niedziela, 5 stycznia 2014

Ralph Lauren Interiors

Inspirations


Dzisiaj kolejna porcja moich ulubionych inspiracji wnętrzarskich


Bardzo podobają mi się projekty Pana Ralpha zarówno w wydaniu fashion, jak i .... home. Są takie jak lubię. Dużo ponadczasowej klasyki, ale zmiksowane z nutką czegoś niespodziewanego.

Podobają mi się kolory ... faktury (dużo welurów :))))  ... sposób aranżacji ścian (obrazy od sufitu do ... podłogi) .... dużo dodatków kryształowych, metalowych ... mega wygodne (przypuszczalnie) fotele ... dużo poduszek ....

Są to wnętrza w bardzo różnych stylach .... Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie .

Ps. Ten post nie jest przypadkowy.
Dlaczego?
Wy się domyślicie, a ja postaram się odkryć moją słodką tajemnicę jutro? Być może ... o ile przeżyję treningi na Vacu Well. Niestety po Świętach i Sylwestrze musiałam wdrożyć intensywny program naprawczy :( Ćwiczyłyście dziewczyny na tych urządzeniach? Warto????


RL Home

Kilka zdjęć RL Home już się przewinęło na moim blogu, ale dzisiaj w dawce MEGA :))) 

















Taka kolekcja tkanin "beże z niebieskim" była jakiś czas temu w IKEA 



A teraz kilka fotek w wersji RL Fashion. 

W moim stylu :)))) 







Miłego świątecznego poniedziałku :)))) 

14 komentarzy:

  1. regaly na ksiazki-cudo! Posciela tez bym nie pogardzila...
    Ja nadal marze o czyms nawet malym z domu Hermes;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) mi też Aniu by się takie cudeńko marzyło .... s.

      Usuń
  2. O matko słodka!!! Jakie fotele :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie rozumiem Twój zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też przydałby się program naprawczy. Mimo, że nie znam tego urządzenia, to przypuszczam, że mnie może uratować już tylko chirurgia plastyczna...hahaha...Ciekawa jestem, co też nowego wymyśliłaś, zatem czekam z niecierpliwością na kolejny post :) Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam. Wpadłam na to przez przypadek ... zobaczymy, może mi też zostanie tylko "nóż" ... oby nie hi hi hi
      :))))) s.

      Usuń
  5. Fashion zdecydowanie bardziej mi się podoba niż home :P Fakt,poszczególne rzeczy bardzo łapią za serce i bardzo by się ich chciało ale wszystko razem do mnie nie przemawia... Ty mi nic nie mów o programie "naprawczym" u mnie to by musiał chyba wziąć nóż i wyciąć to i tamto haha :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak siebie znam, też bym wzięła to i owo i zrobiła swoją kombinację.
      Ej tam .... na pewno nie jest tak źle :))))) s.

      Usuń
  6. Fajne inspiracje. I te ciuszkowe, tez w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie do podpatrzenia ....... Uściski Ali :)))) .s

      Usuń
  7. Vaku jest bardzo fajne w krótkim czasie można się pozbyć co nieco, Najlepiej chodzić co 2gi,3dzień na poł godziny, seria 10x. Po 5 minutach stwierdza się po co się tak męczyć, a po pół godzinie czuje się ulgę ze to już koniec męczarni a potem człowieczek cieszy się ze wytrzymał, i że to fajne nawet i tak do następnego razu:)
    Pozdr
    Iwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana, fajnie, że mi o tym Vaku napisałaś.
      Byłam raz na podczerwieni i raz na podciśnieniu. Po tym ostatnim bolą mnie nogi, że ....... Mam nadzieję, że wytrzymam.
      :))))) s.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...