środa, 12 sierpnia 2015

Chodzi za mną ...

VH Life







PINK

w bardzo jasnym, wręcz spranym odcieniu.

Ps. dzisiaj na VH mała odskocznia od tematów wnętrzarskich. Muszę troszkę okrzepnąć w zmianach, jakie w ostatnim czasie przeszły przez nasz domek ;)













Kolor jasnego, spranego różu zawsze mi się podobał. Swego czasu bardzo chciałam, aby zagościł w moim domku, ale niestety nie da się; odcień stolarki, jaką mamy w domu, jest zbyt intensywny i każdy odcień różu na jej tle staje się kolorem banalnym - nie pasuje mi.

Róż we wnętrzu potrzebuje specjalnej oprawy. Jakiej? Na przykład takiej ...



Tonacja mojego domku bardzo odbiega od tego klimatu, więc zaczęłam myśleć o różu ... w mojej szafie. Z pomocą przyszedł Instagram ...








Skoncentrowana na różu zaczęłam przeglądać oferty wyprzedaży w popularnych sklepach internetowych i coś dla siebie wybrałam ...

KLIK cena 69,30 zł



KLIK cena 23,70 zł



Do tego coś na dół dla kontrastu ...

KLIK cena 79,99 zł; KLIK cena 109,90 zł; KLIK cena 44,99 zł


Jak prezentują się buciki i spodnie w realu (tj. na mnie ;), możecie zobaczyć TUTAJ.

Pozostałe elementy zestawu PINK zaprezentuję, jak tylko otrzymam przesyłkę.


Mam nadzieję, że też lubicie różowy kolor :)



23 komentarze:

  1. Różowego mebla nie można spotkać często. Wygląda ciekawie. Stylizacje też niczego sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli róż we wnętrzach, to tylko w TAKIEJ stylizacji.
      :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. SYLWIO !zebys sobie nie myslala ze jestes osamotniona w poszukywaniu rozu https://www.zalando.co.uk/even-odd-high-heels-pink-ev411a07v-j11.html
    a oprocz tego szukam http://www.ebay.co.uk/itm/LOVELY-VINTAGE-PINK-BUTTON-BACK-LOW-BEDROOM-NURSING-CHAIR-SHABBY-CHIC/181823692998?_trksid=p2047675.c100005.m1851& takiego fotelika do mojej malej sypialni ktora zrobilam siwo -z dodatkiem rozu ale narzuta i taki fotel ma byc !i co Ty na to ?kto kogo nasladuje no prosze!!! pozdrawiam p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu szpilki WOW! Musze zerknąć, czy i u nas są dostępne.
      Ps. fotelik - bajkowy!

      Usuń
  3. No proszę tego się po Tobie nie spodziewałam:-) Moje zdanie znasz na ten temat - UWIELBIAM:-) A skórzana kiecka chodzi za mną i nabędę takową na jesień:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ??? Tylko B&W + trochę (nudnego) beżu??? Kasiu ja kocham kolory!

      Usuń
  4. Bardzo lubię taki kolorek:)
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten kolor. Też nie mam go gdzie u siebie w domu umieścić, ale w szafie mam już parę ciuchów w tym właśnie kolorze. Jest bardzo twarzowy :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. A za mną chodzi taki zegarek,!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Wiesz, że ja niby nie lubię tego koloru, a coraz częściej gości u mnie w domu w postaci kwiatów i teraz myślę o poduszkach:) buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty w różu są u nas często. W dodatkach - niestety nie, chociaż trafiłam ostatnio w H&M Home na śliczne poszewki w tym kolorze; zastanawiałam się nad nimi, ale w końcu odłożyłam na półkę ...

      Usuń
  8. Ja z kolei uwielbiam wszystkie pastele więc jestem na TAK :-) Oj te buciki w gwiazdki, okularki i ten płaszczyk... heh... Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu bardzo lubię taki blady róż i z wielką przyjemnością przygarnęłabym np. ten śliczny płaszczyk :))) W ogóle to co pokazałaś jest bardzo w moim stylu :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zimowy płaszczy właśnie w blado różowym kolorze. Chodziłam w nim całą zimę-świetnie wygląda z czarnymi dodatkami. Polecam tym co sie wahają :))
    Jestem z tych osób, które z różu nie wyrastają :)
    pozdrowionka

    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie często róż przypisują małym dziewczynkom i lalką barbi, zawsze mnie to bawi i staram się obalać ten trend. Również uwielbiam kolor różowy, bardzo mi się podoba tzw. Brudny róż i wiele innych odcieni tego koloru. Ten który prezentujesz też jest piękny. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarzowy kolor, mam kilka rzeczy w pudrowym różu.
    Zegarek w różowym złocie - szukam idealnego :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwio nie podejrzewałam Cie o to :-)! Jednak dużo nas łaczy :-). Ja jakoś bardzoej za kanapa niż ciuchami wzdycham ale w szafie są i owszem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...