czwartek, 31 grudnia 2015

Goodbye AD'2015. Hello AD'2016

My  home 




Nieuchronnie zbliża się TEN CZAS, kiedy stary rok 2015 odejdzie i przyjdzie nowy 2016. A to najlepszy moment na zatrzymanie się w półkroku i postawienie sobie pytań: 

Jak było?

Jak będzie?


Zdecydowanie łatwiej jest mi odpowiedzieć Jak było?


Rok 2015 to dla velourowego domku rok przełomowy. Dlaczego? Bo odważyłam się podjąć decyzje, z którymi "woziłam" się długie miesiące .... lata... Każda decyzja to znalezienie złotego środka między naszymi wyobrażeniami a wątpliwościami - będzie lepiej czy gorzej. Do tej pory w swoich decyzjach byłam raczej ostrożna. Szłam w kierunku rozwiązań bezpiecznych i mało ryzykownych, a w efekcie ... nudnych i przewidywalnych. W 2015 roku powiedziałam sobie "Jak nie spróbujesz teraz - to kiedy?". I pojawiły się u nas projekty, które jeszcze niedawno były tylko w moich marzeniach. 




***

Oczywiście nie byłabym w stanie ich zrealizować bez wsparcia Chłopaka mojego życia.  To On dawał mi pozytywną energię do działania i godził się na realizację moich ... fanaberii ... marzeń, chociaż dla Niego wiązało się to  ... co tutaj dużo mówić ... z okresowym pogorszeniem komfortu życia; remonty to hałas, brud, stres .... łatwy okres to nie jest.  Bardzo mu za to dziękuję <3 (mam nadzieję Kochany Mężu, że wpadasz od czasu do czasu do VH i przeczytasz te słowa).

***

Listę moich projektów pod hasłem The best of 2015 otwiera kapitalny remont elewacji. Był klimat sielski (kremy w ceglano-drewnianej oprawie) zrobił się klimat rasowej klasyki czyli B&W.





Kolejna poważna zmiana w tym samym kierunku do wymiana tapicerki na sofie i fotelach w salonie, która totalnie odmieniła klimat tego wnętrza. Były ornamentowe kremy - są monochromatyczne szarości. 




Szarości unowocześniły wnętrze i zrobiły się doskonałym tłem dla akcentów w intensywnych barwach. Ja kocham odcienie niebieskiego i właśnie ta paleta stała się kropeczką nad i tego wnętrza, czego kulminacją było pojawienie się wielkiej abstrakcji we wszystkich odcieniach tego koloru ;) 






Uwielbiam tę plamę koloru!

Końcówka tego roku to realizacja największego mojego marzenia - generalna wymiana kuchni. Kierunek znów ten sam - sielski klimat zamieniony na rasową klasykę B&W. Uf .... teraz już każdy kąt domku pasuje do siebie .... 




A w między czasie .... urealniłam swoją pasję, która przekształciła się w Velour Home Boutique. Tworząc dla siebie poduszki pasujące do nowej aranżacji salonu, otworzyłam przez przypadek drzwi do świata pięknie wykonanych tekstyliów, które zawitały także w domach wielu czytelniczek VH. Dziękuję kochane dziewczyny za zaufanie, cierpliwość i słowa wsparcia :* 




Taki był mój rok 2015. Całkiem udany ... hihihi.

A jak będzie?

Nie wiem .... mam nadzieję, że nie gorzej niż w 2015 roku ... Czy coś z nowych projektów wnętrzarskich u mnie się pojawi? Raczej nie (dałam słowo M - żadnych remontów). Ale na drobne korekty miejsce się znajdzie ... Z moim wnętrzarskim ADHD w miejscu nie usiedzę przecież ... Chyba że na poduszkach będę się wyżywać, co jest wielce prawdopodobne bo już teraz pracujemy nad nowymi wzorami. Trzymajcie kciuki ;) 

I jeszcze słowo na koniec ...



37 komentarzy:

  1. Jak widać ryzyko się opłaciło i wyszło bardzo stylowo ,jest pazur i jest klasa.Sylwuś Twój domek wygląda jak apartamenty wziętej projektantki wnętrz.Życzę Ci dużo pomysłów w nowym roku i oby Cię wena twórcza nie opuszczała.Pozdrawiam Iza J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Iza, Tobie również najlepszego w Nowym Roku :))) s.

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100% z tym co napisała Iza. Czekamy na nowy kolorowo-kryształowy zawrót głowy :) Dużo szczęścia w Nowym Roku, życzę Ci abyś nadal się tak pięknie spełniała w tym co lubisz najbardziej :)

      Usuń
  2. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie .... Tobie Maszko kochana życzę tego samego :)))))

      Usuń
  4. Hola amiga querida ,, espero que este 2016 que recién comienza llegue cargado de bendiciones para ti y tu familia ,, y que podamos seguir manteniendo esta amistad virtual
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia ja życzę Tobie i Twojej rodzinie szczęśliwego Nowego Roku 2016 i przede wszystkim zdrowia bo bez niego wszystko inne staje się nieważne.Pozdrawiam. My sweet home :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najwspanialszego w nowym roku! Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj działo się u Ciebie, działo! Wcale się nie dziwię mężowi, że miał dość, bo wiem jak mój reaguje na nowości a od remontów to ucieka jak zbity pies. Kochana mnie pozostaje życzyć Ci samych pozytywnych chwil w tym Nowym Roku, wielu radości, spełnionych marzeń, zdrowia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku dam mu odpocząć. Buziaki na Nowy Rok Betuś :))))

      Usuń
  8. Dziś trafiłam na Twojego bloga i chyba przewertowałam go od A do Z :) Dom po przemianach prezentuje się znakomicie. Bardzo mi się podoba.
    Pozwolisz, że zostanę Twoją obserwatorką?Jednocześnie zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam noworocznie i życzę Szczęścia w Nowym Roku 2016.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.
      Z przyjemnością odwiedzę :))) s.

      Usuń
  9. Swięta miałaś piękne, błyszczące, niechaj i ten świeżutki jeszcze Nowy Rok będzie równie błyszczący w życiu rodzinnym i zawodowym... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwiu jedt bosko... niesamowita zmiana w sumie tak niewielkimi ruchami (salon), piekna kuchnia, elewacja marzenie. Bardzo inspirujesz, mnie coraz bardziej :-) W Nowym Roku zycze Ci abys nadal rozwijala swoje wnetrzarskie pasje i uczyla nas nadal ponadczasowego spojrzenia na wnetrze. Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maja, a ode mnie masz buziaka WIELKIEGO dla całej rodzinki :)))) s

      Usuń
  11. Sylwio jest cudnie co nie znaczy że przed mi się nie podobało ,ale zmiana jest rewelacyjna.JESTEŚ MOJA INSPIRACJĄ.Nowa kuchnia moje marzenie.U mnie klimat też bardziej sielski,ale sukcesywnie od niego odchodzę.Mój mąż na słowo remont dostaje "palpitacji",ale miał dużo czasu żeby przywyknąć/przeprowadzaliśmy się 4 razy/.W Nowym 2016 Roku życzę Tobie i Twoim Bliskim wszystkiego najlepszego,żeby zdrowie i szczęście Was nie opuszczały.Pozdrawiam Ewinda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to kierunek zmian podobnie jak u mnie. Powolutku, powolutku i doczekasz się .....
      Uściski i serdeczności na Nowy Rok przesyłam :)))) s.

      Usuń
  12. Kochana Sylwio wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywołuje Twoje poduchy i wnętrze w moim poście o trendach :-). Polecam

      Usuń
  13. Kochaniutka przepiękny był Twój rok! Uwielbiam Twoje kąty,zachwycasz,inspirujesz i uzależniasz mnie...Zyczę Tobie aby Twoje adhd wnetrzarskie przerodziło się na większą skale.Masz piękny talent!!Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zmiany!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Największe wrażenie robi na mnie kuchnia i zmiana kącika z tą cudowną niebieską abstrakcją :) Jestem absolutnie zakochana! Moja Droga, życzę Ci, aby w Nowym Roku ziściły się Twoje kolejne marzenia :) Ściskam serdecznie! Twoja oddana fanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))
      s. ja Kochana cierpliwie czekam na wieści .....

      Usuń
  16. Pięknie i stylowo! Wszystkiego Naj.. w Nowym Roku:) Przy okazji poproszę o poradę w kwestii sztukaterii, a konkretnie pytanie dotyczy szerokości listwy sufitowej.Jestem w trakcie remontu i chciałam założyć taka listwę, tylko nie wiem jaka szerokość będzie najlepsza przy wysokości 2.60. Pomocy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Na moje oko najlepsze są pomiędzy 11-15 cm
      Zbyt małe być nie mogą, bo giną i efektu nie ma. Lepiej wybrać szersze, ale prostsze (bez dużej liczby ozdobników) - to się zawsze sprawdzi.

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję za pomoc:)))Przyznam , że również skłaniałam się do założenia szerszych listw, wizualnie zdecydowanie lepiej wyglądają, bałam się jedynie[jak widać bezzasadnie:))],że zbyt szerokie listwy sprawią,iż optycznie pomieszczenie stanie się niższe.Skoro jednaj opinia jest taka , aby założyć szersze to zakupię takie właśnie.Raz jeszcze dziękuję i POZDRAWIAM:))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...