piątek, 19 października 2018

kolory jesieni

My home





Wiem Kochani, że obiecałam Wam post o smoky blue w pokojach moich chłopców. Nie wyrobiłam się jednak z sesją zdjęciową, ale to dobrze ... ponieważ w tygodniu udało mi się kupić lampy, które są dopełnieniem całej aranżacji. Obiecuję, że w ten weekend postaram się o zdjęcia, tak aby w przyszłym tygodniu móc się podzielić tą aranżacją. 


A dzisiaj zostawiam kilka zdjęć jesieni w naszym domku. 

Na zewnątrz i w środku.

Myślę, że będą fajną inspiracją na weekend ... szczególnie dla tych, którzy są na etapie projektowania ogrodu i zastanawiają się czy posadzić drzewa liściaste .... 








Jesień w naszym ogrodzie to eksplozja złota, oranżu, czerwieni i burgundu ... Na tle ciemniej zieleni iglaków prezentują się przepięknie ...






Budzić się rano z TAKIM widokiem za oknem to przyjemność trudna do opisania ...


W domu aranżacje umilają jesienne kwiaty ... najbardziej lubię hortensje, które z koloru białego na jesień zamieniają nam się na .... limonkę :)))))





Ps. Drzewa liściaste w ogrodzie to jedna z kluczowych decyzji przy projektowaniu ogrodu. Z jednej strony te rośliny gwarantują przepiękne widoki od wiosny do jesieni. Z drugiej strony to jednak konieczność sprzątania sporej ilości liści. Kto nie lubi fitnessu z grabkami, nie będzie zachwycony. 
Ja .... KOCHAM moje drzewa, także za to, że zmuszają mnie do aktywności na świeżym powietrzu. Inaczej na 100% leżałabym na kanapie ... a to urodzie i zdrowiu nie służy. Warto mieć zatem drzewa liściaste ... i dla widoków, i dla dobrego samopoczucia ;)


Miłego  weekendu
Sylwia 

21 komentarzy:

  1. Przepiękna u Ciebie jesień Sylwio:-) Okna z takim widokiem to marzenie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję Ci Kochana za odwiedzinki i także ciepło pozdrawiam ... Przepraszam, że dopiero odpisuję, życie .... ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda jesień w Pani ogrodzie. Piękny dom i świetnie zaaranżowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta jesień u Ciebie a widoki bajeczne Szczęściaro! Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, trzeba się liczyć z jakimiś obowiązkami ale one nas motywują do działania. Bo jednak trzeba wyjść i poświęcić te pół godziny czy godzinę na grabienie liści. Też mamy parę drzew w ogrodzie i trzeba się nimi zajmować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ten obowiązek jest częścią miłej codzienności, bez niej byłoby mi smutnawo :)

      Usuń
  5. Super widoki, my z bloków możemy tylko pozazdrościć ale na szczeście na przeciwko blokow mam park i mogę sobie podziwiać też jesienne klimaty oraz drzewa w różnokolorowej odsłonie jesiennej. Na prawdę fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny masz wystrój w domu, podoba mi się twój styl. Niby bardzo poważny i taki elegancji a jednak z nutą domowego zacisza i takiego domowego ogniska i klimatu to jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo duży dom i ogród macie, świetne miejsce takie zaciszne, sprawia wrażenie bardzo przytulnego miejsca. Mega widok jesiennych drzew. Róznokolorowe liście, mega fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda wasz dom z zewnątrz i od wewnątrz. Teren wokół też naprawdę piękny, teraz jesienne kolory są naprawdę ładne:) Mogę tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki ogród mieć, zazdroszczę, my mamy bardzo mały ogórdek z jednym drzewem i niestety aż tak tej jesieni nie widać bo brakuje tych kolorowych liści. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporawy dom, świetne ma otoczenie z każdej strony ogórd jest tak osaczony przez roślinność co bardzo fajnie wygląda. Bardzo mi się podoba ten domek. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą waszą cudna rezydencję w bajkowym otoczeniu..wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))))))))))
      szczególnie za "rezydencję" hihihihi

      Usuń
  12. Przepiękny ogród. Dosłownie jak z bajki. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...