niedziela, 16 sierpnia 2015

WIELKI format

Inspirations




Temat "co na ścianie?' przewijał się na VH już kilka razy. 

Uwielbiam ozdabiać ściany grafikami oraz lustrami i nie raz Was do tego zachęcałam. 

Dzisiaj ciąg dalszy tego tematu z niespodzianką WIELKIEGO FORMATU - dla Was. 

















Sama z własnego doświadczenia wiem, że aranżacja ściany nie jest tematem łatwym. 

Pierwszy dylemat - co ma być powieszone na tej ścianie? Abstrakcja, widoczek, zdjęcia rodzinne ... panorama Londynu ew. NYC (nieeeeee).  
Drugi dylemat - kolor czy bez koloru?
Trzeci dylemat - format? Duży czy raczej mniejszy.

Moje preferencje w tym zakresie mocno się zmieniały. Na początku kochałam galeryjki składające się z "n" ram i rameczek z naszymi rodzinnymi fotografiami. Powoli zaczęłam jednak od takich aranżacji uciekać - wprowadzały za dużo chaosu. Postawiłam na większe formaty w tonacji b&w. Jednak ... chyba znów mnie ciągnie do nowego. Od jakiegoś czasu myślę bowiem o FORMACIE XXL ... czyli o fototapecie ...











Mam już coś takiego na ścianie w pokoju starszego syna (KLIK). Wygląda świetnie i nadaje charakter całemu wnętrzu. Pomyślałam sobie o kolejnej takiej aranżacji w naszym domu. Plan już mam, ale muszę go doprecyzować. 

Aby i Was zachęcić do WIELKICH FORMATÓW zdradzę, że już niedługo będziecie mogli taką fototapetę wygrać! Tak, tak ... szykuje się na Velour Home wspaniałe giveaway, gdzie nagrodą będzie właśnie fototapeta. Sponsorem konkursu jest 


Już teraz zachęcam Was do odwiedzenia strony www.myloview.pl  i wyszukania dla siebie TEJ grafiki na ścianę. A jest w czym wybierać - w ofercie jest aż 25 mln wzorów !!! 

Szczegóły zabawy już wkrótce. 

I co? Zaintrygowałam Was?

Miłej niedzieli 


8 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubie duzy format, czy to w fototapetach, czy obrazach... Nie trzeba wtedy wielu niepotrzebnego drobiazgu (dekoracji!),ktory bardzo rozprasza. Efekt w pomieszczeniu od razu rzuca sie w oczy na scianie i stwarza odpowiedni klimat pokoju... Ostatnio kupilam w Ikea bardzo popularna moze i masowke (obraz) z drzewem, format xxl, bardzo mnie udpokaja ten druk, a zarazem nadaje innego wyrazu wnetrzu. Do sypialni upatrzylam juz sobie cos w internecie, tym razem jednak to nie bedzie nic z Ikea, obraz dosc spory, pasujacy do tego co lubie...
    Serdecznosci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają się widoki dużych miast i widoki uliczek, które dają wrażenie głębi. Wygląda to w pomieszczeniu zjawiskowo, do tego odpowiednie oświetlenie i mamy wspaniały efekt. Gosia pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje. Taka fototapeta to fajny pomysł, nadaje wnętrzu charakteru, a do tego nie trzeba się gimnastykować z zapełnieniem ściany :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu chciałam u siebie fototapetę z ogromnymi , starymi drzwiami, nie wiem dlaczego właśnie taki motyw ?, psycholog pewnie wypowiedziałby się w tym temacie, ha ha ha, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam gdzieś kiedyś na internetach łazienkę z fototapetą B&W.
    Bardzo podobał mi się efekt powiększenia wnętrza.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fototapety niektóre naprawdę robią ogromne wrażenie!
    miłego nowego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear Sylvia ¡, me encantan esas inmigrarías ,, buenas inspiraciones

    OdpowiedzUsuń
  8. Te inspiracje są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...