czwartek, 15 listopada 2018

diamenty ... idealne na zimowe wieczory

My home 






Już nie jeden raz wspominałam, że kocham diamenty. A tak w szczegółach ... kocham linie układające się we wzór karo, które przypominają szlif diamentowy. 

Uwielbiam ten wzór szczególnie w dodatkach do domu, gdyż kojarzy mi się z niewymuszoną elegancją i klasą. Niby zwykłe dwie kreski na krzyż, a ... jaki efekt!

Sami się przekonajcie :)














Ze wzorem karo mam u siebie wiele przedmiotów. Najwięcej szklanek oraz mis z kryształu (klik). Mam też świeczniki i wazony (klik). Z takim wzorem zrobiłam też narożnik w pokoju TV (klik). 

Było mi jednak wciąż mało hihihi i ... wymyśliłam z takim wzorem poduchy.
Są oczywiście z mojego ukochanego weluru. 

I tak oto moje dwie miłości wnętrzarskie (welur & diamenty) połączyłam w jedną całość, która prezentuje się tak ...  









I jak Wam się podobają moje diamenty
Czyż nie są idealne na długie zimowe wieczory .....

ps. Jeżeli komuś się spodobały, to zapraszam tutaj KLIK.



Pa, pa ... do następnego wpisu, 

który ... już mogę zdradzić będzie o sztukaterii na ścianach, o którą wiele osób pytało.
Porady w tym temacie przygotowała dla Was - w ramach wpisów gościnnych - Ola, redaktor bloga fixly.pl

Sylwia 

10 komentarzy:

  1. Najpiekniejsze:))) zbieram kory i szykuje sie do zamówienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze klasyczna elegancja! Bravo!
    Sylwio, kiedy pokażesz pokój młodszego Syna, a zwłaszcza zapowiadane sposoby na przechowywanie Lego?
    Serdeczności,
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko! Poduchy piękne jak zwykle:-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie i minimalistyczne - idealnie w moim stylu, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda, przydałyby mi się takie do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki sposób na udekorowanie poduszek w salonie. Idealnie wkomponowuje się w zaprezentowany wystrój pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...