czwartek, 27 sierpnia 2015

Susan Glick Interiors

Inspiration Space






Kolejne wnętrza z gatunku american dream.

Tym razem chcę Wam zaprezentować realizacje projektantki z siedzibą niedaleko NYC



Będziecie zachwyceni!












W tych projektach chciałam Wam szczególną uwagę zwrócić na kilka elementów, które sami możemy we własnych wnętrzach wykorzystać:
  • przede wszystkim firany; mam wrażenie, że my odstawiliśmy je już na boczny tor zachwycając się wnętrzami skandynawskimi, gdzie firan brak. Projekty Pani Susan dowodzą, że warto nad firanami we wnętrzu pomyśleć. Ja bym o nich pomyślała we wnętrzach, gdzie okna lub to co za oknem nie są warte zachwytu; w tej sytuacji jednolita ściana z lekkiej firany jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Sama coś takiego podpowiedziałam Magdzie KLIK przy urządzaniu saloniku w mieszkanku w bloku, chociaż ona sama nie była do tego przekonana. Firany wiszą do dzisiaj, co potwierdza, że z nimi salonik prezentuje się ... lepiej :) 
  • lampy; mnie urzekły przede wszystkim te sufitowe; są duże i bardzo oryginalne, często nadają klimat całemu wnętrzu;
  • kolorystyka; baza zawsze stonowana ale z akcentami widocznego koloru; bardzo mi się takie połączenie podoba;
  • różne faktury i desenie tkanin - UWIELBIAM!
  • meble w oryginalnych formach - fotele w jednym z salonów!

Miłego oglądania ... najlepiej z gorącą kawą :)



















Powyższy zbiór zdjęć to zaledwie niewielka część portfolio tej projektantki. Jeżeli kogoś zachwyciły te wnętrza, to polecam stronę 



Znaliście już te wnętrza?


Pozdrawiam ciepło 


19 komentarzy:

  1. Szczęka mi opadła i zatkało :-) Jaki kolor jest na ścianach w tym saloniku? Czy to błękit czy szarość? Co do firan to się zgadzam, rzeczywiście poszły w zapomnienie ale to może dlatego, że zabierają dużo światła a nasz klimat do "najjaśniejszych" nie należy. Druga sprawa - ładna, porządna firana to spory wydatek. Sama mam ochotę na firanę ale jak ją wieszam z mojej nory robi się jeszcze większa nora i ściągam :-) Znalazłam tu kilka inspiracji dla siebie, szczególnie w tej pięknej sypialni, no i powzdychałam sobie :-) hehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania nie wzdychaj. Jak widzę projekty Twojej sypialni, to mam wrażenie, ze będzie piękniej :)

      Usuń
  2. Przepiękne wnętrza! Firany są to kropką nad i. Nie wyobrażam sobie pustych okien.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne łóżko, może poleci Pani coś podobnego dostępnego w polskich sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś podobnego pokazałam w projektach sypialni, które publikowałam na VH.
      Poszukaj w archiwum bloga luty - marzec ten rok. :)

      Usuń
  4. Ciekawie, choć mnie nie powaliło ;P ale ja zawsze byłam inna hihi :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze Beti; każdy ma iść SWOJĄ ścieżką Ściskam kochana!

      Usuń
  5. Ładnie ,kuchnia moje marzenie.U siebie mam tak .Firany na oknach od ulicy ,kuchnia roleta.Okna od strony ogrodu sypialnia firany reszta bez.Tarasowe przesuwne w salonie firany zdejmuję na lato zostają zasłony/dekoracyjnie/Lubię spoglądać na mój taras z kwiatami oraz ogród.Pozdrawiam Ewinda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, po prostu brałabym w całości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Az mnie wrylo! Hmm a czy nie rozpoznaje tutaj paru dodatkow ze sklepu impresje24.pl ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak impresje24.pl chcą promocji, to niech napiszą e-maila :)

      Usuń
  8. Przepiękne inspiracje...
    miłego weekendu:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. living room-w moim stylu daze do takich zmian ale ciagle zmieniam cos i nie wychodzi mi to co zamierzam!!!!!!! ale przygotowana jestem 3/9 wylot witaj Gdynio do pisania po wypoczynku p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ale aż mnie korci żeby dodać trochę koloru, ja wiem, takie jest założenie tych wnętrz, spokój, delikatność... Ja lubię spokój z odrobiną "pieprzu";). Obraz na ścianie to właśnie ten "pieprz".
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...