wtorek, 4 marca 2014

Łóżkowe eksperymenty

Inspirations


Dzisiaj temat z pogranicza mojej pasji i .... mojej pracy. Jedną z rzeczy, którą zajmuję się zawodowo, jest coś w stylu business strategies for the future. Co to takiego? Można powiedzieć, że zastanawianie się w jakim kierunku podąża rozwój naszej cywilizacji, a następnie przekładanie tych trendów na strategie działania konkretnych firm z różnych branż.

Moim ulubionym tematem są oczywiście wnętrza; innowacje, które coraz szerzej pojawiają się w meblarstwie, czy niestandardowe rozwiązania w aranżacjach przestrzeni mieszkalnych. 

Dzisiaj kilka patentów pod hasłem:

"Jak zmieścić porządne łóżko na małej przestrzeni". 












A tutaj prawdziwe business strategies for the future na przykładzie firmy amerykańskiej. Niestety polskim firmom meblarskim jeszcze daleko do takiego poziomu. Z mojej praktyki wynika, że zdecydowana większość z nich boi się innowacji i woli produkować proste, standardowe meble. Szkoda.




Miłego wtorku :) 

22 komentarze:

  1. pierwsze rozwiązanie bardzo mi się podoba - genialne i do tego wygląda bardzo stylowo
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też baaaaaardzo podoba się właśnie to rozwiązanie. Nie dość, że funkcjonalne, to jeszcze fajny element zaskoczenia - Co jest za tymi pięknymi drzwiami :)))) s.

      Usuń
  2. Mnie też się wersja pierwsza najbardziej podoba :)))
    Miłego dnia Syl :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego dnia Bet :))))))))).... s.
      (tak amerykańsko* nam się zrobiło)

      Usuń
  3. Miałam w dzieciństwie składane łóżko, miało to zalety i wady.
    Przy małuych mieszkankach jest to jakieś rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie starszy na dosyć mały pokój. Jak tylko trafię u nas na takie patenty, chyba się skuszę. Dla mnie wygląda to bardzo fajnie Aluś :)))) s.

      Usuń
  4. Najbardzej zaciekawił mnie film, i powiem Ci, że rozwiązania ciekawe dla mnie bardzo, bo mam małe mieszkanie. Sypialnię oddałam dzieciom bo nie było innego wyjścia. Niestety bardzo mi jej brakuje, bo spanie na sofie, to nie to samo co prawdziwe duże łóżko.
    Trochę jednak uśmiechnęłam się oglądając zdjęcia u góry...
    To mają być małe pomieszczenia??? W takim razie to ja mieszkam chyba w pudełku zapałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, wiesz ..... czasem na zdjęciu perspektywa trochę zmienia powierzchnię. W pudełku zapałek nie mieszkasz, byłam .... widziałam
      Ale patenty fajne, prawda?
      :))))) s.

      Usuń
  5. Potrzeba matką wynalazku...podziwiam wyobraźnię i kreatywność projektantów....niesamowite..
    Ale ja też kupuję pierwsze zdjęcie- świetny pomysł i wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Kasiu zwróciłam uwagę na te zdjęcie, a przede wszystkim na cudowne drzwi :)))) s.

      Usuń
  6. Sylvia, pierwsze zdjęcia skradło moje serce absolutnie i pod każdym względem :) Kochana, miałaś kiedyś półkotapczan? Ja miałam, szkoda tylko, że nie znajdował się on za tak cudnymi drzwiami! Pozdrawiam cieplutko! Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Kasiu nie maiłam. Miała go moja kuzynka i strasznie jej zazdrościłam. Dla mnie były to takie nowoczesne meble
      Ściskam :))) s.

      Usuń
  7. Przyznam szczerze, że jestem pod wrażeniem filmu. Rozwiązania z łóżkiem w szafie i na suficie są świetne (2 lata temu znalazłam producenta ale cena mnie zabiła... 5 cyfrowa) natomiast stoliki, łóżka piętrowe i inne wynalazki, które po krótkim czary mary zmieniają swoje przeznaczenie kompletnie mnie zaskoczyły - facet jest lepszy od Copperfielda :-) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cenię takich ludzi ... niepozorny, a chce mu się takie cuda wymyślać.
      :)))))) s.

      Usuń
  8. Mnie oczywiście powaliła biała sypialnie, nie z największej praktyczności, tylko za klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki glamour, ale bez przesady, prawda Aguś?
      :)))) s.

      Usuń
  9. Łóżko w szafie-czad:-) I co da się? A my dążymy do powierzchni ponad 100m2:-) Buźka K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się Kasiu nad tym zastanawiałam. Ja bym chciała takie łóżko w TAKIEJ szafie. Super!
      :)))) s.

      Usuń
  10. Witam łóżko w szafie super,ale nie dla mnie jestem chyba za leniwa a może nazwę to delikatnie wygodna.Kocham moje duże łóżko robione przez stolarza i puchową kołderkę.Sylwio mam prośbę,chcę zamówić krzesło do biurka to same co u Ciebie na holu i przy stole i zastanawiam się w jakim materiale.Piszesz że masz w tkanie monaco.Chciałam spytać jaki kolor czy to granat czy grafit /możesz podać nr /czy materiał sprawdza się w użytkowanie jest cienki czy grubszy, czy czepia się do niego wszystko /mam kota maine coon/Pozdrawiam Ewinda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz takiego fajnego rysia!!!??? Śliczny!!!!
      Kochana co do krzeseł - to jest tkanina MONACO ostatni kolor z próbnika. To jest taki ciemny grafit. Według mnie sprawdzi się. U mnie przy dwójce dzieci sprawdza się bezproblemowo, to i z TAKIM kociakiem da sobie radę.
      :)))) s.

      Usuń
  11. Dzięki za ekspresową odpowiedż ,właśnie byłam u Ciebie oglądałam aksamity.Lny ładne ale u siebie jakoś ich nie widzę .Na krzesło jestem zdecydowana i ten ciemny grafit byłby ok.Mój ryś a raczej rysiowa zwie się COCO i ją uwielbiam,żeby nie było mam jeszcze rocznego boksia ,także na nudę nie narzekam.Pozdrawiam Ewinda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rozwiązanie. ale ja zdecydowanie wolę klasyczne. Cenię sobie przestrzeń i nie wyobrażam sobie nie mieć na coś miejsca. Ale podajesz super propozycje dla osób mieszkających na małych przestrzeniach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...