poniedziałek, 11 grudnia 2017

stylowo w kuchni

My home







W okresie przedświątecznych przygotowań zapraszam Was do naszej kuchni.

Nie będzie jednak o gotowaniu, ale o stylowym dodatku, który (mam nadzieję) będzie fajnym pomysłem na prezent np. dla mamy, siostry, szwagra, teścia .... 

Kosztuje niewiele, a ucieszy zarówno miłośnika pięknych wnętrz, jak i zapalonego kucharza :) 

Co to?











To jest wydruk na szkle. Jest to technologia znana na rynku jako panele szklane np. do kuchni. Ja trafiłam na pewną modyfikację tej oferty w postaci szklanych deseczek do krojenia. Istotą tego pomysłu jest możliwość indywidualnego nadruku. Można zatem stworzyć do kuchni dodatek, który idealnie wpisze się w jej klimat kolorem i deseniem. 

Ja zapragnęłam motyw nawiązujący do stylistyki american modern classic w kolorach naszej kuchni, czyli black & white ...


Dla zachowania symetrii zrobiłam dwie deseczki, jedną mam na owoce, a drugą na inne produkty :) 






W głowie miałam różne motywy ... inicjały, mozaika, artystyczna grafika .... można naprawdę poszaleć. 

Deseczki na szkle wypatrzyłam w ofercie 



Polecam - miły kontakt; ekspresowa realizacja :) 


Ps. Pozostając w kwestii świątecznych prezentów ... jeżeli ciągle jeszcze szukacie czegoś ciekawego, to serdecznie zapraszam na Kiermasz Velour Home Boutique 


Może akurat COŚ Wam wpadnie w oko :)



z uściskami


18 komentarzy:

  1. mały dodatek, a potrafi "zrobić" wnętrze


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, szczególnie że można samemu wymyslać wzory:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny drobiazg, ładnie wygląda we wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna aranżacja. Trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny masz styl w kuchni, bardzo mi się podoba, może więcej fotek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście deska świetnie pasuje do wnętrza. Właściwie drewniana deska byłaby chyba zgrzytem, a co dopiero plastikowa... A tak na marginesie... masz fantastyczny widok z okna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny drobiazg, ładnie wygląda we wnętrzu, takie dopełnienie całości. Wg mnie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mały dodatek czasami potrafi polepszyć wygląd wnętrza, ciekawa koncepcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wszystko wygląda na zdjęciach. Podoba mi się takie eleganckie wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, szczególnie że można samemu wymyślać rozmaite wzory i tworzyć z nich na prawdę ciekawe aranżacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuchnia ma fajny klimat. Wygląda nowocześnie a to w dzisiejszych czasach jest najbardziej na topie. Pozdrawiam, Sofart

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł. Lubię takie własne dodatki do kuchni. Ja ostatnio stworzyłam tablica korkowa Która wpasowała się w moja kuchnię. Ale takie dedykowane deski to bardzo ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchnia jakże ważne zdjęcie w każdym domu , właśnie jestem w trakcie jej remontu i planuję zakup zmywarki, wiem że do niej potrzebne są jakieś specjalne środki, czy ktoś z was może kupował tutaj : https://www.ole.pl/ole-plyn-nablyszczajacy-do-zmywarek-5-l.html chciałbym poznać jakieś opinie czy taki płyn do zmywarki będzie odpowiedni, z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mała rzecz, a cieszy. Bardzo stylowe!
    Szukam podobnego wzoru, podpowiesz jak go znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowna kuchnia, w moim domu zdecydowałem się na podobne kolory i to był świetny wybór. Do tego dobrałem piękne rolety rzymskie, które znalazłem na stronie https://www.oknakonieczny.pl/ i całośc wygląda bardzo schludnie i przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  16. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...