poniedziałek, 30 grudnia 2013

A zdradzisz mi, gdzie kupiłaś? (6) Pewnie!

My home 


Wróciłam!!! 
Uf ... w końcu można się zająć normalnymi sprawami :))))  .... 
Święta Bożego Narodzenia cudowne, ale ..... co za dużo to nie zdrowo, prawda? Szczególnie jak Święta robi się u siebie ... ;)

Dzisiaj obiecane już dawno namiary zakupowe z ostatnich miesięcy.

1. Ramy lustrzane 




Tak jak pisałam wcześniej, ramy zrobił mi Pan Waldek. Technologia banalna - ramy FJÄLLSTA z IKEA zostały obklejone szklanymi listwami. Było z tym trochę pracy, wycinanie wąskich płytek z lustra łatwe nie jest, ale Pan Waldek dał radę i wyszło tak, jak chciałam. Za zgodą Pana Waldka udostępniam zainteresowanym jego adres e-mailowy:  

Przy okazji ram przekazuję także kontakt do Pani Ani, u której już regularnie zamawiam fotoplakaty. Jakość świetna, ceny przystępne i ..... co dla mnie najważniejsze przemiły kontakt i wsparcie w obróbce graficznej moich "arcydzieł":

sol.allegro@gmail.com


2. Kule ze stali 





Widzieliście te kule przy okazji dekoracji świątecznych (udawały bombki), chociaż normalnie stoją na komodzie. Kupiłam je za 40 zł sztuka w sklepie North&South Home na Allegro, link do aukcji tutaj. Ta aukcja co prawda już się zakończyła, ale zapytać można.  


3. Dywaniki z ornamentami 




Dywaniki do sypialni kupiłam w sklepie ARTE. Są to dywaniki Ragotex Genova (100 x 140 cm) produkcji belgijskiej. Bardzo miłe, szenilowe w kolorystyce czerń - beż - szarości. W regularnej ofercie kosztują 223 zł za sztukę. Ja oczywiście negocjowałam rabat i wyszło poniżej 200 zł. 


4. Kryształowe szklanki



Z tym zakupem mam ogromną satysfakcję. Potrzebowałam kryształowych szklanek do napojów i znalazłam bardzo ładne, klasyczne marki RCR CRISTALLERIA ITALIANA z kolekcji Melodia. Oczywiście przekopałam oferty i znalazłam je tutaj za 54,90 zł, podczas gdy większość sklepów oferowała je za 150-170 zł!!! Moja radość była jeszcze większa, gdy zobaczyłam je w ZARA HOME, która sprzedawała je za 29,90 zł sztuka, teraz je przecenili do 22,90 zł. Ha! Takie zakupy to ja lubię :)))




5. Gwiazda i inne dekoracje 


Dużą gwiazdę - 60 cm za całe 4 zł i wiele innych dekoracji w podobnej cenie kupiłam na Allegro u sprzedawcy kruk-car72. Polecam :)))


Mam nadzieję, że namiary się przydadzą dla Waszych home shopping.


Pozdrawiam cieplutko jeszcze w starym roku 


24 komentarze:

  1. Fajne te gwiazdy, chciałam takie kupić ale nie znalazłam, a teraz już za późno. W przyszłym roku poszukam u tego sprzedawcy, może będzie też miał.
    pozdrawiam KOchana, święta , święta i po świętach, teraz czekamy na NOwy Rok i potem na wiosnę, hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Ali, Nowy Rok a potem szybciutko wiosna, leżaki, kwiatki i cała ta ogrodowa krzątanina. Już mi się tęskni ....
      Ściskam Cię tymczasem zimowo (słoneczko u nas zaszło i zrobiło się szaro-buro) :))) s.

      Usuń
  2. Ramki wyszły Panu Waldkowi przecudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszy się Pan Waldek z pochwały ....
      Ps. wróciłaś do świata blogowego ... to fajnie, wiesz?
      Buziaki wielkie :))) s.

      Usuń
  3. Najbardziej cieszy coś, co wcale nie kosztowało fortuny, wystraczy odrobina determinacji, wprawa w szperaniu i .... juz jest kosmiczny efekt ! Ramki i kule świetne !!! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko, to jest właśnie to - upolować za małe pieniądze coś, co inni ocenią jako "droga rzecz".
      Pozdrowionka ślę :)))) s.

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za informacje na temat ram :).
    Pomyślności w Nowym Roku !
    Kasia N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasieńko, Tobie również wszystkiego najlepszego!!!!
      :))) s.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała Aniu, że tak.
      U siebie pytałam w kilku zakładach szklarskich, czy mi tych ram tak nie obkleją i powiedzieli NIE :( głupotami zajmować się nie będą, albo dali mi taką cenę, że Eichholtz bym sobie za to kupiła.
      Ps. wyszykowana już na Sylwestra? Pewnie PRADA już czeka, ach ....
      :)))) s.

      Usuń
    2. No nie bylo w planie nic ciekawego, ale ta kiecka zmusza mnie do wyjscia;) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Wiedziałam!
      Miłej zabawy :)))

      Usuń
  6. Ramy są przepiękne,bardzo ale to bardzo mi się podobają! Muszę pomyśleć nad takimi ;P Jedno muszę przyznać,że masz oko do wyszukiwania perełek :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beti :)))) Tobie również WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DZIELNA DZIEWCZYNO!

      Usuń
  7. Cudne ramy, i swietne dywaniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu, że Ci się spodobały :)))
      Pozdrowionka przesyłam. s.

      Usuń
  8. Same perełki udaje Ci się upolować. Kule cudne, może uda mi się na podobne zapolować. Czekam na lato i .... na zmianę mebli w pokoju. Pasowałyby idealnie :) Sylwia, życzę Ci wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku, wszelkiej pomyślności i wielu wspaniałych inspiracji.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiczko, Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!
      :))))) s.

      Usuń
  9. Dzięki Honey za mój ulubiony post:-) Korzystając z okazji życzę Ci wszystkiego NAJ w Nowym Roku! Buziaki K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niemożliwa Kasiu :)))
    Kochana, Tobie również życzę NAJ ... NAJ w Nowym Roku :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :)

    Wywołałaś mnie tą lustrzaną ramą...ile ja się takiej naszukałam to moje ;) a jeszcze ceny nie na moją kieszeń. Za chwilę piszę do poleconego pana Waldka ;)

    Dzięki!!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kochana i cieszę się, że odwiedziłaś mnie na moim blogu. Trzymam kciuki za lustrzane ramy :)))
      Ps. okazja z chlebakiem doskonała
      :)))) Sylwia

      Usuń
  12. Niesamowicie wartościowe informacje. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...