poniedziałek, 28 grudnia 2015

Świąteczny błysk

My home

Zapowiadałam, że nasz domek w wydaniu bożonarodzeniowym będzie błyszczeć KLIK ... i błyszczał ;) 

Co prawda "jedną ręką i jedną nogą" .... ponieważ niestety okropne wirusy mnie dopadły ... akurat przed Świętami ;( ... ale udało się w domku wyczarować TEN klimat świąt Bożego Narodzenia

Żadne minimalizmy i asceza w grę u mnie nie wchodzą; ma być bajkowo, świetliście i magicznie. TAKIE Święta uwielbiam!

Chciałam Wam tę atmosferę pokazać w czasie Świat, ale nie wyszło. Przepraszam, to wina antybiotyku, który niestety do soboty "uziemił" mnie w pozycji wertykalnej na sofie pod kocykiem ... 


Mam nadzieję, że wybaczycie ;) 
Rekompensuję się dużą ilością zdjęć :)





W tym roku udało mi się (praktycznie) powstrzymać od zakupów ozdóbek choinkowych. Ha! Zostałam przy papierowych śnieżynkach z zeszłego roku i zapasie bombek zakupionych kilka lat temu. Nowe dekoracje, które u nas w tym roku pojawiły się, to "śnieżne" gałązki i kule, które zrobiłam z jemioły i styropianowych kul maczanych w starej, zważonej (to ważne!!!) farbie do  ścian. (zważonej, bo chodziło o grudki, dzięki którym kompozycje nabrały fajniej struktury). Do tego na koniec trochę srebrnego brokatu i "śnieżny efekt" gotowy! 



Jedyną rzecz, w którą zainwestowałam przez Świętami to kryształowe dodatki. Od zawsze chodziły mi po głowie ... 













Nic na to nie poradzę - mam do nich słabość i tak mi to już pewnie zostanie ... hihihi. Inwestycja w kryształowe dodatki, to jednak inwestycja na cały rok. Z dodatków "czysto" świątecznych wyposażyłam się tylko w papierowe kule - bardzo mi się podobają, lekkie i efektowne ....





Przy okazji pochwalę się, że podusia, która była nagrodą w konkursie VHB, jeszcze przed Świętami dotarła do Kasi; jak się u niej prezentuje możecie zobaczyć tutaj KLIK


A na koniec dzielę się z Wami naszymi słodkościami i dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne, Z wzajemnością KOCHANI! 



Ps. jeżeli komuś wpadły w oko kryształowe dodatki, to zapraszam do VHB. Akcja promocyjna trwa! 

 Uściski gorące



21 komentarzy:

  1. Mimo choroby wyczarowałaś prawdziwie bajkowy klimat :)Pozdrawiam serdecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój domek pod każdą postacią.Bajecznie!! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego po świętach i zdrówka !!!! Jest błysk , jest moc !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola amiga querida !! Espero que hayas tenido una bonita noche buena con tus seres queridos y este 2016 que recién comienza te depare muchas bendiciones
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie!!! Błyskotki w Twoim wydaniu bardzo mi się podobają!
    Wspaniałego 2016 roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Natalka również wszelkiej pomyślności w 2016 roku :)))

      Usuń
  6. Faktycznie Twoje Święta błyszczały!!! Cudnie to wszystko wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że w Nowy Rok wkroczysz już zupełnie zdrowa :) Pięknie to wszystko wygląda i nie mogę się napatrzeć... Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola ściskam mocno ... no i czekam nie wieści salonowe!!!!

      Usuń
  8. Pomyslalam ze to nie w Twoim stylu zebys nie zlozyla zyczen !teraz rozumie wspolczuje(ja 2-lata jak sobie choruje )wracaj do zdrowia,no blyszczalo, pieknie !! SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU -pozdrawiam p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, naprawdę tak mocno już dawnon chora nie byłam, akurat w najgorszym momencie ... Ale już żyję i obiecuję, że będę na VH regularnie :)))) s.

      Usuń
  9. Pierwsza myśl jaka nasuwa mi się kiedy patrzę na zdjęcia to taka, że stworzyłaś piękną, delikatną krainę lodu na stole. Skoro nie ma go (lodu) za oknem to chociaż tak nadałaś aranżacji zimowy klimat :) Bardzo pięknie i elegancko, nie mogę oczu oderwać :) Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu, taki był zamysł tegorocznej aranżacji świątecznej - uwielbiam światło odbijające się od kryształów.
      Zresztą znasz mnie już doskonale hihihi
      Ściskam :)))

      Usuń
  10. Sylwio, pomimo choróbska, domek pięknie zaczarowany na święta, było bajkowo i chyba jeszcze jest, bo takie ubranie chce się mieć jeszcze dłużej. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę lucky0110

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana; Tobie i Twojej rodzince także wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :))) s.

      Usuń
  11. ja nie narzekam,że dopiero teraz oglądam te zdjęcia bo dopiero dziś mam na to i czas i chęci i wspaniale obejrzeć takie magiczne wnętrza jak u ciebie. Zdecydowanie cudownie ci to wyszło,bajecznie,magicznie,świecąco i ciepło. serdecznie pozdrawiam w nowym roku i samych cudownych chwil w tak pięknym domu ci życzę a ja podkradnę czasem jakąś inspirację do mojego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...