wtorek, 4 czerwca 2019

nowy projekt do sypialni

My home







Dzisiaj chciałam Was zainspirować nowym projektem, który powstał z mojej miłości do welurów. 

O poduszkach na blogu już było i to nie raz. 
Pora na ... narzutę

Ciekawi co się w tym temacie "urodziło" w velourowym domku ... ;) .... ?










Narzuta to niewątpliwie obok samego łóżka, a precyzyjniej - wezgłowia - bo to je widać na pierwszy ogień, główna ozdoba sypialni. Z uwagi na wymiary, a co za tym idzie koszt, należy ją traktować w kategoriach inwestycji. W przeciwieństwie do poduch raczej nie będziemy jej zmieniać co sezon, chyba, że myślimy o narzucie w kategoriach kocyka kupionego po taniości ... :) 

Dla mnie narzuta to nie jest kocyk. To jest element, który musi spinać całą aranżację łóżka. Nawiązywać stylistyką i kolorystyką zarówno do wezgłowia, jak i do poduch. 

Doskonale wiecie, że osobiście najlepiej czuję się w klimatach ponadczasowej klasyki, ale tej unowocześnionej. Łączącej tradycyjne detale z nowoczesnym .... na przykład kolorem. 
I właśnie projekt takiej narzuty ostatnio powstał w przestrzeni Velour Home. Została zrobiona oczywiście :) z weluru i łączy dwa kolory

ciemną szarość z perłowym połyskiem
z
nowojorskim błękitem, matowym z dosyć dużą dawką szarości. 

Te kolory to nowoczesny aspekt projektu. 
A ten nawiązujący do klasyki? ...... To pięknie wyhaftowane podwójne monogramy na środku narzuty. 
Stylu całości dodają szerokie listwy, które tworzą obramowanie łóżka. 

Całość prezentuje się tak ....


strona błękitna






strona szara





Mam nadzieję, że spodoba Wam się tan projekt. 
Za serce powinien chwycić szczególnie wszystkich miłośników stylu nowojorskiego, bo idealnie wpisuje się w tę właśnie stylistykę wnętrz.

Dodam tylko, że wykonanie takiej narzuty to wyższa szkoła jazdy ..... Nie jest bowiem tak łatwo idealnie wszyć takie listwy kontrastowe trzymając do tego równiutką linię wszystkich szwów :) 


Ps. projekt za chwilę pojawi się w ofercie pracowni Velour Home Boutique (klik). Jest tak piękny, że musimy się nim podzielić ze światem :)))))


Do zobaczenia
Sylwia 


24 komentarze:

  1. Niedawno przeprowadziłem remont mojej sypialni. Wymieniłem meble i pomalowałem ściany, ale najgorzej było wybrać odpowiednie rolety. Ostatecznie zdecydowałem się na okiennice wewnętrzne, które znalazłem na https://www.oknakonieczny.pl/. Wyglądają super, zwłaszcza, gdy wpada przez nie poranne światło

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o takim pięknym łożu z pikowanym zagłówkiem :) na razie w sypialni mam pomalowane ściany, na posadzce deska dębowa podłogowa, kryształowa lampa zawieszona na suficie, ale idealnych mebli jeszcze nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Łożko wygląda super. Cała sypialnia urządzona bardzo elegancko i stylowo. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Furniture from Ikea? Soferia is the best solution! Check out this store!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna aranżacja sypialni. Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Sypialnia wygląda rewelacyjnie. Wspaniała aranzacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super aranżacja. Wszystko urządzone ze smakiem i gustem

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasza sypialnia utrzymana jest w ciemnych kolorach. Podoba nam się taki klimat i chcieliśmy właśnie w tym pomieszczeniu miećtakie barwy. Z kolei pokój dziecka jest w jasnym barwach. Zamówiliśmy białe meble do pokoju dziecięcego z https://www.meblezbajki.pl/, pokój pomalowaliśmy na beżowo. Wygląda to bardzo przytulnie. Jestem zadowolona z efektu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja potrzebuje narzuty dla dziecka z motywem szczeniaków. Potrzebuje takiej jak ta narzuta Psi Patrol tylko najlepiej w jasnoniebieskiej kolorystyce. Poradzicie może gdzie można szukać czegoś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewątpliwie, narzuta na łóżko, jest obowiązkowym elementem każdej sypialni. Bez względu na charakter naszego wnętrza, te narzuty https://www.tapestry.pl/Narzuty-do-sypialni-c12 są najprostszym sposobem do przyozdobienia naszej sypialni. Zachwycają one nie tylko swoim wzornictwem oraz kolorystyką, a ich cena nie jest zbytnio wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sypialnia powinna być przytulna i ciepła w aranżacji oraz komforcie wypoczynki. Taki rustykalny wystrój jest najbardziej przyjazny mojemu gustowi. Jednak z braku czasu będę chciała projektowanie powierzyć architektom https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia . Będę wiedzieli jak i co w tym kierunku zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna i nietypowa sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta narzuta nadaje taki niepowtarzalny charakter sypialni. Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna i elegancka narzuta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylowa i bardzo elegancka sypialnia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...