piątek, 15 września 2017

z LUDWIKIEM ... w roli głównej

Inspirations





W oczekiwaniu na nowy komplet poduch na sofy, który jest ostatnim elementem układanki w nowej aranżacji salonu i tym samym jest niezbędny dla przygotowania relacji before & after ze zmian, jakie zaszły w tym wnętrzu (.... ze specjalną dedykację dla Gabi :))))), chciałam zaproponować Wam coś ze zbioru moich ulubionych inspiracji. 

Wnętrza, którymi postaram się Was zachwycić, są dziełem Pani Christiny Hamoui - projektantki, która już gościła na VH (klik). Jej portfolio od tamtej pory mocno się rozrosło, a każda kolejna realizacja to prawdziwa uczta dla oczu każdego miłośnika wnętrz w WIELKIM stylu. 


Gotowi? ... 








Wnętrza zaprojektowane przez Panią Christinę, to wnętrza, które jednoznacznie kojarzą się z luksusem. Jednak w przeciwieństwie do wielu luksusowych wnętrz, cechuje je przytulność i domowa atmosfera. A to za sprawą kilku trików, które każdy z nas może zastosować:
  • tkaniny ... te wnętrza są wręcz otulone tkaninami i to tymi najbardziej przytulnymi, czyli welurami, aksamitami i szenilami
  • faktury ... nowoczesna plecionka obok stylowego aksamitu to połączenie, które często widać w tych wnętrzach
  • wzory ... to kolejny element rozpoznawczy, najczęściej są to proste geometryczne wzory, ale też dosyć ryzykowne wzory zwierzęce 
  • błysk .... kryształowy żyrandol to must have tych wnętrz
  • szkło ... czyli wazony, misy, patery najczęściej z kryształu lub formowanego szkła to kolejny znak rozpoznawczy ... patrząc na te detale mam wrażenie, że w kredensie naszych babć lub na targowiskach ze starociami takie szkło znajdziemy bez problemu, kiedyś było bardzo modne i okazuje się, że idealnie pasuje także do wnętrz współczesnych  
  • kompozycje kwiatowe ... jak dzieła sztuki ... zachwyca mnie każda 
       
 i ostatni element, który dla mnie jest wyznacznikiem stylu Pani Christiny

  • LUDWIKI ... fotele, krzesła, ławeczki, szezlongi ...  i to często w formie, która według współczesnych trendów wnętrzarskich jest uznawana za wysoce ryzykowną - czyli w złocie lub w srebrze! Te wnętrza udowadniają, że miłośnicy złotych lub srebrnych ludwików spokojnie nie muszą obawiać się, że ich wnętrza będą niemodne i ... kiczowate. Jak to zrobić? Odpowiedź poniżej ....














Więcej takich pięknych inspiracji znajdziecie na stronie



POLECAM <3 


Miłego, spokojnego weekendu

11 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje. Co mi się jednak rzuciło w oczy i czego zapragnęłam to te zielone liście w wazonach :) Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. następny projektant wnętrz do kolekcji "ulubionych":)) dzięki Tobie Sylwio!! WIELKIE DZIĘKI:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ludwiki wg mnie są mega brzydkie, przereklamowane. Wnętrza same w sobie świetnie zrobione ale ten jeden element wyciąłbym od razu

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te wspaniałe krzesła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten styl aranżacji bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko tutaj jest doskonale dopasowane. Super wnętrze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...