piątek, 3 listopada 2017

Oliver Burns Interiors

Inspirations




Na weekend zostawiam Wam zajawkę cudownych wnętrz pracowni architektonicznej

Oliver Burns.

Komu będą się podobać te realizacje?

... tym, którzy mają już dość białych wnętrz,
... tym, którzy szukają modnych połączeń kolorów,
... tym, którym podobają się wnętrza luksusowe, ale jednocześnie domowo przytulne,
... tym, którzy kochają klasyczne detale połączone z nowoczesnym wzornictwem .. 

... i wszystkim, którzy po prostu kochają piękne, dopracowane w każdym detalu wnętrza  :)













 Mam nadzieję, że spodobała Wam się stylistyka tych wnętrz. Więcej zdjęć oczywiście na stronie Pracowni (KLIK)

 miłego weekendu :)







8 komentarzy:

  1. Niby pojedyncze przedmioty bardzo, ale to bardzo mi się podobają, ale w całości coś mi nie gra w duszy. Jakoś te zestawienia jednak nie moje. Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wnętrze, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba to wnętrze jest ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcoiaz fajnie sie to prezentuje, nie mogłabym mieszkac w takich kolorach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa jest zaprezentowana stylizacja, śmiało mogłabym zamieszkać w takim mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skorzystam z tych bardzo ciekawych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...