środa, 6 listopada 2013

Bolidy F1 na ... ścianie?

My home


W jednym z wcześniejszych postów pokazałam kawałek królestwa mojego prawie nastolatka (konkretnie 11 lat). Z korespondencji, jaką otrzymałam, i komentarzy wynika, że jest trochę osób, które mają akurat "na tapecie" aranżację takiego pokoju. Jakie są w tym temacie moje przemyślenia?

Dla tych, którzy mają w tym wieku pociechę, nie będzie zaskoczeniem moja opinia - urządzanie pokoju dla takiego właściciela to ogromne wyzwanie.
Dlaczego? 
A dlatego, że ... i tu lista wytycznych właściciela pokoju, którym czasem trudno sprostać.

Jakie dał mi wytyczne mój 11-latek? 
- Po pierwsze, Mamo pamiętaj nie może być zbyt dziecinnie, żeby koledzy się ze mnie nie śmiali.
- Ok ... rozumiem, przecież Kochanie już jesteś nastolatkiem (buuuuuuuu, nie chcę aby czas tak szybko uciekał)
- Ale wiesz Mamo, te figurki Bionicle i wyścigówki, i .....(cała masa innego drobiazgu) muszą u mnie zostać. Nie chcę ich jeszcze oddawać Młodszemu. 
- Ok, ok ... (przecież, to jeszcze dzieciak mały)
- Mamo pamiętaj, żeby żadnych kolorów dziewczęcych u mnie nie było. Wiesz ... różowy, fioletowy, pomarańczowy odpadają.
- Ok Kochanie, żadnych kolorów dziewczęcych nie będzie.
- No i Mamo, chciałbym coś ekstra w swoim pokoju.
- Ok, ale co to ma być? 
- Nie wiem :( Wymyśl coś! Coś takiego SUPER, czego inni nie mają. No wiesz, żeby ... im kopary opadły, jak do mnie przyjdą. 

I w tym miejscu dziecko uznało, że jego  oczekiwania zostały zdefiniowane i teraz to moja w tym głowa, jak je wszystkie ogarnąć. Oczywiście największy kłopot miałam z tym niedookreślonym "Coś SUPER". Pokój jest raczej malutki, mieszczą się tu tylko podstawowe meble. A do tego od czasu do czasu musi robić za pokój gościnny dla dwóch osób. To też całkiem spore ograniczenie dla aranżacji. 

Myślałam, myślałam i .... wymyśliłam. Tym "Czymś SUPER" będzie fototapeta. Bolidy na ścianie, bo starczą na dłużej. Duże, żeby było ... to upragnione WOW!!!. Czarno-białe, żeby nie przytłoczyły pokoju. 

Oczywiście projektu z odpowiednią grafiką i w odpowiednim rozmiarze nie znalazłam w gotowych ofertach. Ale okazało się, że firmy zajmujące się produkcją fototapet są w stanie zrobić je w każdym projekcie (np. taka firma). Zatem z bazy ich zdjęć wybrałam dwa bolidy i dałam do obróbki. 

Co z tego wyszło? 
A ... taki oto pokój 11-latka.





 A tak się zaczęły prace nad projektem.



Do zobaczenia :)

17 komentarzy:

  1. Rewelacja! Z takich wyścigówek to i panowie byli by zadowoleni :D Moją jednak uwagę zwróciły zasłony...są piękne i za każdym razem co do Ciebie wpadam,mam coraz większą ochotę na kratkę u siebie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie Beti, ze takie kratki by Ci pasowały. I to bardzo!!!
      Miłego wieczorku :)))) s.

      Usuń
  2. Efekt końcowy - świetny:) idealny pokój dla małego mężczyzny :) ps. zdradzisz gdzie zostały kupione zasłony w kratkę i poduszki w paski? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, zasłony uszyłam sama z tkanin z Ikea, poduszki tez tam kupiłam :)))))
      Uściski :)))) s.

      Usuń
  3. Teraz rzeczywiście już może powiedzieć ,że jest nastolatkiem:)!! Za każdym razem zmiany w tym pokoju są coraz lepsze:)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))) i :))))))) i :)))))))) dla Ciebie, Paulinko

      Usuń
  4. Witaj,
    rewelacyjny pomysł:) Syn musi być zachwycony:)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej się cieszę Aniu, że udało mi się wzbudzić to upragnione "Wow" u synka i u kolegów.
      :)))))) s.

      Usuń
  5. Świetne naklejki ! , ja od roku podchodzę do pokoju mojego również 11-sto letniego syna jak do jeża , uprawia od 4 lat sztuki walki i pod tym kątem chciałabym coś wymyśleć , wciąż poszukuję . Cały pokój jest piękny taki jasny idealny dla małego mężczyzny , gratuluję , mogę wiedzieć jaki jest koszt takich naklejek ? pozdr.Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, ceny są bardzo różne, zależy od jakości tapety.
      Ja płaciłam ok. 150 zł za m2, ale wiem, że są tańsze opcje.
      :))) s.

      Usuń
  6. Oj ! i dziękuję za dodanie mojego nowego bloga , wkrótce zapraszam na Candy , muszę tylko posprawdzać jak się do tego zabrać ! pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) cała przyjemność po mojej stronie ...

      Usuń
  7. F1 to chyba strzał w dziesiątkę! Uważam, że udało Ci się spełnić postulaty syna, nie jest ani dziecinnie ani za poważnie :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim pięknym pokoju to "kopara" opadłaby każdemu nie tylko kolegom.
    Jestem zauroczona Twoim pomysłem.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pozdrawiam Cię kochana cieplutko :))) s.

      Usuń
  9. Chyba dawno mnie tutaj nie było !!!!
    Te naklejki super, lubię takie olbrzymie motywy !!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...