wtorek, 27 czerwca 2017

lato w naszym ogrodzie

My home 







Dzisiaj będzie kolorowo ......

A nawet bardzo kolorowo, jak na moje standardy     hihihi














O ile w domu zdecydowanie preferuję stonowaną kolorystykę, to w ogrodzie odwrotnie ... Uwielbiam kolory i to w najbardziej soczystych, wakacyjnych odcieniach. 

W kilku lat jestem wierna wszelkim różom, purpurom i fioletom. Ale jest jeden warunek - koniecznie lubię je łączyć z klasyką B&W. Mam wrażenie, że właśnie w oprawie bieli i czerni te kolory nabierają szlachetności. W tym roku do tej palety dołączyłam jeszcze lazur i akcenty złota. 

Cała mieszanka prezentuje się tak ... 











W sesji zdjęciowej udział wzięły:

  • leżaki z drewna akacji - oferta IKEA klik (to tegoroczny nabytek, z którego jestem bardzo zadowolona :)
  • poduchy na leżaki - oferta IKEA klik (oferta niestety już w Warszawie nie dostępna :(
  • świece w złotym szkle - oferta H&M klik (bardzo je lubię, kupuję na wyprzedaży za około połowę ceny, więc warto polować  :)
  • poduchy z weluru wyszywane złotymi nićmi - oferta VELOUR HOME BOUTIQUE klik (egzemplarze na zdjęciach to element większego kompletu zamówionego przez Dorotkę; muszę koniecznie o takim kolorze pomyśleć dla siebie  :))))


A jakie kolorki zagościły w Waszych letnich aranżacjach?



Miłego <3 




5 komentarzy:

  1. Sylwia, mając takie miejsce do wypoczynku nie musisz na wczasy jeździć :) Pięknie!!! W tym roku mój M zażyczył sobie dokładnie taki sam zestaw kwiatów - czerwień + fiolet, trochę białego... Ja mam za to wściekły róż i pomarańcz :) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te leżaczki z ikei są dość ciekawym nabytkiem chociaż ja wolę mniej stabilne propozycje. Na tarasie mam stelaż do hamaka z ker24.pl na którym wisi piękny kropkowany hamaczek, idealny na weekendowy wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie istnieje lepszy czas dla ogrodu niż lato. Jeszcze niech tylko pogoda zrobi się rzeczywiście letnia i można działać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato w ogrodzie , uwielbiam spędzać tam czas, od rana do wieczora , jedyną przeszkodą jak dla mnie to zawsze były te owady.. Wszędzie pełno komarów, much i innych insektów. Ostatnio dopiero sobie z tym poradziłem i teraz jest spokój, jak? Bardzo prosto zamontowałem sobie lampę owadobójczą plus takie świetlówki : https://www.ole.pl/category/swietlowki-do-lamp-owadobojczych i teraz już nie mam żadnych problemów z owadami :) Czas w ogrodzie spędzać bez żadnego dyskomfortu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...