środa, 28 maja 2014

Zapowiedź ...

My home


Niestety dzisiaj tylko mała zajawka. Wracam do tematu moich poduszek. Te, które ostatnio pokazywałam w jadalni, są rzeczywiście śliczne, ale ..... z dywanem się nie lubią :(
Na razie testuję je w innym miejscu ... zobaczymy.

Jutro (mam nadzieję) pokażę w całej okazałości kolejne poduszki  i tym razem ...... wątpliwości "pasują czy nie" raczej nie będzie. Przynajmniej na moje oko pasują i to bardzo!

Przy okazji ... Znalazłam już tę KROPLĘ koloru, którą tak szukałam parę tygodni temu. Zastąpiła poduszki w jadalni i wygląda ... ach!

Pokażę ... obiecuję ...





Ps. Bardzo cie cieszę, że pawilon ogrodowy Wam się spodobał. Nie żal tych godzin spędzonych przy żelazku i maszynie do szycia. 

Uściski

14 komentarzy:

  1. Honey! Juz widzę część (jk rozumiem) tych cudeniek na Waszym łożu:-) Nie mogę się doczekać:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. nowe poduszki?! jak? gdzie? prosze o fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mania poduszkowa jak widzę nadal trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na cuda !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie będzie, bo co nieco widać już na tej fotce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przebieram nóżkami, mam przeczucie (graniczące z pewnością) że będzie efekt WOW ;)
    A mój ostatni zakup poduszkowy to... zebra;)
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany zakup :) Widać, że wpasują się w resztę otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...