wtorek, 9 lipca 2013

Moja kuchnia marzeń

Dreams


:) wszystkim ... 
Bardzo się cieszę, że zaglądacie do mojego świata.

Dzisiaj będzie o moich domowych marzeniach. Mam ich wiele (pssss ... tak naprawdę, to bardzo wiele), ale na początek ten najważniejszy - kuchnia.
Oczywiście mamy w naszym domu kuchnię. Jest to oddzielne pomieszczenie, ok. 20 m.2, z dwoma wejściami, do holu i do jadalni. 

Od początku nie chcieliśmy aranżacji powszechnie teraz stosowanej, tj. jednej dużej przestrzeni łączącej salon z kuchnią i jadalnią. Przed budową domu mieszkaliśmy trochę w tak właśnie zaaranżowanej przestrzeni i … nie podobało nam się. Mamy zatem u siebie trzy wydzielone pomieszczenia: kuchnię, jadalnię i salon, ale żeby nie było tak sztampowo są one połączone miedzy sobą dużymi wejściami i tworzą jedną spójną całość.

Kuchnię urządzaliśmy jakieś 7 lat temu. W tamtych czasach zauroczona byłam drewnem, szczególnie w kolorze orzecha i właśnie taką kuchnię wybrałam. Orzechowe szafki, beżowe wykończenie, raczej klasyczny styl. Efekt - trochę tego orzecha i tej klasyki jest jak dla mnie za dużo i np. w kuchni chętnie bym to teraz zmieniła.

Ale jak to zrobić? (czytaj: przekonać M, że kuchnia wymaga remontu. Szafki porządne z drewna, nic nie odpada, farba się nie łuszczy. Ciężka sprawa).

Zatem na razie marzę. Marzę o kuchni, która ….

No właśnie, jaką kuchnię bym teraz chciała? Nie jest to proste, bo podoba mi się wiele projektów. Jednak do większości mam tzw. „ale”. Są zbyt przewidywalne swoim stylu, a ja teraz lubię mieszanki!!!

Znalazłam jednak swoją kuchnię marzeń. Daleko – w Kanadzie. Jest to projekt firmy DOWNSVIEW KITCHENS. 


Pokazuję Wam pierwszy projekt tej firmy, mój najbardziej ulubiony.

Wszystko mi się tutaj podoba!!!

Po pierwsze – kuchnia jest jasna (biała!!!), ale w połączeniu z orzechem (wychodzi mi, że mogłabym wyremontować tylko połowę szafek, tj. tylko szafki górne; no jakiś argument dla mojego M jest)

Po drugie – ma srebrne dodatki, uwielbiam je, bo sprawiają, że pomieszczenie nabiera nutki nowoczesności.

Po trzecie – chociaż sporo się dzieje w tym projekcie (ja generalnie wolę mieć pochowany cały ten kuchenny drobiazg), to cała aranżacja jest śliczna – spójna, ciekawa, przytulna.

Po czwarte - kuchnia nie ma jednoznacznego stylu, trochę tu klasyki, ale i trochę prostoty; nie ma tu zbyt dużo "ozdobników" i to mi się bardzo podoba.  

Zapraszam zatem do kuchennych marzeń.













Z pozdrowieniami 






17 komentarzy:

  1. Ładna,choć jak dla mnie zbyt wiele się tu dzieje i nie wiadomo na czym się skupić ale to Tobie ma się podobać :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam na tego posta i wiesz co , w podobnym czasie robiłyśmy kuchnie. Tak wtedy była moda na ciemne kuchnie. Ale one też mają swój urok. Ja zawsze marzyłam o białej kuchni ale kiedy decydowałam się na nią to stwierdziłam, że jednak ta ciemna będzie lepiej wyglądała z męża debowymi meblami. Planuję zrobić wyspę i ona byłaby jasna z ciemnym blatem aby pasowała do reszty . Żal zmieniać te meble , które są , po prostu podobają mi się i już mimo ,że może nie są mode , :) Ta kuchnia jest piękna i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię w końcu post o mojej kuchni, to pogadamy Ali :)

      Usuń
  3. Piękna kuchnia ale widzę, że i wymagająca. Jak się zastanawiasz jak zapanować nad porządkiem to masz sporo porad na https://ludwikekologiczny.pl/blog/czym-myc-szafki-kuchenne-czyszczenie-mebli-kuchennych/ . Mycie szafek kuchennych bez zostawiania smug to nie jest wcale takie łatwe zadanie. Trzeba wiedzieć jak się za to zabrać i jakich środków używać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Modna i stylowa, praktyczna i funkcjonalna, wypełniona zapachami i radosnymi rozmowami domowników i przyjaciół – taka kuchnia to marzenie większości z nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kuchnia! Totalnie w moim stylu, ponieważ kocham drewno. Planuję nieco odnowić moje stare meble, nawet zakupiłam już ściernice tarczowe, które mogą się przydać. Według mnie nie warto kupować nowych mebli, skoro można je po prostu odświeżyć. Przy pomocy dobrego sprzętu napewno się uda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Ja też powoli przeprowadzam metamorfozy u siebie w domu. Odkąd stanęłam na nogi po terapii u psychiatra gabinet to w końcu inaczej patrzę na świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kuchnia i przepiękny opis! Prawdziwa kuchnia marzeń :) Do mnie osobiście zawsze trafiały takie kuchnie w bardzo jasnej kolorystyce i z wyspą. Jak już będę sobie stawiała kuchnię to na pewno tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat my niedawno skończyliśmy remont kuchni. Teraz więc pora na ogród, ale bardzo dobrym wyborem jednak okazała się dla nas szkółka drzew i krzewów owocowych

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie czysta i zadbana kuchnia to jest podstawa. Bardzo mi w tym pomaga jednak nowy płyn jaki kupiłam do myjki karcher, także świetnie radzi sobie z myciem szyb

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam zajmuje się budownictwem i dla mnie bardzo ważne jest te by posiadać odpowiednią odzież. Do nas do firmy zamawialiśmy ją od dawpol, mają świetny wybór

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kuchnia :) niestety mam małą kuchnię więc jej tak nie urządzę. Mogłabyś kiedyś dodać wpis z inspirującymi zdjęciami na urządzenie małej kuchni. Gust masz świetny więc będzie z pewnością w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że ja ostatnio zabrałam się w końcu za swój ogród. Ogólnie spodobała mi się szkółka roślin Białystok, ponieważ rośliny jakie tutaj kupiłam okazały się naprawdę porządne

    OdpowiedzUsuń
  13. Co by nie mówić to pomieszczenie jest bardzo ważne, ale dla mnie również liczy się to aby płyta indukcyjna była zawsze sprawna. W każdym razie zawsze można ją oddać do serwisu https://serwisagd-technik.pl/naprawa-plyt-indukcyjnych-wroclaw/ więc polecam wam taki tok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie ja myślę o tym by skorzystać z takiego rozwiązania, tym bardziej,że z tego co słyszałam to usługi są świadczone na wysokim poziomie

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze, że mnie również urzekła ta kuchnia, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Można też pomyśleć o wykorzystaniu ścianki działowej w kuchni. Nie dość, że takie rozwiązanie prezentuje się bardzo estetycznie to też ścianki wykonane są bardzo solidnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...