czwartek, 15 sierpnia 2013

Nic wielkiego, ale ….

My home


Dzisiaj będzie wpis o zmianach „na pierwszy rzut oka” raczej małych, ale których efekty są bardzo widoczne (przynajmniej dla mnie).

Chciałam Wam pokazać na przykładzie pokoju młodszej pociechy, jak zmiana TYLKO prześcieradła kapitalnie odmieniła wygląd łóżka i całego kącika do spania.

Już pokazywałam, jak wygląda jego pokój po dodaniu kratki Vichy. Do tej pory pojawiła się na zasłonkach i tabliczkach pele mele, które wiszą nad łóżkiem. Na samym łóżku też coś chciałam kratkowego, ale nie mogłam nic znaleźć za rozsądną cenę.

I znów …. szukałam, szukałam i znalazłam:

  1. kratki w katalogu 3suisses (z tamtych zakupów jedne prześcieradło w kratkę pojawiło się w naszej sypialni razem z zagłówkiem, drugie – za 35 zł - kupiłam właśnie do pokoju synka)
  2. pościel z delikatnym motywem w kolorze bieli, niebieskiego, czerni i szarego; czyli dokładnie w tych kolorach, które teraz w pokoju synka królują); cena 40 zł.


Chcę jeszcze dokupić mu jakąś poduszeczkę z gwiazdą albo z inicjałem. Zobaczę, co uda mi się znaleźć. Ale i bez tej podusi łóżko wygląda dużo lepiej niż wcześniej, kiedy królowała tu „czysta biel”. Zrobiło się jakoś tak bardziej ….. wyraziście, weselej!

Jak wygląda taka zmiana? Zobaczcie ….







 Tak było wcześniej



Mój synek stwierdził, że teraz jest FAJNIEJ

Mam nadzieję, że i Wam się spodoba ta mała zmiana.

Miłego długiego weekendu :) 

Baaaardzo się cieszę, że do mnie zaglądacie. Jesteście kochane, Dziewczyny

6 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w tej kratce i kombinuję w swojej sypialni , i nie wiem czy nie będę jeszcze dokupowała :) Jest ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieustannie podziwiam Twój smak z jakim tworzysz piękny dom ,a zmiana-wiadomo na lepsze,i nie banalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta kratka i wydaje mi się,że gdzie by jej nie zastosował to wszędzie będzie wyglądała idealnie.
    Sylwia,kiedy Ty to wszystko robisz,hmm? ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł i fajne prześcieradło, zgadzam się, że jest dużo lepiej. No i zaimponowałaś mi, że znalazłaś pościel w tak dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...