piątek, 26 maja 2017

nieduży apartament w Los Angeles

Inspirations




Bardzo się cieszę, że tak ciepło przyjęliście aranżację domu stworzonego przez Klaudię <3.

Dzisiaj kolejne wnętrza, które, mam nadzieję, będą dla Was ciekawą inspiracją. Tym razem będzie to nieduży apartament urządzony w stylu modern glam. Będzie jasno, świetliście, lekko i kobieco. 

Wszystkich, którzy kochają lustrzane meble, kryształowe dodatki, welurowe tkaniny, marmury i klasyczne, ponadczasowe formy, zapraszam do apartamentu Jessi - autorki bloga mywhitet, która swoje mieszkanie w Los Angeles urządziła przy udziale ZGallerie.

Biorąc pod uwagę, że oferta stylowych mebli i dodatków jest u nas już całkiem szeroka i coraz bardziej przystępna cenowo,  spokojnie mogę sobie tak urządzony apartamencik wyobrazić ... nad Wisłą :) 

Miłego oglądania :)














źródło: mywhitet

Ps. 
W kolejnym poście zabiorę Was do siebie .... Pojawiły się bowiem u mnie nowości, na które z utęsknieniem czekałam, a o których Wam nawet nie wspominałam .... bałam się, czy będzie co pokazywać :) 
Zdradzę jedynie, że główną rolę będzie grać narożnik ..... oferta z sieciówki - aranżacja według mojej koncepcji :)))) 


miłego weekendu

2 komentarze:

  1. Hej, Twojego bloga odkryłam tydzień temu i przez ten czas codziennie czytałam kolejne wpisy. Muszę przyznać, że mam podobny gust, zatem bardzo podobają mi się Twoje wnętrza. Wiele rzeczy zapożyczyłabym do siebie :) np. kryształowy żyrandol czy lustrzane ramki. Nie czytałam komentarzy pod Twoimi blogami, bo pewnie znalazłabym tam odpowiedź, jednak mimo to zapytam - jakim aparatem robisz zdjęcia do bloga? Ja mam Canon 750D i moje zdjęcia nie są zbyt dobre. Chociaż może to tez wynikać z mojej małej umiejętności obsługi tego aparatu (no bo po co czytać instrukcje):).Będę Cię dalej podglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ZGallerie!!niestety tylko online:((

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...