środa, 9 grudnia 2015

Konkurs VELOUR HOME BOUTIQUE

Giveaway






Z okazji .......... (to moja słodka tajemnica ;) mam dzisiaj dla Was prezent. Oczywiście z mojej kolekcji VHB.

Kto ma ochotę przytulić się w świątecznie dni do niesamowicie miękkiej, aksamitnie delikatnej i pięknie wyhaftowanej  poduszki z kolekcji IMPERIAL lub CASABLANCA?


Zapraszam ...











Nagrodą w konkursie jest poduszka (poszewka + wypełnienie). Możecie Kochani wybrać wzór z palety aż dziewięciu modeli. Są to poduszki duże w rozmiarach 50x50 cm albo 42x42 cm (zależy od modelu).



Zasady konkursu są proste:
  1. zgłosić się w formie komentarza pod poniższym postem podając jednocześnie wybrany model poduszki;
  2. udostępnić baner konkursu na swoim profilu (blog, strona internetowa, FB, Instagram, itd.)
  3. polubić Velour Home na FB lub Instagramie, ew. stać się obserwatorem bloga.
I tyle!
Zgłoszenia są do 16 grudnia, aby jeszcze przed Świętami prezent do Was dotarł. 

Miłej zabawy, a dla zachęty kilka inspiracji :)








Uściski gorące


43 komentarze:

  1. ja również wezmę udział w konkursie , może mi się uda i śliczna podusia będzie w moim posiadaniu :) wybieram nr 6

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również biorę udział w konkursie i mam nadzieję, że to właśnie ta biała podusia nr2 nada blasku mojemu salonowi. Całuski Iza J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwio, poduszki, tak jak i wszystko inne, co opuszcza progi Velour Home jest absolutnie oszałamiające. Każda z nich jest szczególna, elegancka i - jestem pewna! - szalenie wygodna, ja jednak gdybym musiała wybrać jeden z kolorów postawiłabym na numer 2. Do tego dobrałabym poduszki w kolorze 4 i w 6, bo pięknie wpisują się w naszą nową koncepcję ;) Do nas dojechał już fotel, który stanął w wykuszu, stół wyruszył na środek salonu i tylko na resztę mebli nie mogę się doczekać... Postanowiłam jednak nie rwać włosów z głowy i oczekiwać cierpliwie na dzień zero, kiedy nasz salon zamieni się w naprawdę piękne miejsce. Dziękuję serdecznie za konkurs z tak niesamowitą nagrodą i z radością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do zabawy :) Moja kolorystyka to nr 7 :) Poduszki piękne. Zapraszam do mnie na http://niezchin.blogspot.com/. Na fb likuje nako Nie z Chin. Pozdrawiam, Ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.ja tez staje do kolejki.moj typ to nr.6 pozdrawiam.Izabell (Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobione;-)nr 1.asia

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział , wybieram nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ... dołączam do kolejki ... 5 lub 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusie piękne. Wybieram nr 4

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo, że nigdy w życiu nic nie wygrałam wezmę udział bo warto. Podusia nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przystepuje do konkursu ) polubić Velour Home?- ja bardzo lubie!! czego moge chciec wiecej dziekuje ze moge pisac tu kiedy chce i jak chce (wiesz co mam na mysli )i podpatrywac, inspirowac itd .z okazji Twojego.........sciskam p.Gosia))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. wybieram nr 1
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/478681875670486
    obserwuję bloga jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwuś i ja ustawiam się grzecznie w kolejce po CUDO nr 3:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Witam ja też ...a co.Oglądam te podusie od jakiegoś czasu,niewiem jaki kolor wybrać .Wszystkie śliczne myślę ,że 1 bo w takim kolorze jeszcze nic nieislam i nie nam .Może jak mi szczęście dopisze to będzie okazja dokupić więcej w podusi w tonacji panującej do tej. Buziaki Perfekcyjna...podusie dla pieska boska.

    OdpowiedzUsuń
  16. 9
    na fb lubię i udostępniłam https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1732670280287177

    OdpowiedzUsuń
  17. nr 8 jest przecudnej urody zresztą jak pozostałe ... pomarzyć przecież można, zwłaszcza teraz... podglądaczka (mnijakowska@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne są te welurowe podusie .Ja chętnie wybieram nr 3 :) Konkurs na FB udostępniony .Joanna M

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam,a może właśnie teraz uśmiechnie się do mnie szczęście.Poducha nr 6 to mój wybór.
    Pozdrawiam
    Magda Ż

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, udostępniam konkurs na fb i wybieram poduchę nr 7. A. Maj

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twój domek,pomysły,rady i Twoje PODUSIE!!! Te podusie uzależniają mnie!!! Odkąd mam je w domku to wymyślam gdzie kolejne dodać,bo one dodają uroku całemu wnetrzu;TAKIE MAŁE BRYLANCIKI!!! Elegancja,szyk i klasa! Tego szukałam i znalazłam! Swietny pomysł,wykonanie perfekcyjne;WOW!!! Ja jestem nimi zachwycona i polecam je każdemu!! Wszystkie kolory są cudne! czekam na czarne ze złotym,biel ze złotym, a najbardziej nie mogę doczekać się cukiereczków malinowych do pokoju córci! chyba ja będe bardziej ucieszona niż moja mała...hihihi!! Wszystkie są piękne i mam problem,która wybrać ale jakby mikołaj podarował mi podusie nr 7 to chętnie zaopiekuje się nia!! Swietny pomysł Syniu!!Gratuluje!! Aga Z

    OdpowiedzUsuń
  22. Odwiedzam codziennie, podziwiam niezmiennie, niecierpliwie czekam na nowe wpisy, a od dziś obserwuję i lubię na fb :-) Byłoby cudnie, gdyby poduszkę nr 1. Pozdrawiam, julieta :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, ja też ustawiam się w kolejce po nr 6. Pozdrawiam cieplutko https://www.facebook.com/katarzyna.stangierskabielecka

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko zrobione :) wybieram podusię nr 8. Eveart

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także postanowiłam dołączyć do konkursu :)
    Wybieram wspaniałą poduszkę nr....2 !
    Chociaż 8 także kusi, przepiękny kolor, ciągnie mnie do takiej tonacji w dodatkach, może kilka bombek na choinkę hm...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również zgłaszam się do konkursu. wszystko zrobione, udostępnione.
    wybieram poduszkę nr 4, choć ciężko zdecydować się tylko na jeden wzór, każdy kusi :)
    byłoby świetnie, gdyby udało się wygrać, miałabym wtedy idealny świąteczny prezent dla Mamy, która jest wierną fanką Velour Home :)
    pozdrawiam
    https://www.facebook.com/paulina.rass/posts/1187899877891241?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są wszystkie :) Ale jeśli miałabym wybrać - postawiłabym na 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również ustawiam się w kolejce po podusię o nr 6
    Pozdrawiam Wiola
    (lbnwm100@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  29. Polubiłam, udostępniłam, obserwuję codziennie:) chętnie przytulę podusię numer2
    alkai@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja jestem, najbardziej pasuje mi podusia nr 6. ściskam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybieram nr 9 jestem gościem tutaj codziennie.
    Magda R

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi dear Silvia ,, que lindos cojines , espero que tengan un bendecido día

    OdpowiedzUsuń
  35. Poduchy są cudowne. Wybieram nr 4, a baner już jest na blogu http://my-blue-house.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się, wybieram nr2

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne są, grzechem byłoby nie spróbować :) Z kolorem miałam nie lada problem, bo piękne są wszystkie i wszystkie wpisałyby się świetnie w mój dom. Jednak biorąc pod uwagę moją zmienność wybieram bezpiecznie- nr.2
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Trójeczka skradła moje serce:-) Z miłą chęcią dołączam do kolejki.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam.
    To musi być wyjątkowa okazja, jeżeli jest tak wyjątkowy prezent :) Do zabawy również się dopisuję, wybierając nr 4 poduszki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...