poniedziałek, 24 kwietnia 2017

lustro nad kominkiem

My home




Najwyższa pora pokazać światu nowość w naszym salonie, z której jestem bardzo zadowolona, czyli lustro nad kominkiem :) 

O tym, że chciałam je zmienić wspominałam TUTAJ 

Czy było warto?

Sami oceńcie ... 

















Zmiana lustra w tym miejscu już od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie. Kiedyś było tutaj przepiękne lustro w stylu weneckim ... 



Jednak wraz ze zmianami, jakie konsekwentnie wprowadzałam w salonie, a które na celu miały odmłodzenie tego wnętrza i nadanie mu nieco nowoczesności, to mocno zdobione lustro zaczęło mnie uwierać. 

Mimo uroku wyniosłam to lustro do garderoby i powiesiłam coś bardziej prostego w formie, czyli ...



Z tym lustrem było lepiej, ale ... ciągle nie byłam zachwycona. 

A jakie to lustro miało z kolei mankamenty?

Kształt ....  Ściana nad kominkiem ma formę prostokąta i forma koła powodowała, że zbyt duża przestrzeń pozostawała nad lustrem. W konsekwencji ściana wyglądała na niedopracowaną. Po za tym forma okręgu razem z nieszczęsnymi, marmurowymi opaskami tworzyła chaos .... 

Nie podobało mi się i  tyle ;) 

Zatem przy okazji ostatniego remontu postanowiłam zająć się lustrem.  

Obecna oferta luster jest ogromna i wiele modeli mi się podobało, stad oczywiście nie obyło się bez dylematów "czy, aby dobrze wybrałam

A co ostatecznie wybrałam? 

Model maksymalnie prosty, ale wydaje mi się, że najlepiej wpisujący się w klimat salonu. 

Oto nasze nowe lustro ... 










Lustro ma wymiary 150cm x 90 cm i jest wykonane w modelu OPTIC WHITE co oznacza, że nie ma zielonej poświaty, która cechuje normalne lustra. Jest nieco droższe, zatem nasuwa się pytanie czy warto? Zdecydowanie. Lustro jest wyraźnie bielsze i bardziej srebrzyste. Jego jedyną ozdobą są szlify wzdłuż prostych linii. Lustro ma formę 3D, tzn. ma lustrzane także boczne ścianki. Jest to zarówno ozdobny element, ale i - jak mi Wykonawca lustra uświadomił - sposób na zamocowanie tego lustra tam, gdzie sobie wymyśliłam. 

Nad kominkiem jest bowiem ściana z karton-gipsu i powieszenie lustra w takich gabarytach byłoby mocno ryzykowne z uwagi na ciężar. Firma, która wykonała dla mnie to lustro, zaproponowała, że powiesi je na tzw. dystansach, które ukryje za bocznymi ściankami. 

Jestem z tego lustra bardzo zadowolona i bardzo cenię firmy, które są fachowcami w swojej branży. Dlatego z czystym sumieniem rekomenduję jego wykonawcę - firmę 


I co? Warto było?



Ps. Sesja zdjęciowa wskazuje, że z "cudnej urody" marmurowymi opaskami jeszcze walczę :) Ciągle nie wiem, w jakim kierunku pójdę. Na razie testuję pewne rozwiązanie (bystre oko dostrzeże je na zdjęciach) ...  To oznacza, że w aranżacji naszej ściany kominkowej ... cdn 


Uściski 


  

42 komentarze:

  1. Piękna zamiana. Nowe lustro bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybór lustra jak najbardziej słuszny. bardzo ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie. Pieknie zaaranzowany kominek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z aranżacją kominka wpadam ze skrajności w skrajność - raz tam nic nie stoi, raz ... jednak coś postawię :)))))

      Usuń
  4. Lustro ładne, ale całość przeładowana i daje wrażenie bałaganu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o boczne "witrynki"?
      Jest napisane, że walczę z nimi :)))))))

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się wersja z tym lustrem - zdecydowanie wygląda najlepiej ze wszystkich. Przyciemnione opaski wyglądają całkiem nieźle, nie walcz z nimi :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...... Niestety Aniu ta walka stała się już wyzwaniem mojego życia "być albo nie być" hihihi

      Usuń
  6. Gdy zobaczyłam zapowiedź stwierdziłam że jest bdb ale w szerszych kadrach widać, że jest lepiej ale proporcje lustra nie są dobre. Jest za wysokie. Poza tym lewa strona z półkami jest przeładowana i zabałaganiona. Na kominku powinno stać coś mniejszego, bo te kwiaty sprawiają wrażenie wciśniętych, jakby miały za chwilę spaść. Próbuj dalej :) Warto wymienić kratki wentylacyjne na białe, nie będą biły po oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzcie jaki fachowiec, szkoda że nie ma odwagi podpisać własnym nazwiskiem.

      Usuń
    2. Czy mój komentarz był obraźliwy, że robisz za adwokata?
      To moja sprawa czy się podpisuję czy nie, nigdy Sylwii nie obraziłam (ani nikogo innego) kilka razy komentowałam jej wpisy (zawsze anonimowo- bo tak jak już napisałam- to moja sprawa dlaczego), pisałam z nią na priv. I chyba nie jestem złym doradcą, bo kilka moich sugestii Sylwia wzięła sobie do serca i na bdb to wyszło.
      Więc wyluzuj z deka.

      Usuń
    3. Gabi, Kochana dziękuję za Twoje dobre intencje, ale od zawsze cenię sobie rzeczowe komentarze zawierające konstruktywne uwagi, także te pisane jako anonimowe komentarze :)


      Usuń
    4. Lustro ma dobre proporcje, ale niestety te witrynki w takim wydaniu, w jakim są aktualnie, wprowadzają chaos - wiem to doskonale i dlatego z nimi walczę. Mam trzy pomysły co z nimi zrobić. Liczę na wsparcie :)

      Co do aranżacji kominka, chętnie bym tutaj nic nie widziała,, ale wychodzi jakoś łyso .... pomyślę, jeszcze co by tutaj zmienić.

      Z kratkami wentylacyjnymi zgadzam się w 100% - MUSZĘ JE KONIECZNIE WYMIENIĆ. Sama nie wiem, czemu ten nasz fachowiec tak je "gustownie" zamontował ;(((((

      Ciepło pozdrawiam i do następnego :)

      Usuń
    5. Całuski Sylwia,
      ja uważam, że pod krytyką warto się podpisywać, a nie czynić tego anonimowo.

      Usuń
    6. A może to napisał mój M (bo wiem, ze od czasu do czasu zagląda na VH) i nie chce, aby mi było przykro :P ...
      Anonimowość też trzeba uszanować :)
      Buźka!

      Usuń
  7. Hellow, powiem szczerze, że mam mieszane uczucie. Wiem tylko, że żadne zdjęcia nie oddają prawdziwych wrażeń i proporcji. Trójwymiarowe spojrzenie to jednak nie zdjęcia. Jak oceniam zdjęcia, to najbardziej podoba mi się pierwsza wersja z tym starodawnie stylizowanym lustrem. Obecne lustro pomimo fascynacji tym stylem wydaje mi się za duże, ale wiem że w realu to może być zupełnie inaczej. Za to jestem pod wrażeniem jak zmieniły się wnęki. Na zdjęciach słabo widać czy tam jest ten jasno szary o którym pisałaś, ale ustawienie pięknych albumów i książek oraz dekoracji fantastycznie wygasiło marmury i spowodowało, że całość jest w świetnym amerykańskim stylu. Bardzo mnie też cieszy, że trafiłaś na solidnego wykonawcę, co w dzisiejszych czasach jest takie trudne. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, sama tamto lustro uwielbiam, dlatego go nie sprzedałam, tylko schowałam. Może kiedyś do niego wrócę.
      Aranżacja witrynek to testowanie jednego z kierunku, co z nimi zrobić. Pokażę tę koncepcję w kolejnym wpisie.
      Buziaki Słońce
      <3

      Usuń
  8. JESTEM NA TAK !!
    myslisz o lustrzanych ramachna na opaski marmurowe ? sciskam p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o opaskach, ale lustrzane wydają mi się "za bogate"
      <3

      Usuń
    2. Z marmuru na rzecz lustrzanych osobiście bym nie rezygnowała, ale kolor wewnątrz i ustawienie - tak :) pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością będę obserwować nowe aranżacje!

      Usuń
    3. bardzo się cieszę i serdecznie zapraszam do odwiedzin bloga; mam już przygotowane koncepcje zaaranżowania witrynek, które niebawem pokażę i z wdzięcznością przyjmę każdą sugestię / ocenę
      <3 S.

      Usuń
  9. Lustro nad kominkiem bardzo mi się podoba, z tego, co widać na zdjęciu, ma odpowiednia wysokość i jest najlepsze z dotychczasowych.
    Wypełnienie witrynek marmurowych też bardzo na plus, jest teraz ciekawiej. Same opaski marmurowe tworzą z kominkiem dobrą całość, piszę dobrą, bo gdyby udało się te górne przyciąć tak, by były proste, bez łuków, byłoby dla mnie znakomicie. Ale Ty pewnie wymyślisz coś lepszego.
    Pod Twoim wpływem zaczęłam myśleć o zmianie dywanów. Mnie interesują dwa, jeden taki jak Twój, błękit z beżem, mniejszy i większy - motyw geometryczny błękit tez z beżem, ale trudno mi go określić, może to bardziej toupe, niż beż. Mam tylko niewielkie obawy, czy się dobrze połączą w salonie. Nie lubię dwóch jednakowych wzorów jednocześnie w jednym pomieszczeniu, ale wątpliwości jednak mam.
    Sylwio, coraz piękniej u Ciebie, pozdrawiam, tula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana, przepraszam ale sporo sie u mnie dzieje.
      Ciesze sie z Twojej opinii - zawsze trafnie i konstruktywnie pisałaś mi co i jak, z witrynami jeszcze bede działać, wiec zobaczymy.
      Co do dywanów, osobiście w jednym pomieszczeniu położyłbym dwa takie same, miałam kiedyś dwa rożna i trochę wprowadzały chaos.

      Ale to tez zależy od wnetrza - u mnie sporo sie dzieje i potrzebne jest uspokojenie aranżacji, ale we wnętrzach minimalistycznych dwa rożne dywany jak najbardziej
      :)

      Usuń
    2. Tego się właśnie boję, chaosu. W tej chwili mam dwa różne, wyglądają bardzo dobrze, łączy je kolorystyka. Ale przeważa w nich czerwień, trochę mam jej dość.
      Ten, który mi się szczególnie podoba, to Ragotex Beluchi 200x290 nr 884044949. Chciałam mu dodać do towarzystwa 135x195 884255989. Ale mam coraz większe wątpliwości. Kolorystyka bardzo chyba podobna, ale jeden jak sprany, drugi jak nowy :)
      Podłogę mam jasny dąb, wypoczynek klasyczny, kremowy, meble- brąz, krem, czerń.
      Jeśli znajdziesz chwilkę, zerknij na te dwa dywany. I napisz, czy to widzisz. I proszę o opinię, na temat tego większego. I czy mogę zamówić i ew. jeden zamienić czy odesłać.

      Usuń
    3. Sylwio, zamówiłam , ten większy, na hasło :)Dziękuję za możliwość 15% obniżki. Będzie dopiero w lipcu, ale aż tak bardzo mi się nie śpieszy. Mam mniejszy, też z szarobłękitami i odrobiną czerni, kilkunastoletni, belgijski, może się zgrają. A jak nie, będę się martwić później.
      Jeszcze raz dziękuję :)pozdrawiam.

      Usuń
  10. Lustro to kolejny Twoj znak firmowy i zawsze trafiony !
    Domyslam sie , ze ustawieniami "granatow " wyprobowujesz opcje - srodek ciemny :P
    A dasz sie skusic na granatowe "zewnetrze "..tak choc na probe , sama jestem ciekawa czy przy tej opcji da sie zgubic optycznie marmur
    ? Pozdrawiam nieustajaco :))) V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze bystre oczko :)))))
      Masz racje - próbuje z ciemnymi środkami, zobaczymy.
      Buziaki za pamięć <3

      Usuń
  11. Liczyłam na Twoją odpowiedź i miałam nadzieję na podpowiedź w sprawie dywanu, który wybrałam. Te dywany, do których kupna zachęcasz, nie są od ręki. Ale są. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że salon robi wrażenie, bardzo eleganckie i luksusowe wnętrze, też chciałam osiągnąć taki efekt w swoim domu. Trudno jest samemu tak urządzić przestrzeń, korzystała Pani z pomocy specjalisty, czy to po prostu wrodzony talent?:) W Maison Creative można znaleźć sporo stylowych dodatków, ja korzystałam z ich pomocy zarówno przy projektowaniu wnętrz, jak i wyposażaniu pomieszczeń, trafiłam na bardzo dobrego architekta z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw to ten kominek trzeba mieć i odpowiednio go trzeba sobie zaaranżować. Nawet drzwiczki kominkowe, np. od www.ignif.com/drzwiczki-kominkowe/ są tworzone tak, aby jak najlepiej się prezentować. Bardzo bym chciała, aby taki kominek u mnie w salonie stanął.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw to ten kominek trzeba mieć, więc tutaj liczę na pomoc http://drzwiczki-kominkowe.pl/ w doborze odpowiedniego kominka do mojego domu. Mam nadzieję, że będzie to możliwe i że nie będzie żadnych problemów w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na lustro nad kominkiem :) zamówiłem podobne lustro od firmy https://www.bbglass.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie to wygląda wszystko wygląda, teraz jest tak duży wybór kominków i luster, że jest w czym wybierać. Muszę o takim lustrze pomyśleć, ale póki co trzeba kupić nowe drzwiczki do kominka https://ignif.com/drzwiczki-kominkowe/ i chyba własnie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie lustra wykonują w lustra Łódź

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...