czwartek, 17 grudnia 2015

Finał konkursu VHB ... w kryształowym blasku

VH Giveaway




Kochani, ogromnie Wam dziękuję za tak wiele zgłoszeń w pierwszym konkursie Velour Home Boutique. 

Wydaje się, że kolekcje VHB trafiły do Waszych serc, a to dla mnie niezwykle silny impuls do tego, aby dalej ten projekt wnętrzarski rozwijać. 

A teraz czas na decyzję o wyłonieniu zwycięzcy i ... kolejne plany dla VHB :)









Nie odważyłam się samodzielnie rozlosować nagrody - za duży stres, bo każdej osobie chciałabym taką poduszkę pod choinkę sprezentować. Decyzję za mnie podjęła "maszynka losująca", a o to jej wynik:




Czekam kochana Kasiu (Latte House) na e-maila z danymi adresowymi - jutro wychodzą od nas podusie dla Klientek, więc z tą partią i nagrodę VHB chciałabym wysłać.

velourhome@gmail.com


Nie chcę pozostałych uczestników konkursu pozostawiać bez prezentu i jako podziękowanie otrzymujecie ode mnie kod rabatowy 


20% od cen przedpremierowych na hasło

VHB/KONKURS/1

  
Możecie ten rabat wykorzystać jeszcze przed świętami, zamawiając prezent dla siebie albo dla bliskich z tych modeli, które mamy na magazynie (niewiele tego nam zostało, ale coś jeszcze jest), albo zamówić poduszkę swoich marzeń (tj. wybrać tkaninę, kolor i haft) z realizacją już w nowym roku :). Wszystkie rezerwacje, pytania i uzgodnienia na ww. adres e-mailowy.



Wracając do rozwoju VHB ... Naturalnym - dla mnie - przedłużeniem kolekcji welurowych tekstyliów są kryształy. Od dawna uwielbiam to połączenie: ciepły welur i chłodny kryształ, czego dowodem są moje własne aranżacje ...







W kategorii kryształowych dodatków jestem jednak bardzo wybredna. Niewiele jest kolekcji kryształowych, dla których mocniej bije moje serce. 

Jakie kryształy zatem uwielbiam?

Maksymalnie proste! Proste formy, proste szlify, geometryczne wzory i krystaliczna przejrzystość ... Mój ideał to ... kultowy Baccarat ... Mogę oglądać ich kolekcje bez końca  ...








... i tylko oglądać i inspirować się, bo ... nie kupować, to bardzo luksusowa marka. 

Można jednak ten luksusowy klimat przenieść do naszych wnętrz na bazie zdecydowanie bardziej przyjaznych ofert rodzimych wytwórni kryształów albo tych "zza miedzy". Taką wyselekcjonowaną kolekcję kryształowych dodatków w przystępnych cenach wprowadziłam już do oferty VHB (KLIK). Jak według mojego poczucia estetyki wyglądają idealne połączenia? Na przykład tak ...




 Zostawiając Was z takimi stylowymi inspiracjami 

przesyłam gorące uściski!



12 komentarzy:

  1. Słońce, dziękuję Ci za wspaniały konkurs i całą skrzynię inspiracji :) Serdecznie gratuluję Kasi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi:-) Ale się cieszę, dziękuję za śliczny przedświąteczny prezent:-)
    I za gratulacje!
    Uściski
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. SZCZESCIARA GRATULUJE p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale świetne, gratuluje serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie zawsze coś błyszczy, to już Twój znak rozpoznawczy :)))
    Buziaki niedzielne

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, magicznych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałych, Rodzinnych Świąt:) Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych i rodzinnych Świąt !
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie Sylwio i Twoich Bliskich składa Ewinda

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola amiga querida ,, espero que hayas tenido una linda Navidad junto a tus seres queridos y este año nuevo 2016 que se avecina llegue cargado de bendiciones
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  12. Ode mnie również wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...