środa, 2 lipca 2014

A zdradzisz mi, gdzie kupiłaś? (9) Pewnie!

My home


Dzisiaj szybki namiar na podstawę lampy podłogowej z metalu w kolorze nikiel, którą mam w salonie. Parę osób już o nią pytało. 

Te podstawy są teraz do kupienia w wyprzedaży magazynowej za ???? .... 172 zł brutto. Uważam, że to całkiem przyzwoita cena za taką lampę ;)
Oczywiście skorzystałam z okazji i dokupiłam sobie drugą do kompletu.

Dla zainteresowanych namiary na ofertę są tutaj KLIK


Oto ONA ... 





Lampy są sprzedawane bez abażura, który był w komplecie. 
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany, mam u siebie jeden duży biały; mogę odstąpić.

Uściski 

25 komentarzy:

  1. Dzięki za cynka, już kupiłam, banan na buzi :D
    Muszę jeszcze upolować czarne abażury, a to już graniczy z cudem...
    Miłego dnia. Aneta W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dwa banany :))))
      Z abazurami to jest kłopot, jakiś strasznie deficytowy towar :(((
      Jak namierzę, to dam znać. Ja potrzebuje 1szt.
      :))) s.

      Usuń
    2. O dzięki, chętnie skorzystam, potrzebuje 2 lub 4 sztuki...ehhhhhhhhh...
      Może otworzymy wspólnie niewielką manufakturę produkującą abażury? ;))))
      Buziaki. A.W.

      Usuń
  2. Śliczna ta podstawa :) Pozdrawiam cieplutko! K

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.dunelm-mill.com/shop/lights/light-shades/?cm_mmc=ppc_google-_-Lights%2520-%2520Light%2520Shades-_-Light%2520Shades%2520-%2520Black-_-lamp%20shade%20black&utm_sou( zobacz tu sama szukam do zoltej lampki czarnego abazuru z aksamitu bo jeden kupilam ale na sufit i wlasnie z aksamitu mocno pozdrawiam p.GOSIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jak ja Ci zazdroszczę takich sklepów :))))) s.

      Usuń
  4. Piękna ta lampa, piękne ma te kulki, buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie dla tych kulek je kupiłam, sa fajne
      Sciskam Ali s.

      Usuń
  5. Jest śliczna i bardzo elegancka!!!
    uściski Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampa bardzo mi się podoba,jest niesamowicie elegancka...tylko szkoda,że nie mam jej gdzie postawić :(
    Buziak Syl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betuś, moze kiedyś coś wymyślisz
      Buziaki kochana. Zapracowana????

      Usuń
  7. Piękna. Pomysleć, że dwa miesiące temu wydałam dwa razy tyle na lampę ze sklepu z antykami. Ale... nie żałuję! Przynajmniej jest jedyna w swoim rodzaju. A tych w niklu... i tak nie mam już gdzie postawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Z pojawiasz sie i ..... znikasz ...
      Dobrze, ze sie odzywasz ..... Co do lampy, to jest juz model wycofany ze sprzedaży, wiec .... Bedzie nabierać wartości ;)
      Uściski łap i wpadaj częściej.
      Ps. Kiedy wpis nowy????

      Usuń
  8. Piękne czarne abazury ze srebrną lamówką są w Mint Grey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, sprawdzę, a jak kupię - pochwalę się
      :) s.

      Usuń
  9. pięknie u ciebie,zachwycam się już drugi dzień! kinkiety mnie urzekły,cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście aktualnie już nie ma tych lamp w sprzedaży ;( Gdybyś kiedyś chciała się pozbyć 1 szt. koniecznie daj znać.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...