wtorek, 14 listopada 2017

rolety rzymskie na oknach … dachowych!

Home shopping







Kilka miesięcy temu (klik) wspominałam, że szukam ciekawych rozwiązań do aranżacji okien dachowych

Tradycyjne rolety są funkcjonalne, ale do wystroju naszego domu są nieco zbyt minimalistyczne. Wówczas pisałam o ofercie żaluzji, które moim zdaniem idealnie by się wpasowały w stylistykę nowoczesnej klasyki, którą staram się wprowadzać od miesięcy w naszym domu.


Ale … być może jest jeszcze ciekawsze rozwiązanie … 









Rolety rzymskie na okna dachowe!

Znacie coś takiego?

Ja nie znałam, dopóki nie dostałam na velourhome@gmail.com newslettera prezentującego nowość - kolorową kolekcję rolet rzymskichVELUX  stworzoną przez duńskich projektantów Scholten & Baijings

Jest to duet od lat znany w świecie designu jako twórcy tkanin o unikalnych wzorach i estetyce. Kolekcja rolet rzymskich ich autorstwa obejmuje 6 unikatowych wzorów zainspirowanych grą światła od wczesnego ranka aż do zachodu słońca.

Obok tej designerskiej kolekcji w ofercie VELUX znalazłam także jednokolowe rolety rzymskie. Ta kolekcja została z kolei opracowana we współpracy z Trend Union Europe, liderem europejskich agencji trendów. W ofercie można znaleźć aż 20 różnych kolorów o różnych stopniach przezroczystości. Zgodnie z opisem producenta rolety są bardzo łatwe w obsłudze, co niewątpliwie ma ogromny wpływ na decyzję o zakupie.

Z wielkim zainteresowaniem zerknęłam na tę ofertę.  O roletach rzymskich od dawna marzę i jak dotąd nie umiałam dla nich znaleźć odpowiedniego miejsca w domu. Może właśnie pojawiłyby się na oknach dachowych, które u nas są w gabinecie, łazience, garderobie i pokoju młodszego syna. Można więc poszaleć :) 

Sami zobaczcie, jak się prezentuje takie rozwiązanie … 







Źródło: www.veluxshop.pl

Jak Wam się podobają rzymskie rolety na oknach dachowych?
A może już takie macie, chętnie poczytam, jak się sprawdzają J


Pozdrawiam ciepło
Sylwia



4 komentarze:

  1. Wyglądają dość estetycznie - nie takie rolety sobie wyobrażałam, jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają te rolety, są dość oryginalne i pasują do wielu pomieszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja postawiłem na rolety noc-dzień , jakoś spodobały mi się, jest to bardzo popularne rozwiązanie i dość sporo domów widać , które mają takie rolety, no ale jednak zdecydowałem się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio co raz rzadziej widać żeby ktoś stosował żaluzje , ja zakupiłem ostatnio rolety rzymskie, spodobało mi się takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...