piątek, 26 lipca 2019

marokańska koniczyna ... w subtelnym wydaniu

My home 






Motywy orientalne już od dłuższego czasu są na topliście aranżacji wnętrz. Kochają je szczególnie miłośnicy stylu nowojorskiego, dla których marokańska koniczyna jest absolutnym wyznacznikiem tego stylu. 

Osobiście .... nie lubię tego motywu w nadmiarze. Fakt, jest bardzo dekoracyjny, ale jednocześnie bardzo agresywnie nadający ton całemu wnętrzu.  Dywan w marokańską koniczynę - tak pożądany przez wiele osób - ja omijam szerokim łukiem. 

Ale ten motyw w mniejszej masie .... w jakimś przyciągającym oczy detalu ... Jak najbardziej mi się podoba :) 










Dzisiaj chciałabym Wam pokazać  właśnie taką ... subtelną ... koncepcję wykorzystania motywu marokańskiej koniczyny .... Kolorystyka perłowej bieli i błękitów idealnie pasuje do stylizacji letnich. 

Sami zobaczcie ... 






I jak Wam się podoba marokańska koniczynka w takim wydaniu? 

Sylwia

52 komentarze:

  1. Motyw bardzo ładnie wpisuje się w Twoje wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba zarówno koniczyna jak i reszta poduszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiąc szczerze, nie wiedziałam ze ten wzór nazywa się marokańska koniczyna, musiałam zerknąć do googla i upewnić się, haha. Otwieram dla siebie nowy świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że bardzo spodobał mi się ten motyw. Eleganckie poduszki idealnie pasujące do całej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrze, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę wykorzystać ten motyw do mojej sypialni. Podobają mi się też takie fototapety https://www.dekowizja.pl/fototapety/do-sypialni Mam nadzieję, że efekt końcowy wyjdzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobał mi się ten motyw. Pasowałby do mojego salonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie osobiście bardziej urzekł ten odcień a nie sam wzór na poduszkach. Przepiękny! Wiesz może gdzie mogę go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda! Sama mam mieszkanie w innych kolorach - zielono szare, ale to też wygląda cudnie :) Teraz kupiłam na święta taką choinkę: https://yourhomestory.com.pl/dodatki/boze-narodzenie/sztuczne-choinki/220cm, aby pasowała w całości do mojego nowego mieszkania. Wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobały mi się te poduszki. Koniecznie muszę sobie takie sprawić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym tutaj akurat zamiast obrazów położyła na ścianę fototapetę, tym bardziej że na fototapety24.net widziałam taką, która idealnie by tutaj pasowała. Choć jak wiadomo, ile osób tyle opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na fajne dodatki do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  14. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze takiej koniczyny nie widziałem, wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słuchajcie, a co sądzicie o takim rozwiązaniu jak fototapety w salonie? Moim zdaniem warto jest zdecydować się na takie, które przedstawiają widok z okna. Myślę, że dzięki temu możnaby stworzyć na prawdę ciekawą aranżację. Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega podobają mi się takie wzory! Sprawdźcie sobie również ekologiczne produkty od http://betterbetter.com Zapoznajcie się z ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne dekoracje muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  19. Aranżacja wygląda rewelacyjnie. Bardzo podoba mi się ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe miejsce, sprawdź również urokimilosne.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo inspirujący wpis. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny projekt wnętrza. Gdybyście jeszcze chcieli dodać w nim coś od siebie, jakieś ozdoby dodatki czy świece to sprawdźcie na stronę https://www.pakamera.pl tutaj jest wiele ofert na takie produkty. To sklep który ma szeroką gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Zobaczcie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dzisiaj trafiłam na świetny kominek elektryczny led 3d i chyba go zamówię. Zawsze podobały mi się kominki w salonie a niestety nie mogę sobie pozwolić na kominek tradycyjny. Elektryczny też będzie tworzył super klimat w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zobacz sobie ofertę tego serwisu AGD - www.ecoserwisagd.pl/serwis-i-naprawa-agd-kartuzy/ Gdyby zepsuł wam się sprzęt AGD to warto sie tam zgłosić. Działają bardzo sprawnie, mają dobre ceny i potrafią naprawić praktycznie każdy sprzęt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomocny i ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super aranżacja. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham tego rodzaju wystroje wnętrz, są Boskie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzorzyste poduszki to bardzo ważny element dekoracyjny w każdym salonie.
    https://consultchem.pl/tlumaczenia-techniczne.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  31. Ozdobne poduszki to tani i sprawdzony sposób, na praktyczną dekorację salonu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super aranżacja. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie połączyłaś różne tkaniny w tym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna strona, polecam bardzo ze swojej strony https://zsz.swiebodzin.pl/ witrynę z artykułami ogólnotematycznymi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Każdy dodatek został starannie dobrany

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam że pasuje tutaj rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta aranżacja została bardzo dobrze przemyślana.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybierając materiały do remontu, ważne jest dla mnie, aby sklep oferował szeroki asortyment. Na https://artcorestudio.pl/ znalazłem wszystko, czego potrzebowałem – od farb, przez tapety, aż po oświetlenie. Takie kompleksowe podejście zaoszczędziło mi czas i energię, które musiałbym poświęcić na szukanie w różnych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  40. When it comes to interior design, choosing the right grey living room curtains can significantly affect the room's overall feel. Grey is a versatile color that can introduce a modern or classic vibe depending on the fabric and pattern used. These curtains are particularly effective in settings that aim for a minimalistic or chic look, providing both functionality and style without overwhelming the senses.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...