piątek, 26 kwietnia 2019

dekoracja świątecznego stołu

My home 






Zdjęcia nieco spóźnione, bo Wielkanoc już była, ale ... myślę sobie, że nasz świąteczny stół był w tym roku przystrojony tak uniwersalnie, że i na inne okazje będzie fajną inspiracją :)


Może na Komunię.
A może na Chrzest.

Na małym przyjęciu weselnym też by się taki stół dobrze prezentował.











Święta Bożego Narodzenia to jedyna okazja, kiedy pozwalam sobie szaleństwo dekoracyjne. Wielkanoc już mnie tak nie mobilizuje. Wolę w tym czasie dekoracje bardziej subtelne, nawiązujące do wiosennej aury. Dlatego na naszym świątecznym stole nie znajdziecie przytłaczających dekoracji ... żadnych zajęcy, kurczaków i kolorowych pisanek (te są, ale tylko jako święconka w koszyczku). 

Znajdziecie za to dużo kwiatów, moją ulubioną porcelanę z niebieskim wzorem i dodatki z kryształu. 
Jest lekko i świetliście  ... 

W tym roku postawiłam na girlandę z bluszczu. Dodałam do niej drugą z drobnymi listkami. Środek został przystrojony białymi drobnymi kwiatuszkami, a końce gałązkami z niebieskimi jagodami, które kolorem fajnie nawiązały do zastawy. 

Zapraszam, do małej galerii. Mam nadzieję, że będzie chociaż małą inspiracją :) 








Słonecznego weekendu Wam życzę 
Sylwia 

12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...