piątek, 5 sierpnia 2016

classic & modern

Inspirations 






... i Kochani absolutnie nie mylić z "Modern Classic" :) 

Ja mam na myśli Classic, czyli klasyczne wnętrza połączone z Modern, czyli nowoczesnymi formami. Jest to kompozycja, która już od dawna siedzi mi w głowie. 

Od jak dawna? 
A ... jakieś trzy lata (klik), kiedy .... znalazłam aranżacje włoskiej firmy 



...








Aranżacje MAXALATO gruntownie przemodelowały moje myślenie o sposobie aranżacji naszego domku. Po przestudiowaniu ich katalogów już wiedziałam, jaki błąd u siebie popełniłam ...  czytaj: dlaczego, mimo iż się staram, wygląd naszej życiowej przestrzeni ciągle mnie nie zadowalał.

Kluczem problemu okazała się ... klasyka naszego domu (architektura / ściany / okna ...), która - tak mi się kiedyś wydawało -  wymaga równie klasycznych dodatków. Stąd przy urządzaniu domu decyzje o zakupie 
... klasycznej komody w klasyczny orzechowym kolorze (uf ... dobrze, że już jej nie ma)
... klasycznej witryny do jadalni (jej też już nie ma)
... wypoczynku w klasyczne ornamenty (ich ... tez już nie ma :) 
i wielu innych klasycznych dodatków. 

Klasyka, klasyka i klasyka .... Za dużo i za dosłownie ...   

Biorąc pod uwagę, że architektury domu nie zmienię, a i ściany ze sztukaterią mi się podobają, zaczęłam proces przemodelowania  wnętrz ... czyli zastępowania klasycznych elementów wystroju elementami bardziej prostymi w formie. 

Taka mieszanka już się u nas pojawiła i bardzo nam się podoba (klik

To samo rozwiązanie chcę zastosować w salonie, szczególnie, że oba pomieszczenia są na tym samym poziomie, a ja bardzo lubię aranżacje, które tworzą spójną całość. 

Na razie jeszcze nie zdradzę, jaki mam plan na salon. Powiem tylko, że to, co prezentowane było ostatnio (klik), to stan tymczasowy :) Sporo się zmieni ... Nie zmieni się jedynie wypoczynek, bo po pierwsze - w nowych tkaninach bardzo mi się podoba, a po drugie - jest bardzo wygodny, a o to właśnie chodzi w części wypoczynkowej .... aby było wygodnie, prawda? 

Tymczasem już i uciekam, a na weekend zostawiam Was z pakietem inspiracji z MAXALATO

Ciekawe, czy i Wam się taki styl aranżacji podoba .... 
Przy czym od razu dodam ...  ja oczywiście do takiego stylu dodam swoje "trzy grosze" hihihi














  

Uściski weekendowe


4 komentarze:

  1. Ściany ze sztukaterią są eleganckie i piękne same w sobie. Super zdjęcia, coraz bardziej doceniam urok prostych mebli. Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam doceniać ich urok, najpierw skrycie, teraz - jawnie :)))

      Usuń
  2. Też tak kiedyś myślałam- nowoczesne i proste - do nowoczesnego, a klasyczne do klasycznego :) Od kilku już lat jestem zauroczona właśnie łączeniem klasyki z prostymi nowoczesnymi formami :) Wygląda to obłędnie :))) Takie wnętrza są ciepłe, przytulne, ale nie nudne :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. 24 yrs old Administrative Officer Rycca Brosh, hailing from Madoc enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Ice skating. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a Expedition. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...