czwartek, 9 listopada 2017

fotel biurowy w wersji ... galm

My home





Chwilę przed weekendem chciałam Wam pokazać jeden z ostatnich moich pomysłów związanych z upiększaniem naszego domku. 

Będzie o meblu, który w wersjach standardowych (czyli dostępnych w sklepach) ma być przede wszystkim funkcjonalny, stad raczej urodą nie grzeszy, czyli o fotelu biurowym. 

Ja postanowiłam, że będę mieć fotel biurowy zarówno funkcjonalny, jak i ładny i to bez wielkich  kosztów.  

Ciekawi, czy mi się to udało? 











Tak, jak w wielu domach, mamy biurko i fotel biurowy. Stoją w niewielkim pokoiku, który służy mi i mojej połówce do domowej pracy biurowej, czyli ogarnięcia stosów rachunków, umów, korespondencji ... i pracy po godzinach (jak trzeba czasem zabrać robotę do domu).  Pokój jest na na poddaszu i został urządzony tak, aby pasował zarówno mi, jak i mojemu M. Stąd wystrój jest neutralny, nawiązujący do reszty domu. 

Ostatnio zrobił nam się problem z fotelem, który stoi przy biurku. Do tej pory mieliśmy całkiem zwyczajny, ale wygodny dla nas obojga fotel w białej, bardzo trwałej (według producenta) eko-skórce. Na początku fotel prezentował się całkiem przyzwoicie. Z biegiem lat eko-skórka zaczęła się jednak łuszczyć i fotel zaczął nas straszyć (szczególnie mnie :))). Zaczęłam się zatem rozglądać za nowym fotelem, ale .... oczywiście ... w rozsądnej cenie nic mi się nie podobało. 

Nie była to pierwsza taka sytuacja, więc postanowiłam ruszyć głową i wymyśliłam oddanie fotela w ręce mojego Pana Tapicera. Co prawda w internecie nie znalazłam żadnych przykładów zmiany tapicerki w fotelach biurowych (są w dużej ilości przykłady dla dla foteli salonowych), ale mój Pan Tapicer stwierdził, że da sobie radę. 

Ustaliliśmy mniej więcej, jak by to miało wyglądać i po około dwóch tygodniach odnowiony fotel przyjechał do nas z powrotem. Prezentuje się ..... sami zobaczcie :) 





Został ... oczywiście hihihi ... obity czarnym welurem. Główną jego ozdobą są pikowania. Innych ozdóbek nie chciałam, aby nie przedobrzyć. Taka koncepcja była jak najbardziej słuszna, bo fotel prezentuje się ślicznie i pasuje do całości wystroju, a szczególnie do czarnego, welurowego fotela "uszaka", który także w tym pokoiku się zadomowił. 

Czy to się w ogóle opłacało? 

Moim zdaniem TAK. Koszt pracy Pana Tapicera wyniósł 250 zł; materiał (ok. 2 metry bieżące) znalazłam w swoich gałgankach. Na tle rynkowych cen foteli myślę, że to kwota całkiem miła dla kieszeni.   

Został mi do zmiany tylko drobiazg - gwoździe na tylnej ściance. Pan Tapicer dał takie, jakie miał pod ręką; moim zdaniem lepiej będą wyglądać srebrne chromowane. 


  
Jak Wam się podoba fotel biurowy w takim wydaniu? 


Uściski


19 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny pomysł. 2 takiego nie ma nikt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia wyszedł super 😉👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przodu pięknie, tył jednak trochę nie dopracowany według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba! Gratulacje ze udało Ci się przekonać męża do takiej zmiany 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio! Chyba skorzystam z pomysłu, bo właśnie stoję przed dylematem zmiany fotela lub tapicerki na fotelu biurowym. No jak zawsze REWELACJA! Tył fotela obiłabym srebrną listwą "gwoździową", jak swego czasu zrobiłaś to w jadalni,
    Serdeczności,
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dokładnie chcę te plecki tak wykończyć :)

      Korzystaj z pomysłu do wolu - będzie mi baaaaardzo miło <3

      Usuń
  6. Taki fotel sprawia, że nasze plecy wypoczywaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotel biurowy musi być wygodny. Ma to istotny wpływ na nasz kręgosłup i całe plecy. W szczególności jak przewracamy teczki kartonowe https://somax.eu/236-teczki-kartonowe to ma to większe znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli podobają wam się tapicerowane meble, zamiast tapicerować stare fotele, zdecydujcie się na gotowy mebel ze sklepu http://mebleares.pl/kategoria-produktu/fotele/, który na pewno będzie prezentował się dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się, jak wnikliwie opisałeś wszystkie zalety tego mebla. Jako osoba, która spędza dużo czasu przy biurku, rozumiesz pewnie, jak ważne jest mieć wygodne i ergonomiczne miejsce do pracy. Fotel wygląda nie tylko stylowo, ale również zapewnia odpowiednie wsparcie dla pleców i komfort przez długie godziny siedzenia. Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancki i z pewnością wygodny fotel.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...