niedziela, 1 lutego 2015

SPRING 2015 według ... oraz miłe wiadomości

Inspirations




Dzisiaj rozpoczynamy (zapowiadaną już na FB) kolekcją:




SPRING 2015




A na koniec ...???


















Nie mam faworyta. Wszystko mi się podoba BAAAARDZO! Cały katalog jest TUTAJ. Polecam!


A na koniec ... oczywiście wyniki ostatniego GIVEAWAY:




Nagroda główna wędruje do:


Iwonki czyli ... TheDeliratio

Mam nadzieję Kochana, że przyda Ci się do gromadzenia unikalnych inspiracji i będzie skarbnicą pomysłów dla Twoich cudownych aranżacji.




Nagroda druga wędruje do:


Kasi czyli ... Latte House 

Myślę Kasiu, że ten wazonik / świecznik / pojemniczek pięknie się wpisze w cudowny klimat Twojego mieszkanka.



ale ... to nie koniec. Mam jeszcze jedną niespodziankę (prywatną, taką ode mnie), która wędruje do:

EWINDY 

A wiesz Kochan za co? Za to jesteś na VH prawie zawsze. To miłe. I to bardzo. Dziękuję :)

Kochane dziewczyny czekam na Wasze dane adresowe pod velourhome@gmail.com.


Oczywiście kuje mnie w serduchu, że nie mogłam wszystkich uczestniczek zabawy obdarować. Na pocieszenie powiem tylko, że ... jeszcze nie jedne "cukiereczki" na VH Kochane będą rozdawane :) :) :) 


Miłego wieczoru



15 komentarzy:

  1. Super! Ale radość! Dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym :)
    Piękne propozycje. Oj, chciałoby się już na taki taras z widokiem na morze.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola amiga querida !! Que bonita colección de primavera .. Me encanta la combinación gris y celeste

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wieczorowa niespodzianka!! Dziękuję!!
    I cieplutko pozdrawiam
    P.S. Inspiracje cudne, aż zachciało mi się morza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje cudne !! Tez nie mam faworyta... a nie, wlasciwie to mam... ten fotel przy biurku.. jest cudny. Widzialam bardzo podobne w Restoration Hardware
    http://www.restorationhardware.com/catalog/product/product.jsp?productId=prod2110870&categoryId=cat2390335

    Pozdrowka ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje szczesciarzam -FOTEL cudny pozdrawiam p,Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotel na 4 fotografii jest wspaniały!
    Miłego tygodnia życzę !!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie jestem w szoku, musiałam ze dwa razy przeczytać bo nie dowierzałam.Dziękuję bardzo.Tak to prawda jestem chyba już uzależniona od Ciebie ,Twojego bloga.Masz tak ładnie Sylwio i ciągle coś nowego tworzysz .Ach ta biała kuchnia ....no i biurko piękne.Pozdrawiam Ewinda

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne wnętrza i inspiracje!
    Gratuluję dla Ewindy:)
    miłego tygodnia dla ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tę firme i ich meble !!!!!! pozdrawiam Sylwia cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja gratuluję dziewczynom upominków :-) Piękne inspiracje... coraz bardziej mi się taki styl podoba, a szczególnie te drewniane żaluzje w oknach :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też się wszystko podoba...pozostaje tylko powzdychać ;P
    Dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny dziękuję za gratulacje, właśnie przed chwilą dzwonił mąż że otrzymałam przesyłkę/wiadomo od KOGO/ale stwierdził,że otworzę sama jak wrócę.Już nie mogę się doczekać.Pozdrawiam Ewinda

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz z całego serca gratuluję dziewczynom i razem z wami wdycham do ... słonecznych aranżacji
    :))))) s.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...