środa, 20 czerwca 2018

DR ... znacie te inicjały?

Inspirations



Pewnie wielu czytelników Velour Home zna te inicjały, ale tym, co jednak ich nie kojarzą  podpowiadam ... 

DR ... jak

Dominika Rostocka

... moja ulubiona Pani architekt, której projekty plasowane są w czołówce światowych projektantów wnętrz. Nie mogło jej zabraknąć w zbiorze inspiracji na Velour Home!

Dorobek Pani Dominiki jest ogromny. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje najbardziej ulubione realizacje w STYLU, który staram się step by step u siebie osiągnąć ... oczywiście na miarę swoich możliwości :)))) 

Zapraszam :)






Na początek realizacja utrzymana w stylu nowoczesnej klasyki, gdzie biel łączy się z odcieniami navy  oraz czerni w towarzystwie szlachetnego drewna. Dla mnie jest to wnętrze, które postrzegam jako IDEALNE!

A zachwycić mnie nie jest tak łatwo :) Nawet oglądając piękne wnętrza rzadko się zdarza, aby cała realizacja mi się podobała. Na ogół całość jest piękna, ale w detalach coś bym jednak zmieniła. W realizacji Pani Dominiki, którą pokazuję jako mój ideał, nie zmieniłabym absolutnie nic ... nawet poduchy mi się podobają :)))) 

Mogłabym TU zamieszkać ...








I jak podoba Wam się wnętrze, które postrzegam jako IDEALNE? 

Mam nadzieję, że także i Wam się ono spodobało i ... zachęciło do wpisania realizacji DR do zbiorów Waszych inspiracji :)))

Dorobek Pani Dominiki Rostockiej możecie obejrzeć na jej stronie firmowej KLIK, chociaż osobiście polecam profil FB KLIK , ponieważ tutaj na bieżąco można śledzić, jak powstają te zachwycające wnętrza ... 

* * * 

Aby Was zachęcić, jeszcze kilka zdjęć wnętrz sygnowanych marką DR ...








miłego oglądania :)

Sylwia 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...