piątek, 9 lutego 2018

pomysł na galerię

My home






Dzisiaj zabieram Was z sypialni do holu na parterze (chociaż robię to niechętnie, bo ostatnia zmiana klik radykalnie zmieniła klimat tego pokoju i nie chce mi się z niego wychodzić ... jeszcze nigdy nie chodziłam tak wcześnie wieczorem do łóżka  :))))))

Chciałam Wam pokazać pomysł na galerię. Ramy wiszą już od kilku miesięcy, ale na wypełnienie jej treścią nie miałam natchnienia. 

Ostatnio wzięłam się w garść i postanowiłam coś z tym zrobić :) 











Galerię w holu już pokazywałam jakiś czas temu ...



Chodzi o tę ścianę nad konsolą ... Na razie to tylko zbiór ram bez ładu i składu. Do tego czarno-biały, a ja tego zestawu już nie lubię ... Chcę tę galerię zrobić w kolorze. Jakim? ... To jest oczywiste ...




blue .... aby galeria ładnie nawiązała do dywanu i wniosła nieco życia w tę część domu. 

To, co wybrałam na ściany do naszego salonu, wskazuje na moje preferencje i nie tylko moje, jak wynika z wielu, wielu e-maili, które otrzymuję od Was z zapytaniem, skąd są te grafiki :)))). 

Lubię obrazy niejednoznaczne ... wręcz trochę surrealistyczne ... ale co ważne - z pozytywnymi emocjami (nie lubię sama siebie straszyć). Mam kilka ulubionych zbiorów w takim klimacie. Po różnych próbach wyszła mi do holu taka konfiguracja  ... 



Główny motyw galerii bazuje na twórczości Amy Judd. Jej sposób postrzegania kobiety jest mi bardzo bliski ... Ta dziewczyna z motylem to właśnie JA ... perfekcyjna pedantka z głową w chmurach, czyli dwa przeciwstawne żywioły w jednym :))) 

Jak to będzie wyglądać na mojej ścianie? ... mniej więcej tak ...


Ślicznotki z motylem na tej ścianie nie ma, bo jej miejsce będzie na ścianie przeciwnej, oczywiście też w holu. Aby nie było zbyt monotonnie, dziewczyny od Pani AJ chcę połączyć z abstrakcjami ... Tu mam jeszcze kwestię otwartą i nie wiem, co ostatecznie wybiorę.   

Jak Wam się podoba? Coś dodać, coś odjąć ..... 


Uściski weekendowe


16 komentarzy:

  1. Kiedyś w salonie eksperymentowałaś z grafikami/obrazami i był piękny w odcieniach blue. Tam niestety nie sprawdził się. Może tutaj?...
    Pozdrawiam,
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, może i by się sprawdził, ale w między czasie już podarowałam tę grafikę komuś :)))

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog. Super zdjęcia. Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo podoba mi się ten blog. Interesuje mnie taka tematyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne miejsce. Takie ciepłe i przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne miejsce. Podoba mi się ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, nie spotkałam się jeszcze żeby ktoś robił sobie taką mini galerię. Z jednej strony to fajny motyw ale z drugiej rozwijanie galerii może nas przerosnąć ;)
    ____
    http://www.intercontrols.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że autorka lubi sztukę, szkoda że tak mało wpisów jest z tej kategorii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? .... może rzeczywiście powinnam tę tematykę rozwinąć ;)

      Usuń
  8. Tu pokazujesz hol inspiracje a tam w sypialni !!!! myslalam ze masz pomieszczenie ktore zaadoptujesz na garederobe ale czekam na to jak pokazesz no coz pozdrawia p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu kochana, post już opublikowany z dedykacją 4YOU
      <3

      Usuń
  9. Pani Sylwio już od jakiegoś czasu poszukuję pledu do sypialni. Zauważyłam u Pani przepiękny błękitny "włochacz", gdzie mogę taki kupić? Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest lis syberyjski z oferty oczywiście Velour Home Boutique
      :)))

      Usuń
  10. Piękna niebieska galeria, spodobało mi się jak dobrałaś kolorystykę. Stylowy dywan dobrze się komponuje z niebieską galerią i pasuje do całości :)

    Ja aktualnie uwielbiam styl skandynawski, jasne wnętrza przełamywane kontrastowymi kolorami, dekoracjami, dlatego też zamierzam uszyć dodatki do salonu :) W szczególności lubię futrzane poduszki! Zapraszam zatem również na mojego bloga, gdzie niebawem ukażą się efekty mojej pracy :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...