wtorek, 18 września 2018

pięć koncepcji aranżacji ... Wasz faworyt?

Inspirations 







Przez wiele lat odwróciłam się od tapet.

Pewnie dlatego, że wykańczając dom wytapetowałam prawie każde pomieszczenie i po pierwsze - zrobiłam to nieumiejętnie, a po drugie - było ich za dużo. Nastąpił we mnie przesyt i po kilku latach nie byłam w stanie już patrzeć na swoje wytapetowane ściany. Z wielką ulgą przy okazji odświeżenia ścian zerwałam je i  postawiłam na jasne białe ściany, których jedyną dekoracją stała się delikatna sztukateria.


Powoli jednak wracam w myślach do tapet. A impulsem do tego powrotu są ....









zbiory moich inspiracji, w których coraz częściej wpadam na realizacje, gdzie to właśnie tapety tworzą klimat pomieszczenia. 

Jak bardzo tapety wpływają na całą aranżację, chciałam Wam pokazać na przykładzie moich ulubionych realizacji pracowni BALCON Studio

Kawałek tego wnętrza już pokazywałam (kilk). Dzisiaj to samo wnętrze, ale z zastosowaniem pięciu różnych tapet na ścianach. 
Zaczynamy: 


projekt nr 1 



projekt nr 2



projekt nr 3



projekt nr 4 



projekt nr 5 




Prawda jest taka, że wszystkie pięć koncepcji bardzo mi się podoba. 
Jednak moim faworytem jest projekt ... nr 2. Ma w sobie nutę tajemniczości, którą chętnie bym widziała np. w sypialni. Jednak nie dla mnie te klimaty, bo nasza sypialnia jest na poddaszu i do tego ma ciemną stolarkę. Ale może Wy byście się skusili? :))))


Mam nadzieję, że te realizacje  chociaż troszkę Was zainspirowały i być może w swoich projektach pomyślicie o tapetach. 


A co w kolejnych postach? 
Już się szykują .... Będzie o przygotowaniu domu na jesień oraz o kolorze, który za mną łazi ..... (od kilku miesięcy nie chce mi wyjść z głowy .... nie, nie, nie ... nie jest to szary hihihi).


Do zobaczenia
Sylwia 

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne! :D
    Mi się najbardziej podoba #3. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycja 2 jest swietna, daje takiej dramaturgii, we wnetrzu, charakteru. Ale 1 i 5 tez sa bardzo ladne, delikatne, szczegolnie ta bezowa pepitka z 1 jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się projekt nr 1. Tapeta w projekcie 2 jest zdecydowanie za ciemna, jak na mój gust. Pokusiłabym się o zastosowanie jakichś dodatków w bardziej intensywnych barwach, bo nie czułabym się dobrze we wnętrzu bez choćby odrobiny zieleni czy czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię jasne ściany, tak więc nr 1 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to ostatnie wnętrze jest zdecydowanie najlepsze. Jasne pomieszczenie, ładna tapeta jasna na ścianie i dużo przestronności. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wybierała między 1 i 2 bo tylko te mi się podobają. Ale wiem, że ja musze mieć jasną sypialnię dlatego 1, jeśli komuś potrzeba większej przytulności i ciemnej sypialni to 2 jest strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie aranżacja nr 4 :) Połączenie tej fototapety księżyca i miętowego łóżka robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej podoba się projekt nr 3. Bardzo piękna tapeta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. każda aranżacja ma coś w sobie. Na pewno bym się zdecydował na umieszczenie tapety. Fototapety do sypialni , szczególnie umieszczone za łóżkiem to nowoczesny trend, ale bardzo dobrze się sprawdza. Szczególnie jak zdjęcie w jakiś sposób wiążę się z lokatorami. To równie dobrze może być własne zdjęcie nadrukowane na tapecie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda tutaj bardzo elegancko. Ciekawa aranżacja sypialni.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...