wtorek, 25 sierpnia 2015

Piękny stół inspirowany stylem NYC

Home shopping





Ostatni weekend był dla mnie szczególnie miły. 

Dostałam próbki nowej kolekcji tekstyliów domowych inspirowanych ... Velour Home, w tym motywami nawiązującymi do wnętrz NYC Interior! 

Stali goście velourowego domku doskonale odnajdą to powiązanie stylów (Ania A. na fb, gdzie pokazałam zajawkę tej kolekcji, od razu to dostrzegła :).

Ciekawi szczegółów?

... na końcu dostaniecie ode mnie mały prezent :)











Pokazywana dzisiaj kolekcja jest stworzona dokładnie tak, jak wyobrażam sobie dobrze zaprojektowane kolekcje domowych tekstyliów. Dlaczego? Ponieważ:

  • po pierwsze zawiera różne elementy wzajemnie uzupełniające się; obrusy, podkładki, serwety, bieżniki, a nawet poduszki na krzesła - to wszystko umożliwia zaaranżowanie SPÓJNEJ dekoracji stołu; dla mnie to ważne, bo często miałam sytuację, że trafiałam na coś ładnego, ale niestety trudno mi było dobrać coś do kompletu;
  • po drugie jest w stonowanej, uniwersalnej kolorystyce; biel, szarości, granat, krem, stare złoto to zestaw kolorów, który jest i będzie zawsze na czasie i co ważne pasuje do różnych okoliczności;
  • po trzecie ma nowoczesne wzornictwo, które nieczęsto spotyka się na domowych tekstyliach; wzór geometryczny dobrze widoczny, ale jednak nie dominujący w całej aranżacji stołu;
  • po czwarte wysokiej jakości tkaniny i wysoka jakość wykonania, w tym motyw graficzny wykonany jako HAFT perłową nicią i kontrastowe wypustki idealne dobrane do haftu;
  • po piąte - bardzo przystępna cena.

Jak nowa kolekcja prezentuje się u mnie? 
Już pokazuję :)





Do aranżacji użyłam:

na stół
  • szarego obrusu z białym haftem,
  • białych bieżników z szarym haftem, 
  • szarych podkładek pod talerze z białym haftem
na krzesła
  • szarych poduszek z białym haftem 



Mam nadzieję, że nowa kolekcja serwet i obrusów Wam się spodoba. Jej ona dostępna w ofercie znanej już Wam  firmy od lat specjalizującej się w produkcji domowych tekstyliów



pod nazwą NYC - link do kolekcji test dostępny TUTAJ

Dla czytelników VH razem z Panią Alą, współwłaścicielką TERCJI, mam miłą niespodziankę. Podając w zamówieniu kod 
NYVH 

otrzymacie 15% zniżkę na wszystkie elementy kolekcji. Kod jest aktywny przez 100 dni. 


Na koniec prezentacji kolekcji tekstyliów NYC firmy TERCJA pokazuję jeszcze samą poduszkę, bo jest naprawdę bardzo ładna :) ...

  



A przy okazji, pozostając w temacie haftów inspirowanych stylem NYC, mam do Was pytanie.  Chcę uszyć dla siebie kilka poduszek z tego pięknego weluru, którym ostatnio obiłam salonowy wypoczynek (oczywiście pojawił mi się problem ze zdobyciem poduszek pasujących do sofy w nowym ubranku i postanowiłam sama sobie takie poduszki stworzyć). 
Marzą mi się poduszki z pięknym haftem, mniej więcej takim jak w poniższych projektach, które sobie naszkicowałam ...





Uszyciem i wyhaftowaniem "jednej" poduszki nie będę Pani Ali zawracać głowy i postanowiłam, że za jednym podejściem uszyjemy ich kilka. Te, co nie znajdą miejsca w moim domku, pojawią się w ofercie VH Boutique

I tu mam do Was pytanie - który wzór najbardziej Wam by się spodobał. Będę wdzięczna za wskazówki w Waszych komentarzach. 

Ps. postaram się, aby poduchy były w przystępnych cenach :)

Uściski 






27 komentarzy:

  1. Sylwia, stół wygląda przepięknie. Bardzo mnie urzekły szare serwetki - piękny materiał. Co do poduszek, muszę pomyśleć, który wzór podoba mi się najbardziej bo w tej chwili podobają mi się absolutnie wszystkie :-) Chętnie dołączę do zamówienia na poduchy - potrzebuję błękitnych i szarych - ten niebieski, który masz na sofie to jest to czego szukam :-) Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mi Ania pomogłaś w decyzji hihihih
      Ps. myśl!

      Usuń
    2. Myślałam długo i intensywnie. Nie wiem czy nasze numery się pokryją ale moje typy to 4, 5 i 8 :-)

      Usuń
  2. Tak stol nakryty ,gustownie ale to cala Ty !!!poduszki absolutnie wszystkie urocze!serdecznosci przesylam p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ochy i Achy:) A z jakiej tkaniny są poduszki? Jak sprawuje się ta tkanina?
    ps. Na Pani stole znalazłam takie filiżanki, jak u lussilife, która ma je po babci. Są piękne. Zazdroszczę:)
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, rozumiem, że pytasz o welur z foteli. Sprawuje się bardzo dobrze - nie mam uwag :)
      Moje filiżanki to także prezent od babciu - to jest czeska porcelana z Karlowe Vary. Muszę im zrobić zdjęcie w zbliżeniu, bo są piękne i na zewnątrz i wewnątrz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jak zawsze pięknie... A co do poduszek to dla mnie wzòr numer 1, 2 i 4 są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki nr 1, 5 i 6 :) Jak zwykle u Ciebie pięknie! Mój ulubiony blog o wnętrzach! :)
    Pozdrawiam,
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabela za podpowiedź :)
      i za miłe słowa o blogu :)!

      Usuń
  6. Bardzo gustownie nakryty stół, lubię pobawić się w nakrycia, obrusy, serwetki etc. To wytwarza odpowiednią atmosferę, pewną magię konkretnej chwilii...
    Z poduszkami niestety nie pomogę, musisz wybrać kochana sama. Ja szukam także jakichś ciemniejszych poszewek na sofę, tak dla kontrastu....
    Pozdrawiam...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko dziękuję Dorotko za odwiedzinki :)))

      Usuń
  7. Stól nakryty jest mistrzowsko:) pięknie!
    miłej środy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne filiżanki. Proszę napisać skąd pochodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo - to jest czeska porcelana kupiona w Karlowe Vary
      :)

      Usuń
  9. Stół wygląda obłędnie, a pomysł z poduszkami rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, zobaczymy, czy uda się go zrealizować :)

      Usuń
  10. Kolejna piękna kolekcja obrusów i dodatków tej firmy, bardzo mi się podoba :) Muszę sobie w sklepie u nich pobuszować, koniecznie!
    Co do poduszek to najbardziej podobają mi się 1,2,4,8 :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana, już widać które wzory są NAJ!
      ŚCISKAM :)

      Usuń
  11. Podoba mi się splot tkaniny, z której uszyto obrusy, a także kolorystyka tekstyliów.
    Poduszki 1,2, 8.
    Filiżanki cudneee :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór poduszki nr 1, a obrus, podkładki i serwetki piękne, właśnie szukam obrusu na mój stół chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym aby wszystkie dodatki w moim domu tak pięknie się prezentowały i lśniły. Mam właśnie remont salonu i nawet wybrałam ładną aranżację z tej strony https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/salon . Najbardziej wpadł mi w oko ten projekt wnętrza ze sztukaterią.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...