wtorek, 15 grudnia 2015

Nasze święta będą ... BŁYSZCZEĆ

My home





Wędrując po zaprzyjaźnionych blogach czuję prawdziwą ŚWIĄTECZNĄ atmosferę. W wielu domach choinki już ubrane, pierniki upieczone, a pewnie i prezenty spakowane. 

U nas ... to wszystko jeszcze przed nami. Na razie atmosfera świąt jest bardziej w mojej głowie, niż w naszym otoczeniu. Jak w tym roku będzie ubrana choinka, jak będzie nakryty stół, jak będą zapakowane prezenty ... Jeszcze do końca nie wiem, ale wiem, że będzie ... błyszcząco, bajkowo i magicznie. Właśnie takie święta kocham i w takim kierunku podążają moje koncepcje ...






Jak na razie najwięcej czasu poświęciłam na koncepcję zaaranżowania stołu świątecznego. Pomogła mi w tym nieco próbka nowej kolekcji, którą już w nowym roku wprowadzę do oferty VHB - welurowe podkładki stołowe. Zrobiłam kilka wzorów i testowałam ... zaczynając od klasyki B&W ... 


Potem naszło mnie na energetyczną czerwień, z tego co widzę na blogach, bardzo modną w tym roku ...



Ale za serce mnie ujęła głęboka, bardzo klasyczna zieleń ...



Z gałązkami świerku "oprószonego" śniegiem, w otoczeniu kryształowych i srebrnych dodatków, przyozdobiona delikatnymi papierowymi śnieżynkami taka zieleń prezentuje się z wielką klasą. A Wam, która kolorystyka najbardziej odpowiada do aranżacji świątecznego stołu?



Z gotowych już dekoracji świątecznych mogę się "pochwalić" zaledwie stroikiem adwentowym. Kompozycja prosta i szybka z efektem jak z bajki "Królowa śniegu" ;) 

   
Patrzę sobie na ten stroik delektując się kawą w złoconym kubku i przytulając się do złoconej podusi. Nasze święta będą błyszczeć!





Przy okazji przypominam o konkursie VELOUR HOME BOUTIQUE - zapisy już tylko do jutra. Kto jeszcze się nie zgłosił KLIK!




Uściski ciepłe przesyłam :) 




15 komentarzy:

  1. Fajne masz pomysły; błyskotki i światełka czyli magiczne Święta :) U mnie w tym roku strajk męża i syna-chcą choinkę z czerwonymi dekoracjami (ja wolę stonowane barwy). Cóż tak to jest z demokracją...
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja narazie bawię się oprawą stołu, jak co nowi goście wpadają na kawkę i ciasteczka, to jest inaczej...;)))
    Jak będzie wyglądał stół wigilijny? Też z błyskiem, bajkowo, ale nic nie zdradzam... Zobaczymy u kogo będzie fajniej!;))) hihi!
    Nie wiwm co Ci doradzić, z tymi podkładkami wszystkie są ładne. Zasugeruj się może kolorami, które będą na choince...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie, jak zawsze stylowo i z klasą. Wyjątkowo spodobała mi się czerwona aranżacja, aż sama jestem zaskoczona, bo to zupełnie nie mój kolor:-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podobają się te podkłądki w głebokiej zieleni. Przydały by się na Święta :-), ale na wiosnę chciałabym granat. Liczę że też będą w granacie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu dostałam od mojej mamy świąteczny obrus w kolorze takiej zieleni. Uwielbiam go, pięknie odbija od niego biała porcelana, kryształy, srebrne sztućce i złote serwety. Ten kolor to bardzo dobry wybór !!! Bardzo podoba mi się stroik świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj będzie przepięknie. W Święta musi błyszczeć a u Ciebie zapowiada się wyjątkowo. Urocza ta butelkowa zieleń, idelanie komponuje się ze światecznym klimatem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie pomyślałabym, ba, nawet nie wzięłabym zieleni pod uwagę ale podoba mi się!! Ma klasę i bardzo elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie jak Beti, jeszcze niedawno nie pomyślałabym o zieleni, a wygląda oszałamiająco. Nie lubię czerwieni, męczy mnie, i widzę, że w Boże Narodzenie możną ją z powodzeniem zastąpić zielenią :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Gdzie mozna dostac takie klasyczne krysztaly? 👍🏻😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi !!Niech sie blyszczy ,swieci tak jest pieknie (szkoda ze wzor chowa sie pod talerz -)pozdrawiam serdecznie p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Będą przepiękne!!!!!
    uściski przedświąteczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie! Podziwiam juz od jakiegoś czasu. Gdzie można upolować takie stylowe świece? Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. wiedziałam no po prostu wiedziałam ze bedą błyszczeć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...