piątek, 31 sierpnia 2018

w poszukiwaniu ...

Inspirations 






W poszukiwaniu inspiracji warto czasami pójść w kierunku ... przeciwnym do oczywistego. 

I na przykład ... realizacji wnętrz w stylu NEW YORK poszukać ... za wschodnią granicą. 

W Moskwie


Ciekawi tych inspiracji? 
:))))) 









O tym, że projektanci wnętrz z rosyjskim akcentem projektują piękne wnętrza w stylu zachodnich apartamentów odkryłam na Instagramie. Przeszukując zdjęcia w stylistyce nowoczesnej klasyki z nutkami glam, która raczej jest przypisywana do kultury zachodu, ze zdziwieniem odkryłam, że aplikacja coraz częściej odsyła mnie do profili pisanych cyrylicą :) 

Zaczęłam je przeglądać i teraz jestem regularnym gościem wielu z nich. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać realizacje jednego z moich najbardziej ulubionych



Dlaczego realizacje tego zespołu projektantów są moimi ulubionymi odkryjecie już ... na pierwszym zdjęciu ...


Pierwsze co mi się rzuciło w oczy w tej uroczej sypialni to połączenie kolorów - chłodny błękit, szarości, rozbielone beże, metal. biel, czerń ... to jet TO co kocham. Drugie to formy / wzory, w tym boskie zagłówki. Trzecie - to tapety. Tak mi się w tej realizacji spodobały, że już chodzę po domu i obmyślam, gdzie by tutaj sobie takie dać :))))


Na kolejnym zdjęciu znów mamy TE kolory i TE formy ....




Tu zatrzymałam się na dłużej podziwiając wpasowanie w TE kolory mebli w ciemnym brązie (przecież u mnie w domu jest go pełno :) 



Tu powiem tylko jedno - Z A G Ł Ó W E K !!!!!



Jakbym miała mieszkanie z zabudowanym balkonem, to pomyślałabym o takiej aranżacji ... 



Konsola i lustro ... oczywisty zestaw, a jednak tutaj wygląda inaczej. Najczęściej aranżacja takiego zestawu wygląda tak, że jest konsola, NAD konsolą lustro i po obu stronach coś (np. lampy). Wychodzi z tego ołtarzyk, czego nie cierpię. Tutaj zastosowano sprytny zabieg - lustro kończy się poniżej konsoli i ... ołtarzyka nie ma :) 



Kolejny Z A G Ł Ó W E K ... kiedyś już o takim pisałam. Niestety u mnie skosy nie pozwoliły na zafundowanie sobie takiego cuda, ale może u Was ...




To oczywiście niewielka próbka realizacji BALCON Studio. Jeżeli macie ochotę na więcej, to gorąco Wam polecam  ich profil na Instagramie, tutaj ich porftolio jest dużo większe i bardziej aktualne niż na stronie www. 


Z życzeniami miłego i pełnego inspiracji weekendu
Sylwia 

32 komentarze:

  1. Ten pierwszy zaglowek skradl moje serce, cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo stylowo, można się zakochać :) będę obserwować instagram dla inspiracji i powzdychać trochę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi Kasiu bardzo miło, a co do wdychania ... raczej jakiś plan działania by się przydał :))))

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe wnętrze, coś takiego u siebie w domu bym chciał mieć, podoba mi się ten styl. Właśnie planuje mały remont i myślę że się zainspiruje. Muszę coś pomyśleć nad takim czymś u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie każdy kolor, nawet te ciemne i czasami wręcz mdłe w połączeniu z dużą ilością bieli i jasnych elementów w całym wnętrzu zyskuje nową wartość, znacznie lepszą.
    __________
    https://www.wojwent.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje klimaty. Świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne wnetrza -To prawda!!ja bardzo zdziwilam sie na yutube -zobaczylam mode dla kobiet 60+(dla mNie)i to Rosjanki jaki postep)))) pozdrwiam serdecznie p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zdziwiłam, to fajnie że w tylu miejscach tworzone są piękne wnętrza :)

      Usuń
  7. Zagłówki nieziemskie i dla mnie wszystkie 3! Co do pierwszych zdjęć to ja wolę cieplejsze zestawienia dlatego te gdzie ściany sią wpadające w turkus dużo bardziej mi się podobają. Niemniej nie można by zgadnąć że to nie NY. Wspaniała inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Gabi, że przypadły Ci do gustu :)))))

      Usuń
  8. Fajne te zagłówki, bardzo mi się podoba takie łóżko z tymi zagłówkami. Jak na inspiracje sypialnianą powiem szczerze że bardzo dobrze to wygląda można się czymś zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spójrzcie wgl na te lampy jakie tam są zastosowane, na prawdę jest każdy szczegół dopracowany raczej nie każdy tak sobie urządza mieszkanie w kazdym detalu. Ja wolę trochę pomieszać styl i stworzyć coś własnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniel, zgadzam się z Tobą w 100%, dlatego ja mieszkam po swojemu mieszając style i konwencje :)))

      Usuń
  10. Całkiem niedawno też odkryłam, że za naszą wschodnią granicą jest mnóstwo wnętrz w stylu nowojorskim. Ja natknęłam się na nie na Pinterest. Przyznaję,że byłam pod ogromnym wrażeniem tego co widziałam. Na pewno jest czym się zainspirować. Pozdrawiam Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dawno na Pinterest nie zaglądałam, muszę to nadrobić. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. takie glamour :) moje oczy zawsze przyciąga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są wnętrza z nutkami glam, dlatego takie piękne. Jakby były dosłowne glamour to już nie podobałyby mi się tak bardzo :)

      Usuń
  12. niezła elegancka:) mi do gustu przypadły kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam tę paletę we wnętrzach. Jest szalenie elegancka :)

      Usuń
  13. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie aranżacje trafia w każdy gust.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...