wtorek, 14 października 2014

Miła wiadomość

VH OPINIONS






Zgodnie z zapowiedziami, przekazuję dzisiaj informację, kto zostanie obdarowany obrusami w ramach pierwszej akcji  cyklu VH OPINIONS. Dla zainteresowanych szczegóły akcji TUTAJ.




Testerkami siedmiu obrusów, których sponsorem jest firma TERCJA właściciel portalu e-obrus.pl, zostają dziewczyny z blogów ...









wg kolejności alfabetycznej



























Dziewczyny, razem z Panią Alicją z Tercji bardzo Wam gratulujemy i cieszymy się, że obrusy będą testowane w tak pięknych wnętrzach o różnych stylach. Ciekawe jesteśmy Waszych interpretacji stołów z obrusami; czekamy na zdjęcia :)

A teraz kilka słów organizacyjnych. Dziewczyny prześlijcie mi proszę na velourhome@gmail.com dane adresowe do wysyłki obrusów oraz raz jeszcze informację o wybranym przez Was kolorze i rozmiarze. Wysyłka obrusów zaplanowana jest na koniec tego tygodnia. Będę z Wami w kontakcie. 




Miłego testowania :)

16 komentarzy:

  1. Se nota que ha llegado el otoño ! Que tengas un lindo día Sylvia querida

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miła informacja, dziękuję:)
    Mam nadzieję, że dziś komentarz się wyświetli- wczoraj w ogóle nie pojawiał się ostatni post (informacja "Błąd na stronie"), dziś przed chwilą było "szukana strona nie istnieje"- chyba blogger znów szaleje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę i gorąco dziękuję za wylosowanie:) Nie mogę się już doczekać:) Dane wysłałam i czekam na dalsze instrukcje:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo rany ale się cieszę!! Jupiiii!!! Z całego serca dziękuję Tobie i firmie Tercja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale niespodzianka! :) Super! Bardzo się cieszę, że zostałam wybrana :)))
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja przegapiłam , za dużo się dzieje i nie nadążam, ale gratuluję wybrankom i czekam na relacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się cieszę,, dziękuje bardzo !!! już nie mogę się doczekać aranżacji stołu z pięknym obrusem w roli głównej :-))
    buziaki :-)))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie udało się :( Szkoda, ale gratulacje dla dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Dziewczyn! Oj przegapiłam:(
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn, ja niestety obrusow nie uzywam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo :-). Już piszę maila.

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja się cieszę Dziewczyny najbardziej, że mogła taką mała akcję dla Was zorganizować.
    Mam nadzieję, że ten "drobiazg" chociaż troszkę umili Wasze świąteczne przyjęcia.
    Ściskam :)))) s.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...