piątek, 5 stycznia 2018

blue ... kolor roku 2018

My home

Kochani dzisiaj mamy 5 stycznia ... a to najwyższy już czas, aby zainaugurować na blogu Velour Home nowy 2018 rok  :) 

Na początek mam dla Was zajawkę zmian, jakie niedawno wprowadziłam w kuchni ... dywan w kolorze navy blue, który nieco stonował klimat tego wnętrza (wcześniejsza wersja KLIK). 

Szersze kadry już wkrótce.


Ps. na marginesie - wszystkim miłośnikom koloru blue we wnętrzach zdradzę, że właśnie ten kolor stanie się głównym tematem zmian w naszym domku, jakie planuję zrealizować  2018 roku ... obok kuchni, blue pojawi się w holu, wiatrołapie oraz ... w sypialni, która z początkiem roku przejdzie gruntowny lifting. Decyzje w tym projekcie zmian już są podjęte, a ja już nie mogę się doczekać efektów :))))

  

11 komentarzy:

  1. To jaj jestem pierwszą fankę. Ja też zmieniam w salonie na granat. Jestem zakochana w tym kolorze od jakiegoś czasu. Nawet choinkę tak przystroiłam :-). Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne meble i taki kolor dywanu świetnie wyglądają, choć nie wiem czy dywany w takim miejscu to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wnętrze. Dywan świetnie się komponuje z całą resztą. Podoba mi się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wnętrza, to ja lubię:) Przedstawia się świetnie! Dywan w kuchni, to jak dla mnie, ciekawe rozwiązanie - nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się to prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta łazienka. Posiada swój oryginalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Dywan nadaje charakteru ale myślę że w kuchni jest mało funkcjonalny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...