piątek, 14 grudnia 2018

w oczekiwaniu na Boże Narodzenie

My home 




Cechą Velour...owego domku jest to, że w grudniu oczekiwania na święta umilają mi bukiety róż.

Jako grudniowa dziewczyna, czyli inaczej rasowy Strzelec, dostaję je co roku i co roku są w kolorze najpiękniejszej czerwieni.

Do Świąt te kwiaty nie wytrzymają, ale na razie są i stanowią wyjątkowo piękną dekorację.

Łączę je z akcentami świątecznymi i wychodzi z tego ciekawa mieszanka. W kolorach, które mogą stanowić fajną inspirację na Święta :)

Co powiecie na połączenie czerwieni, bieli i soczystej zieleni z odrobiną kryształowego blasku ....







Zaczynamy od kadru wyjściowego, budującego klimat tego postu  ...










Obok kwiatów ważnym elementem aranżacji są zielone kule. To kwiaty sztuczne, robione w formie trawy (to ważne, bo na ogół takie kule są oferowane z bukszpanu). Trochę miałam obawy, czy polubię ten rodzaj dekoracji, bo się bałam, że będą mnie razić swoją sztucznością. Okazało się, że nie - prezentują się pięknie i będę je u siebie wykorzystywać przy różnych okazjach. 

W sesji udział też wzięły "kryształowe" choinki z Ikea oraz poduchy z Velour Home Boutique. 

Na koniec chciałam wam pokazać kolor, który także bardzo ładnie się zgrał z czerwienią róż. Oto ... fiolet ... 



Spodobał się nawet Harremu :)



Mam nadzieję, że te połączenia kolorów przypadną Wam do gustu i zainspirują do stworzenia pięknego, świątecznego klimatu w Waszym domkach :) 

Trzymajcie się cieplutko. 
Zapowiadają mrozy i śnieg, co może oznaczać, że pierwszy raz po kliku latach mamy szansę na BIAŁE ŚWIĘTA!


pozdrawiam serdecznie 
Sylwia 

11 komentarzy:

  1. Ha Ha.Też jestem grudniową dziewczyną.Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.Moje czerwone róże jeszcze stoją ale tak samo nie wytrzymają do świąt.A poduchy pięknie grają z kolorem kanapy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie:-) Wszystkie zestawienia kolorystyczne są niesamowite. A świecące choineczki to przysłowiowa kropka nad "i".
    *Wesołych i Pogodnych Świąt*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko u ciebie wygląda świetnie. Znajomi czy rodzina z którymi spędzisz tam święta napewno będą czuli u Ciebie niesamowity klimat świąt,który można poczuć tylko raz w roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dekoracje, idealnie to się prezentuje na boże narodzenie. Podkreślają klimat świąt i na pewno będą pasowały również na sylwestrową noc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te choinki takie szklane są bardzo fajne podobają mi się bardzo stylowa ozdoba świąteczna. Klimat bardzo świąteczny, lubię bardzo ten klimat przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże Narodzenie to moje ulubione święta, więc zawsze chce udekorować moje mieszkanie, aby nadać mu charakteru. Zawsze używam do tego celu dużej ilości światełek, bo one najlepiej się w tym sprawdzają. Bardzo ważna jest też choinka, którą ubieram dosyć wcześnie, ale tak już mam :) Na https://yourhomestory.com.pl/dodatki/boze-narodzenie/sztuczne-choinki możecie znaleźć sztuczne modele, które możecie udekorować zgodnie z własnymi preferencjami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujący wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Biel i czerwień to moi faworyci w dekoracjach świątecznych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...