wtorek, 14 listopada 2017

rolety rzymskie na oknach … dachowych!

Home shopping







Kilka miesięcy temu (klik) wspominałam, że szukam ciekawych rozwiązań do aranżacji okien dachowych

Tradycyjne rolety są funkcjonalne, ale do wystroju naszego domu są nieco zbyt minimalistyczne. Wówczas pisałam o ofercie żaluzji, które moim zdaniem idealnie by się wpasowały w stylistykę nowoczesnej klasyki, którą staram się wprowadzać od miesięcy w naszym domu.


Ale … być może jest jeszcze ciekawsze rozwiązanie … 









Rolety rzymskie na okna dachowe!

Znacie coś takiego?

Ja nie znałam, dopóki nie dostałam na velourhome@gmail.com newslettera prezentującego nowość - kolorową kolekcję rolet rzymskichVELUX  stworzoną przez duńskich projektantów Scholten & Baijings

Jest to duet od lat znany w świecie designu jako twórcy tkanin o unikalnych wzorach i estetyce. Kolekcja rolet rzymskich ich autorstwa obejmuje 6 unikatowych wzorów zainspirowanych grą światła od wczesnego ranka aż do zachodu słońca.

Obok tej designerskiej kolekcji w ofercie VELUX znalazłam także jednokolowe rolety rzymskie. Ta kolekcja została z kolei opracowana we współpracy z Trend Union Europe, liderem europejskich agencji trendów. W ofercie można znaleźć aż 20 różnych kolorów o różnych stopniach przezroczystości. Zgodnie z opisem producenta rolety są bardzo łatwe w obsłudze, co niewątpliwie ma ogromny wpływ na decyzję o zakupie.

Z wielkim zainteresowaniem zerknęłam na tę ofertę.  O roletach rzymskich od dawna marzę i jak dotąd nie umiałam dla nich znaleźć odpowiedniego miejsca w domu. Może właśnie pojawiłyby się na oknach dachowych, które u nas są w gabinecie, łazience, garderobie i pokoju młodszego syna. Można więc poszaleć :) 

Sami zobaczcie, jak się prezentuje takie rozwiązanie … 







Źródło: www.veluxshop.pl

Jak Wam się podobają rzymskie rolety na oknach dachowych?
A może już takie macie, chętnie poczytam, jak się sprawdzają J


Pozdrawiam ciepło
Sylwia



35 komentarzy:

  1. Wyglądają dość estetycznie - nie takie rolety sobie wyobrażałam, jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają te rolety, są dość oryginalne i pasują do wielu pomieszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja postawiłem na rolety noc-dzień , jakoś spodobały mi się, jest to bardzo popularne rozwiązanie i dość sporo domów widać , które mają takie rolety, no ale jednak zdecydowałem się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio co raz rzadziej widać żeby ktoś stosował żaluzje , ja zakupiłem ostatnio rolety rzymskie, spodobało mi się takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okna dachowe wyglądają naprawdę fajnie. I wcale nie są niepraktyczne, jeśli zainwestujemy w odpowiednie rolety (ja swoje kupiłam na tej stronie www). U mnie służą już od kilku lat i mogę z czystym sumieniem polecić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okna dachowe to świetna sprawa, ładnie oświetlają pomieszczenie a jak chcemy mniej światła to właśnie rolety super się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio moją uwagę przykuły rolety solarne. Są naprawdę ciekawym rozwiązaniem, zwłaszcza ze względu na dużą oszczędność energii elektrycznej w domu. Jedynym minusem jest tak naprawdę bardzo surowy wygląd takich rolet, w który raczej dominują kolory czarne lub ciemne... ale czego się nie robi dla środowiska.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w domu świetnie sprawdzają się rolety dachowe fakro :) Moja sypialnia jest od strony wschodu i zawsze wcześnie rano byłam budzona przez słońce. Dzięki zastosowaniu rolet mogę pospać chwilkę dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja, jeśli kiedykolwiek zapragnę zamieszkać na poddaszu, to z pewnością zainspiruję się Twoim wpisem. W moim mocno nasłonecznionym mieszkaniu lepiej sprawdzają się jednak rolety zaciemniające na wymiar, które szczelnie przylegają do ram okna. Dzięki zastosowaniu dodatkowych listew, moje rolety nie przepuszczają żadnych niepożądanych promieni słonecznych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie to wygląda muszę przyznać, więc chyba rozważymy też takie rozwiązanie u nas. Pytanie tylko czy będzie to kompatybilne z oknami dachowymi velux ze sklepu portalokienny.pl? Takie mamy zamówione, więc w tym temacie już raczej nic nie zmienimy, także zostaje dopasowanie rolet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne rolety. Ten rodzaj rolet jest bardzo popularny ostatnio. Trendy jak widać nie dotyczą tylko ubrań ale również elementów wyposażenia mieszkania czy domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście polecam rolety rzymskie zwane także roletami weneckimi. Mam takie już od 5 lat i jak na razie genialnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie takie rolety i jeżeli jest opcja na zamontowanie ich na oknach dachowych to jak najbardziej popieram taką inicjatywę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z roletami do okien dachowych, nie wiedziałam jak swoje zaaranżować ale dzięki temu artykułowi już wiem :) Widziałam piękne rolety do okien dachowych na https://www.agatarolety.pl/katalog/kategoria/rolety-dachowe i myślę jeszcze nad zamówieniem w tym sklepie rolety do całego mieszkania. Stare już się mocno zniszczyły, a na okna dachowe nie miałam więc jak już wymieniać to w całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rolety plisowane świetnie sprawdzają się w przypadku okien dachowych. Na stronie https://www.knall.com.pl można znaleźć nawet specjalne takie rolety dedykowane właśnie oknom dachowym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a czy na oknach dachowych można zamontować żaluzje fasadowe czy tylko wewnętrzne?

    OdpowiedzUsuń
  17. Rolety rzymskie to zdecydowanie dobry wybór :) Sami często ich używamy w naszych projektach

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł, ale coś mi w nich nie pasuje. Na oknach dachowych w moim domu zdecydowałem się zamontować klasyczne rolety. Znalazłem fajną ofertę na https://www.oknakonieczny.pl/, gdy szukałem okien dachowych do domu i postanowiłem zamówić u nich od razu pełen komplet z roletami. Rolety rzymskie też kupiłem, ale do sypialni

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie rolety rzymskie wyglądają super i ocieplają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama u siebie mam rolety rzymskie i serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie to wygląda. Moja żona też się długo zastanawiała co na oknach dachowych zamontować by chronić przed słońcem. Na szczęście w ofercie producenta okien Dakea mają wszystko. Akcesoria typu rolety, żaluzje, akcesoria do montażu https://dakea.pl/produkty/akcesoria-montazowe/ . Z zamówieniem okien możesz dostać to wszystko z gwarancją dokładnego dopasowania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe rozwiązanie warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo kocham rolety rzymskie https://krakow-rolety.com - one są takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne są te kolorowe rolety, mnie akurat wpadły w oko rolety okienne na wymiar ze sklepu Lestore. Mam niestandardowe okna i nie we wszystkich sklepach niestety można zakupić je na wymiar

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe pomysły, bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
  26. Inspirujący wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie się prezentują takie rolety

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeczytałem tytuł wpisu i musiałem kliknąć zobaczyć, jak to wygląda w praktyce. Muszę przyznać, że pięknie się te rolety prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoro jesteśmy przy temacie okien dachowych to macie już może wybrane rolety? Jeśli nie to zobaczcie sobie https://roofliteplus.pl/produkty/rolety-i-markizy-zewnetrzne/ bo ich rolety są wykonane z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu okna dachowe są chronione przed żywiołami, do tego pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie rolety super się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...