czwartek, 21 sierpnia 2014

Sage Design ... Design z Nowego Yorku

Inspirations


Hej, hej .... ze słonecznej Chorwacji. Udało mi sie połączyć z wi-fi, zatem korzystając z okazji publikuję coś, czego nie udało mi sie zamieścić na VH przed urlopem. Mam nadzieję, że spodobają się Wam te realizacje.


Ps. Baaaardzo Wam dziękuję za odwiedzinki na VH i przemiłe komentarze oraz e-maile. Odpowiem na każdy jak wrócę. Tymczasem przesyłam cieplutkie pozdrowienia.





Ciekawa jestem, czy znacie te projekty ....



Jest to pracownia projektantki wnętrz, która oferuje usługi dla klientów z Nowego Yorku.

Czym mnie urzekły jej projekty?

Ponadczasową klasyką, którą doskonale podkręca fajnym designerskim dodatkiem - krzesłem, obrazem, lampą, komódką. 

Kolory oszczędne, ale z mocnym akcentem. To u niej zobaczyłam swój ukochany kolor NAVY  i to nie tylko w połączeniu z bielą i czernią, ale też ... na przykład z oranżem. 

Sporo można tutaj podpatrzeć. Zatem .... 
















Podobały się?????

Uściski :)))

15 komentarzy:

  1. Jak zwykle niebanalnie :) Brałabym w ciemno każde z tych pomieszczeń. Balujesz w Chorwacji? Super, ja leczę depresję pourlopową hihi już w pracy niestety.
    Miłego wypoczynku dla Was - D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kochana, wiesz, że mnie nie trzeba specjalnie przekonywac do NYC style:-) Cudowne, piękne, jak dla mnie idealne:-) Buziaki i cudownego wypoczynku. Korzystaj bo u nas zimno i pochmurnie, przynajmniej w Wawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te wszystkie wnętrza!! Bardzo eleganckie, gustowne i z klasą!
    Miłego wypoczynku kochana, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio -pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne realizacje, piękne, pierwsze zdjęcia z granatem i pomarańczem cudowne, ja raczej wyznawcą koloru jestem :)))) najbardziej to jednak ciekawi mnie nazwa tej rośliny, która jest na trzecim zdjęciu od końca, w tej jadalni? widuję ją na wielu zdjęciach z pięknych wnętrz, wiesz może co to?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy bym nie przypuszczała,że ciemne meble,ciemna kanapa i trochę pomarańczu mogą tak się prezentować.Jestem w szoku jak piękne jest to wnętrze.
    Jak ja Ci tej Chorwacji zazdroszczę,eż Tyyyyy ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham teeee klimaty :) Kochana "popelniaj " wiecej takich inspiracji netowych !
    I odpoczywaj !!! Sciskam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola amiga querida ! Lindas esas inspiraciones ! Que tenga un óptimo fin de semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne foty,ja dopiero pierwszy raz u ciebie,więc pewnie zostanę na dłużej nim wszystko obejrzę i przeczytam ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne inspiracje... zauroczyły mnie :-) Buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba się- a jakże:) P.S. Kocham Chorwację i zazdroszczę pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego odpoczynku Sylwia :-) przywieźcie słonka do PL,
    co do inspiracji- świetne,
    Pozdrawiam :-)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się to zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko tutaj wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...