakiegoś czasu biel zastępuję ..... innymi kolorami, między innymi właśnie szarością. Nie ukrywam ... trochę się bałam takiego koloru w oknach. Biel była dla mnie przewidywalna, a zatem i bezpieczna. Szary .... nigdy takich zasłon nie miałam. Martwiłam się, czy nie wyjdzie za ciemno i ponuro. 

Szybka przymiarka i .... kamień z serca .... 

Pięknie to wygląda. 
Sypialnia zrobi się (w czasie przyszłym, bo na razie wisi tylko jeden kawałek zasłony przypięty szpilkami) bardziej przytulna. 

Tkanina, którą kupiłam, to drobniutki, bawełniany sztruks produkcji niemieckiej za całe 12 zł za mb. Zatem za cztery duże zasłony z naturalnej, mięciutkiej tkaniny, a nie z jakiegoś poliestru, zapłaciłam nieco ponad 100 zł. Budżet raczej ekonomiczny, a efekt .... zobaczcie ....




Zmieniłam też karnisze na metalowe, czarne w prostej formie. Już od dawna właśnie takie mi się podobały. Moje są z IKEA, cena bardzo niska, jakość - świetna. Są rozsuwane, więc bardzo funkcjonalne. Musze tylko pomalować na czarno końcówki. Uparłam się na kule (nie chciałam żadnych wygibasów), ale w ofercie zostały tylko w kolorze białym.

A tutaj kilka inspiracji z szarymi zasłonami, które namieszały mi w głowie ....






źródło: Pinterest

Bardzo mi się spodobało takie połączenie kolorów .... brąz, biel, czerń i właśnie szary.

No i co z tą szarością???? Podoba się Wam

Ps. Ali .... wiem, wiem Kochana co napiszesz ..... Przecież u Ciebie też w sypialni szarości królują :)))


Ściskam i ....
na parę dni się z Wami żegnam.

Wyjeżdżamy na upragnione wakacje. Trzymajcie kciuki, abym dała radę. W tym roku lekko nie będzie: charakterny M, wszystko wiedzący najlepiej nastolatek, ciekawski świata siedmiolatek i pies, który co prawda nas kocha, ale wolność też kocha. Uf....



Chociaż mnie nie będzie, to na Velour Home coś się będzie działo.
Zatem zapraszam, Kochani, wpadajcie ... :)


35 komentarzy:

  1. Wowww przyznaję, że efekt niesamowity!!! Dzięki temu postowi teraz wiem, że do swojej sypialni zrobiłam dobre zakupy (szara pikowana narzuta i szare zasłony). Trochę się obawiałam jak będzie taki zestaw wyglądał z brązem ale u Ciebie widzę, że to strzał w dziesiątkę. Twoja sypialnia nabiera pazura (mam nadzieję, że nie tylko dekoracyjnie... :-))) Udanych wakacji Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu,
      Czekamy na twoją sypialnię Kochana :)))) s.

      Usuń
  2. Sie dzieje psze Pani .....jak dobrze , ze wybywasz ..dom odpocznie hahahaha
    Odpoczywaj !!! ..a ja ogarniam to co M. rozgrzebal ....i juz po moim odpoczynku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola, ciekawość mnie zżera a tu nic, nawet najmniejszej foteczki nie ma :(((
      Ciekawa jestem tego mojego odpoczynku, żeby nie było, że będę odpoczywać po powrocie w ... pracy hihihi
      :))) s.

      Usuń
  3. Bardzo przytulnie z nowymi zasłonami, rewelacyjny kolor i faktura tkaniny. Jako posiadaczka domu, w którym dominują szarości, jestem nie do końca obiektywna, ale uważam że szary we wszelkich odcieniach to świetny wybór!
    P. S. Przedostatnia inspiracja to jedna z moich ulubionych :)
    Cudownego wypoczynku. Uściski. Aneta W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Anetko uwielbiam jego projekty
      Ściskam :))) s.

      Usuń
  4. I do not always wrong to put curtains in white color but I love the gray ,, is a distinguished and elegant color

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love the gray ... but I must admit that it is so young love :))))

      Have a nice day Angelica

      Usuń
  5. Sylwio !!!!!!!!!!!!!!!poprostu milego urlopu zycze dasz rade................... .(czekam co dalaj bedzie sie dzialo w sypialni)p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. W twojej sypialni jak zwykle przepięknie:) Śliczne zasłony! Też podoba mi się połączenie tych kolorów!
    Udanego i słonecznego weekendu kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. TAKA JESTEM PRZEWIDYWALNA ? Kochana, masz rację , napiszę , ze zasłony świetnie wyglądają !!!! Ja sama ciągle się zastanawiam, białe czy szare i myślałam już o szarych i myślałam o tkaninie a tu proszę, koleżanka wyprzedziła !. Wiesz czego jeszcze brakuje szarych foteli, jestem ciekawa jaką tkaniną obijesz swoje. Przód szary a tył w jakiś wzór, hm , byłoby fajnie.
    Ty na wakacje a ja dzisiaj o 24 koczuję i oglądam na tvn style powtórkę programu , wiesz jakiego. Muszę obejrzeć to jeszcze raz. A wiesz, że ten młody facet, juror, podczas Tsunami był z przyjacielem na wakacjach i ten przyjaciel zginął. Taka historię znalazła dla mnie przyjaciółka.
    pozdrawiam, życze odpoczynku, czyżby łajba i szerokie wody ? bawcie się dobrze !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szare zasłony szalenie mi się podobają, ale tym sztruksem to mnie zaskoczyłaś. Nie wiedziałam, że jest taki cienki nadający się na zasłony.
    Cieszę się, że w końcu "wyrwiesz się" z domu i chwilę odpoczniesz, o ile twoi bliscy Ci na to pozwolą. Trzymam kciuki, nie daj się. Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się prezentują i na prawdę za świetną cenę.
    Udanego wypoczynku!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie to u Ciebie pasuje, bo wszystko razem jest skomponowane.
    A Ja? Cóż, jakoś nadal nie mogę się przekonać do takiego koloru u mnie w mieszkaniu. Pewnie zacznie mi się podobać, jak już kompletnie wyjdzie z obiegu...hihi!
    Zyczę Ci cudownego wypoczynku, trzeba raz na jakiś czas "zmienić tapety" i pomieszkać gdzie indziej, bo człowiek inaczej by zwariował!

    Wypoczywajcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila!
      Albo mnie oczy mylą, albo ten sztruks jest w kolorze beżowym?

      Usuń
  11. jak wiadomo...szary to nowy czarny. Nie widzialam wczesniej , ze masz tam takie duze okno-drzwi! Tym bardziej nie ma co sie martwic , ze cie ta szarosc przytloczy. Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną fakturę ma ten materiał. U mnie szary już od dawna w oknach gości,powiem więcej...odważyłam się nawet na czerń i wiesz co? Podoba mi się! Niestety mogę sobie pozwolić na nią w oknie tylko latem,bo zimą słońca po mojej stronie brak i mrok okrutny panuje. Zazdroszczę tych wakacji,ja po tygodniu stresu w pracy mam ochotę strzelić sobie w łeb i nawet zaczęłam się zastanawiać czy nie iść na L4,bo dostałam takiej nerwicy,że ciężko mi normalnie funkcjonować.
    Odpoczywaj kochana i łap garściami oddech od codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do szarości to moje ulubione połączenie wygląda tak- szare ściany, białe meble, srebrne metalowe karnisze i zasłony brudny róż. Natomiast nie przepadam za szarością w połączeniu z brązami. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sypialnia zachwyca tak czy inaczej :) Udanego urlopu zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocze te zaslonki, fajnie ze kombinujesz caly czas z kolorami :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylwuś, a gdybyś tak namiary na tę tkaninę udostępniła?
    p.s. Cierpliwości w przygotowaniach do wyjazdu życzę:), u nas to jak okres przedświąteczny:):) no i oczywiście niezapomnianych wakacji. Za tak długie czekanie należą się Wam perfekcyjne wakacje. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ładnie, ładnie - masz dużą i jasną sypialnię, więc nawet ciemniejsze zasłony będą wyglądały pięknie:) Wypoczywajcie, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja marzę o szarości,tylko cały czas bałam(boję) się połączenia z brązami,ale twój post chyba mnie przekonał,zrobię się na szaro,chociaz w poduchach zasłonach pledach,ścian nie mam odwagi ale dodatki czemu nie,zawsze mozna zmienić ;) spokojnego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zasłony to strzał w 10! Bardzo mi się podoba. Nie jestem może obiektywna, bo uwielbiam szary:) U mnie juz prawie wszystko szare, chyba nawet przedobrzyłam. Zasłony super, chyba je zmałpuję do swojego "salonu". Teraz mam szare ale paskudne, poliestrowe..:/
    Aha, nie bójcie się dziewczyny szarych ścian. Zobaczcie, że na tych projektach prawie wszędzie są szare:)
    Wiem wiem.. to duże przestrzenie, ale jak ma się w miarę słoneczne pomieszczenie i połączy się go z bielą lub ciepłym brązem mebli to wygląda świetnie
    beata4428

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. 31 years old Project Manager Emma Beevers, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Red Lights and Knapping. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Savana 3500. zobacz teraz

    OdpowiedzUsuń
  22. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem wprost oczarowana tym wnętrzem

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...